Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaveri kysyi morsiusneidoksi, haluaa minun pukeutuvan mekkoon

Vierailija
14.05.2016 |

Siisti jakkupuku ei kuulemma kelpaa. En ole koskaan ollut mikään mekkoihminen ja kaverini tietää sen hyvin. En pidä hameista enkä ole pitänyt mekkoa sitten rippijuhlieni. Pidän niitä hyvin ahdistavina ja epämukavina. Ystäväni tietää tämänkin.

Voi jestas mikä sota... Kohtalotovereita? Ystävä on nyt päättänyt että olen morsiusneito mekossa. Tehtävästä ei kuulemma voi enää kieltäytyä... No, en todellakaan tiennyt että minut puetaan epämukaviin asusteisiin ja pidetään näyttelyeläimenä.

Kommentit (69)

Vierailija
61/69 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun on teini-ikäisestä saakka kuullut olevansa huor a isojen rintojen takia ja niihin on käyty käsiksikin, ei niitä tee mieli joka tilanteessa esitellä. Kuljen aina poolopaidoissa ja pidän takkia tai bleiseriä päällä niin paljon kuin voin, etteivät tissit näkyisi. Puhumattakaan siitä, kuinka paljon terveyteni on niiden takia heikentynyt. Niskan ja pään alueen kivut ovat tajuttomat. Ja noh, ovathan nuo valtavat mollukat aika yököttävän rumat tuossa töröttämässä. En vain tajua, miksi kaveri edes pyytää minua morsiusneidoksi kun tietää, etten ole laittamassa mekkoa päälleni missään nimessä. Taitavat kohta jäädä koko häät väliin.

Joo siis kyllähän me se ymmärretään että et koe oloasi mukavaksi tissiesi kanssa, mutta miten se taas liittyy siihen mekkoon? Voit olla viihtymättä mekoissa ja voit tuntea häpeää tisseistäsi, mutta en vieläkään ymmärrä miten nämä liittyvät toisiinsa.

Vierailija
62/69 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites jos morsian ostais/vuokrais mekon jota ap käyttäis vaikka parin tunnin ajan häissä (kuvien oton ajan tms)? loput ajasta ap juhlisi sitten itse valitsemassaan asussa. Mites tällänen kompromissi? Jos ei käy, niin ap pukee päällensä mitä haluaa, ei ole mikään pakko pukeutua niinkun tää ap:n bridezilla kaveri kitisee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/69 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä nainen se sellainen on, joka ei mekossa viihdy?

Vierailija
64/69 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmeen vanhakantaista ajattelua tämä edes on, että naisen on nimenomaan pukeuduttava mekkoon tai hameeseen ollakseen juhlava? Elämme 2010-lukua, ystävät hyvät.

Vierailija
65/69 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin valitit mekosta, eli asusta ja sitten kuitenkin ongelma onkin asuste? Kumpi on se ongelma (vrt. makaronilaatikko ja vihersalaatti)?

Vierailija
66/69 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväsi haluaa sinun näyttävän halvalta huoralta, jotta näyttäisi itse tyylikkäämmältä halvoissa rievuissaan. Onko ystävälläsi Kouvola-tukka?

Vierailija
67/69 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
68/69 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä niissä mekoissa on niin epämukavaa? Jos mekko on oikeaa kokoa ja alusvaatteet on hyvät (kunnon tuki rinnoille), niin eihän siinä mitään epämukavaa ole.

Kokeile itse mennä iltapukujuhliin maalarin työhaalarissa....onko epämukava olo vaikka asu on oikeaa kokoa ja istuu hyvin, onko?

Mekko tuntuu lähinnä siltä että on unohtanut vaatteet kotiin ja on siellä alttarilla alasti.

Voihan sinne mekon alle pukea jotkut spanxit, niin tietää olevansa pukeissa.

Vierailija
69/69 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan seitsemän