Kaveri kysyi morsiusneidoksi, haluaa minun pukeutuvan mekkoon
Siisti jakkupuku ei kuulemma kelpaa. En ole koskaan ollut mikään mekkoihminen ja kaverini tietää sen hyvin. En pidä hameista enkä ole pitänyt mekkoa sitten rippijuhlieni. Pidän niitä hyvin ahdistavina ja epämukavina. Ystäväni tietää tämänkin.
Voi jestas mikä sota... Kohtalotovereita? Ystävä on nyt päättänyt että olen morsiusneito mekossa. Tehtävästä ei kuulemma voi enää kieltäytyä... No, en todellakaan tiennyt että minut puetaan epämukaviin asusteisiin ja pidetään näyttelyeläimenä.
Kommentit (69)
Voit kieltäytyä kokonaan kunniasta toimia morsiusneitona, ei sitä voi estää. Jää vaikka pois koko häistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä niissä mekoissa on niin epämukavaa? Jos mekko on oikeaa kokoa ja alusvaatteet on hyvät (kunnon tuki rinnoille), niin eihän siinä mitään epämukavaa ole.
Se, että rinnat tuntuvat olevan näytillä ja esillä. Ihan järjettömän rumat, valtavat pallot. Kyllä, olen menossa leikkauttamaan ne pienemmiksi, mutta häihin mennessä en sitä ehdi tehdä. Et taida olla kovin isorintainen? Käytän itse litistävimpiä mahdollisia urheilurintsikoita ja kyllä, ne näyttävät silti aivan järkyttäviltä.
Mekossa on myös epämukava olo, koska sitä pitää olla asettelemassa koko ajan. Maksimekko liehuu, lyhyt mekko vilauttaa.
Kaverini pitäisi tämä tietää, olemme tunteneet kuitenkin 20 vuotta ja viimeksi vuosi sitten tuskailin ongelmaa, kun olimme menossa samoihin juhliin.En nyt ymmärrä, oletko pukemassa niitä housuja tissien peitoksi? Housujen kanssa käytetään kuitenkin erillistä yläosaa, ja näitä on yhtä monenlaisia kuin mekkojenkin yläosia. Minusta tässä kuulostaa olevan ongelmana morsiamen toivoma mekkomalli, ei mekkoon pukeutuminen itsessään. Mikä ihmeen ongelma on helman liehuminen :D
Oletko vajaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä niissä mekoissa on niin epämukavaa? Jos mekko on oikeaa kokoa ja alusvaatteet on hyvät (kunnon tuki rinnoille), niin eihän siinä mitään epämukavaa ole.
Se, että rinnat tuntuvat olevan näytillä ja esillä. Ihan järjettömän rumat, valtavat pallot. Kyllä, olen menossa leikkauttamaan ne pienemmiksi, mutta häihin mennessä en sitä ehdi tehdä. Et taida olla kovin isorintainen? Käytän itse litistävimpiä mahdollisia urheilurintsikoita ja kyllä, ne näyttävät silti aivan järkyttäviltä.
Mekossa on myös epämukava olo, koska sitä pitää olla asettelemassa koko ajan. Maksimekko liehuu, lyhyt mekko vilauttaa.
Kaverini pitäisi tämä tietää, olemme tunteneet kuitenkin 20 vuotta ja viimeksi vuosi sitten tuskailin ongelmaa, kun olimme menossa samoihin juhliin.
Yhtä laillahan ne rinnat ovat esillä muissakin vaatteissa. En ymmärrä logiikkaasi. Siis isot rinnat erottuvat kaikista paidoistakin kyllä, jollei sulla sitten ole kunnon säkkiä päällä.
Sovi sen kaverin kanssa, että voit pukeutua mekkoon, kunhan se on sellainen, joka sopii sinulle ja muodoillesi. Ei siis mitään tissimekkoa eikä avaraa kaula-aukkoa. Mekkoa ei tarvitse asetella koko ajan, kun se istuu sinulle hyvin ja on laadukasta materiaalia. On olemassa myös muita vaihtoehtoja kuin laahaava maksimekko ja vilautteleva minimekko. Mekkohan on nimenomaan tosi mukava päällä verrattuna johonkin housupukuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaverini pitäisi tämä tietää, olemme tunteneet kuitenkin 20 vuotta ja viimeksi vuosi sitten tuskailin ongelmaa, kun olimme menossa samoihin juhliin.Yhtä laillahan ne rinnat ovat esillä muissakin vaatteissa. En ymmärrä logiikkaasi. Siis isot rinnat erottuvat kaikista paidoistakin kyllä, jollei sulla sitten ole kunnon säkkiä päällä.
