Mitäs sitten kun Tinderkin on koluttu tyhjäksi, eikä miestä löytynyt? Surkea tarjonta!
Olenko sitten loppuelämäni yksin ilman rakkautta ja intohimoa? En halua!
Kommentit (119)
Tinderiä käyttävät sellaiset miehet ja naiset, joille ulkonäkö on tärkein asia. Koita tavata ihmisiä ihan reaalimaailmassa.
Kai se tarjontakin joskus uudistuu...
Eiköhän vika ole sun vaatimustasossasi, ellet sitten asu jossain Perähikiällä.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän vika ole sun vaatimustasossasi, ellet sitten asu jossain Perähikiällä.
En asu perähikiällä, mutta täytyyhän mun tuntea vetoa ja halua ihmiseen, että suhde voisi edes toteutua ja onnistua. En mä halua suhdetta kenen tahansa kanssa, vaan kaikin puolin ihanan ja oikean. Matcheja on pilvin pimein ja treffeilläkin oon käynyt, mutta ei vaan tunnu miltään.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän vika ole sun vaatimustasossasi, ellet sitten asu jossain Perähikiällä.En asu perähikiällä, mutta täytyyhän mun tuntea vetoa ja halua ihmiseen, että suhde voisi edes toteutua ja onnistua. En mä halua suhdetta kenen tahansa kanssa, vaan kaikin puolin ihanan ja oikean. Matcheja on pilvin pimein ja treffeilläkin oon käynyt, mutta ei vaan tunnu miltään.
Ap
Mulla on sama ongelma. Olen käynyt tindertreffeillä ainakin kymmenen kertaa, mutta edes niiden "paperilla hyvien" kanssa ei ole ollut minkäänlaista kipinää. Missä kolmekymppinen tapaa hyviä miehiä livenä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän vika ole sun vaatimustasossasi, ellet sitten asu jossain Perähikiällä.En asu perähikiällä, mutta täytyyhän mun tuntea vetoa ja halua ihmiseen, että suhde voisi edes toteutua ja onnistua. En mä halua suhdetta kenen tahansa kanssa, vaan kaikin puolin ihanan ja oikean. Matcheja on pilvin pimein ja treffeilläkin oon käynyt, mutta ei vaan tunnu miltään.
Ap
Pitääkö sen tuntua joltain jo ensitreffeillä, vaikka toista ihmistä ei siinä vaiheessa edes vielä tunne? Kaipaat siis ilmeisesti ihastumisen tunnetta etkä parisuhdetta?
Ei voi väkisin saada mitään suhdetta aikaan. Aika epätoivoista tuo sinun hommasi.
Ala nauttia omasta elämästäsi ja lakkaa etsimästä miestä elämäsi pelastajaksi.
Laita yhteystietojas nii voin tulla paneen sua.
T. ISOkaluinen mies.
Vierailija kirjoitti:
Ei voi väkisin saada mitään suhdetta aikaan. Aika epätoivoista tuo sinun hommasi.
Ala nauttia omasta elämästäsi ja lakkaa etsimästä miestä elämäsi pelastajaksi.
Mun elämästäni puuttuu vain se mies. Mulla on kaikki muu. Mutta mulle se mies ja kaikki mitä siihen liittyy, on iso asia, iso puute. En halua olla enää yksin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApPitääkö sen tuntua joltain jo ensitreffeillä, vaikka toista ihmistä ei siinä vaiheessa edes vielä tunne? Kaipaat siis ilmeisesti ihastumisen tunnetta etkä parisuhdetta?
Haluan ihastua siihen mieheen, jonka kanssa ryhdyn parisuhteeseen. En mä halua suhdetta väkisin kenen tahansa kanssa vaan ihanan ihmisen, joka vetää mua puoleensa. Selkeät eit tunnistaa kyllä välittömästi.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Tinderiä käyttävät sellaiset miehet ja naiset, joille ulkonäkö on tärkein asia. Koita tavata ihmisiä ihan reaalimaailmassa.