Sovi sen kaverin kanssa, että voit pukeutua mekkoon, kunhan se on sellainen, joka sopii sinulle ja muodoillesi. Ei siis mitään tissimekkoa eikä avaraa kaula-aukkoa. Mekkoa ei tarvitse asetella koko ajan, kun se istuu sinulle hyvin ja on laadukasta materiaalia. On olemassa myös muita vaihtoehtoja kuin laahaava maksimekko ja vilautteleva minimekko. Mekkohan on nimenomaan tosi mukava päällä verrattuna johonkin housupukuun.
Tän on selkeesti kirjoittanut joku AA-kuppikunnasta... :D Pää pystyyn, ap.
T. toinen jättitissi, leikkausjonossa ollaan.
Jää pois vaan. Ei jää ainoaksi ongelmaksi bridezillan kanssa. Jos morsian ei hyväksy sinua sellaisena kuin olet, homma on pahasti vialla. Häät ovat kaunis perhejuhla jossa jokaisen pitäisi saada olla oma itsensä.
Joku kysyy mikä ongelma on liehuva helma. Jos joku ei koskaan käytä mekkoja koska ei pidä niistä eikä "osaa" on sellainen ihminen mekossa kuin norsu posliinikaupassa, muuttuu kömpelöksi eikä hallitse kehoaan eikä todellakaan näytä kuvissa hyvältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaverini pitäisi tämä tietää, olemme tunteneet kuitenkin 20 vuotta ja viimeksi vuosi sitten tuskailin ongelmaa, kun olimme menossa samoihin juhliin.En nyt ymmärrä, oletko pukemassa niitä housuja tissien peitoksi? Housujen kanssa käytetään kuitenkin erillistä yläosaa, ja näitä on yhtä monenlaisia kuin mekkojenkin yläosia. Minusta tässä kuulostaa olevan ongelmana morsiamen toivoma mekkomalli, ei mekkoon pukeutuminen itsessään. Mikä ihmeen ongelma on helman liehuminen :D
Oletko vajaa?
Et ilmeisesti ymmärrä lukemaasi. Ap perustelee mekkoinhoaan isoilla rinnoilla, jotka asettavat haasteita sopivien vaatteiden löytämiselle. Millä tavalla housut auttavat tähän ongelmaan? Ihan samalla tavalla voi valita mekon, jossa on omalle vartalolle sopiva yläosa, kuin paidankin.
Pistä housut sinne mekon alle, niin ongelma on ratkaistu.
Vierailija kirjoitti:
Joku kysyy mikä ongelma on liehuva helma. Jos joku ei koskaan käytä mekkoja koska ei pidä niistä eikä "osaa" on sellainen ihminen mekossa kuin norsu posliinikaupassa, muuttuu kömpelöksi eikä hallitse kehoaan eikä todellakaan näytä kuvissa hyvältä.
Aika pahoja koordinaatio-ongelmia täytyy olla, jos mekosta ihan oikeasti seuraa jotain havaittavia liikkumisvaikeuksia. Sen ymmärrän, että korkokengillä kävely ei suju tottumattomalta, mutta että mekko... Tuskin se morsiankaan tuntee oloaan jossain nyöritetyssä korsettiviritelmässä ja vannehame- tai tylliviritelmässä erityisen mukavaksi. Jokainen tyylillään, mutta minusta juhlapukeutumisessa ei voi mennä pelkkä mukavuus edellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaverini pitäisi tämä tietää, olemme tunteneet kuitenkin 20 vuotta ja viimeksi vuosi sitten tuskailin ongelmaa, kun olimme menossa samoihin juhliin.
Vaikuttaa siltä, että olet kovin tyytymätön vartaloosi ja rintoihisi ja siksi kiinnität niihin poikkeuksellisen suurta huomiota. Kukaan muu tuskin kiinnittää niihin minkäänlaista huomiota, jos eivät nyt valtoimenaan roiku kaula-aukosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika pahoja koordinaatio-ongelmia täytyy olla, jos mekosta ihan oikeasti seuraa jotain havaittavia liikkumisvaikeuksia. Sen ymmärrän, että korkokengillä kävely ei suju tottumattomalta, mutta että mekko... Tuskin se morsiankaan tuntee oloaan jossain nyöritetyssä korsettiviritelmässä ja vannehame- tai tylliviritelmässä erityisen mukavaksi. Jokainen tyylillään, mutta minusta juhlapukeutumisessa ei voi mennä pelkkä mukavuus edellä.
Niin se vain on. Kun on väärät vaatteet päällä ei pysty olemaan luonteva, edes kuvissa vaan koko olemus huutaa vaivautuneisuutta.
Mä en ole koskaan ymmärtänyt noita sadistisia morsiamia...olen itsekin morsian,mutta silloin mennään ihan liian pitkälle jos puututaan vieraiden pukeutumiseen.Sehän on todella epäkohteliasta ja loukkaavaa.Joidenkin kuvien vuoksi,voi elämä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
näyttää vähän hassulta, jos viimeisen päälle pynttäytyneen morsiamen vieressä on kaaso jakkupuku päällä.
Outo perustelu. Jakkupukukin voi olla juhlava. Yhtä hyvin voisit sanoa, ettei morsiamen vieressä voi valokuvata ketään muutakaan, jolla ei ole mekkoa.
Ymmärrän täysin ap:ta. Itse en olisi alun perinkään suostunut kaason rooliin tai mihinkään muuhunkaan häähommaan tietämättä tasan tarkkaan, mitä se vaatii.
Huomauttaisin, että ap itse puhui "siististä jakkupuvusta", ei juhlavasta housupuvusta. Tässä taitaa nyt kaikkiaan olla kyse vähän isommasta asiasta. Morsian kuulostaa prinsessahääkoulukunnan edustajalta, ja ap taas suosii vaatimattomampaa ja arkisempaa tyyliä. Päivänsankarin ehdoilla minusta kuitenkin pitäisi mennä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaverini pitäisi tämä tietää, olemme tunteneet kuitenkin 20 vuotta ja viimeksi vuosi sitten tuskailin ongelmaa, kun olimme menossa samoihin juhliin.Vaikuttaa siltä, että olet kovin tyytymätön vartaloosi ja rintoihisi ja siksi kiinnität niihin poikkeuksellisen suurta huomiota. Kukaan muu tuskin kiinnittää niihin minkäänlaista huomiota, jos eivät nyt valtoimenaan roiku kaula-aukosta.
Samaa mieltä. Morsian taitaa olla ulkonäkö- ja tyyliasioiden suhteen aika tarkka. Tuskin hän tieten tahtoen haluaa kaasolle asua, joka tekee tämän tisseistä juhlien päätähden.
Mekon pukeminen on varmaan pienin asia, jonka ystävän hyväksi voi tehdä :D
Todella isorintaisen on kyllä helpompi löytää istuva hyvä mekko kuin istuva hyvä jakku...
Ymmärrän kyllä että kaikki eivät tunne oloaan mukavaksi mekossa, ja morsian on tässä todella kohtuuton. Varsinkin kun tunnette hyvin ja hän tietää miten vaikea olo sinulla on mekossa. Sitä en kuitenkaan ymmärrä miten rinnat vaikuttavat asiaan. Mekon ja housupuvun pääasiallinen ero kun on se alaosa. Itselläni on myös isot rinnat (75G).
Jäisin häistä kokonaan pois, jos menee liian vaikeaksi. Ymmärrän morsiamen toiveen, mutta morsiamen pitäisi myös ymmärtää, että keneltä pyytää mitäkin. Luulisi, että hääparille olisi tärkeintä vieraiden viihtyvyys, eikä se, että on joku kolttu päällä.
Ihme kiristystä että pakko käyttää mekkoa, pakko pysyä morsiusneitona tai muuten menee välit. Kusipää morsian.
En nyt ymmärrä, oletko pukemassa niitä housuja tissien peitoksi? Housujen kanssa käytetään kuitenkin erillistä yläosaa, ja näitä on yhtä monenlaisia kuin mekkojenkin yläosia. Minusta tässä kuulostaa olevan ongelmana morsiamen toivoma mekkomalli, ei mekkoon pukeutuminen itsessään. Mikä ihmeen ongelma on helman liehuminen :D