Miten? Missä? Keitä?
Ei mua ulkonäkökeskeisyys haittaa, jos halutaan kuitenkin suhdetta. Kauniillakin ihmisillä on tunteet
Ap
Ilmeisesti joku Forssan metropolialueen Tinder?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Liikaa valinnanvaraa. Itsekin lähden usein karkkihyllyltä tyhjin käsin, kun en osaa päättää. Heilun siinä 10 minuuttia ja sitten vaan - meh.
Ehkä ongelma on negatiivisuus joka susta huokuu ja välittyy tänne ruudun toisellekkin puolelle.
Ap etsii kemistiä vielä kolmekymppisenäkin(?). Tutustu ihan rauhassa kiinnostavimpaan. Ei sen pillun ole pakko räjähtää sillä sekunnilla, kun näet treffikumppanin ensimmäisen kerran.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä ongelma on negatiivisuus joka susta huokuu ja välittyy tänne ruudun toisellekkin puolelle.
Just nyt on synkkä ja surullinen hetki, minkä vuoksi mä tämän aloituksen teinkin.
Ap
Tutustu niihin sun lähiverkoston tai työpaikan vapaisiin miehiin ja ole aloitteellinen. Pyydä että ystävättäret laittaa antennit ulos. Rakkaus ei välttämättä aina roihahda ensimmäillä tapaamisella.
Saatat yllättyä miten paljon potentiaalisia kumppaniehdokkaita on lähipiirissäsi, mutta eivät uskalla tehdä aloitetta koska pelkäävät juuri tuollaista suorilta käsiltä hylkyä kun universumi ei järky ensitapaamisella.
Vierailija kirjoitti:
Tutustu niihin sun lähiverkoston tai työpaikan vapaisiin miehiin ja ole aloitteellinen. Pyydä että ystävättäret laittaa antennit ulos. Rakkaus ei välttämättä aina roihahda ensimmäillä tapaamisella.
Saatat yllättyä miten paljon potentiaalisia kumppaniehdokkaita on lähipiirissäsi, mutta eivät uskalla tehdä aloitetta koska pelkäävät juuri tuollaista suorilta käsiltä hylkyä kun universumi ei järky ensitapaamisella.
Työpaikalla ei ole yhtään sinkkumiestä eikä lähipiirissäkään. Mikä se sellainen lähipiiri oikeastaan tässä tapauksessa on?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApMulla on sama ongelma. Olen käynyt tindertreffeillä ainakin kymmenen kertaa, mutta edes niiden "paperilla hyvien" kanssa ei ole ollut minkäänlaista kipinää. Missä kolmekymppinen tapaa hyviä miehiä livenä?
Kannattaako ihan joka jarppiin sitä aikaa edes tuhlata? Vähempi on parempi, niin voi jopa aidosti kiinnostua toisesta, eikä vaan odottaa aina parempaa ja upeampaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApPitääkö sen tuntua joltain jo ensitreffeillä, vaikka toista ihmistä ei siinä vaiheessa edes vielä tunne? Kaipaat siis ilmeisesti ihastumisen tunnetta etkä parisuhdetta?
Haluan ihastua siihen mieheen, jonka kanssa ryhdyn parisuhteeseen. En mä halua suhdetta väkisin kenen tahansa kanssa vaan ihanan ihmisen, joka vetää mua puoleensa. Selkeät eit tunnistaa kyllä välittömästi.
Ap
Olisiko vika enemmänkin siinä, että sinä et kykene ihastumaan eikä niissä miehissä niinkään? Jos vika tuntuu olevan kaikissa muissa, niin yleensä se vika on oikeasti peilissä. Sinulla tuntuu olevan Hollywood-elokuva-tyyppinen käsitys ihmissuhteista.
Tai liian kovat vaatimukset...