Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Päivän hesari shaiba: Lihansyöntiä ei voi perustella sillä, että tykkää siitä

Vierailija
14.05.2016 |

En jaksanut lukea kuin otsikon.. v*ttu mitä p*skaa hesari nykyään on.. menen syömään lihaa, syökää tekin.
http://nyt.fi/a1463106825650

Kommentit (382)

Vierailija
1/382 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihansyöntiä ei tarvitse perustella mitenkään. Kaupan kassa ei vaadi mitään syytä, miksi liha pitäisi myydä asiakkaalle. Tukityöllistetty femakkokomukka yrittää siellä tehdä itseään tärkeäksi. Ei ole.

Vierailija
2/382 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä jaksoin lukea vain kaksi ensimmäistä sanaa otsikosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/382 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä perustelen lihansyöntiäni sillä että pidän siitä. Hesari hei -olitte väärässä.

Vierailija
4/382 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, ei tarvitse perustella millään. Syö vaan.

Vierailija
5/382 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä teidän mielestä pitää perustella? Ajatteletteko ylipäätään mitään tällaisia asioita?

Vierailija
6/382 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä teidän mielestä pitää perustella? Ajatteletteko ylipäätään mitään tällaisia asioita?

Mielestäni vaatisi perusteluja miksi on epäonnistunut elämässään niin, että joutuu raapimaan kasaan pikkueuroja kirjoittelemalla paskaa lehtiin. Tarkennatko vähän millaisia asioita, jos tarkoitit että pitäisikö omaa elämäänsä perustella tuntemattomille niin en, en pohdi, sillä minulla on terve itsetunto.

Vierailija
7/382 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todistitte juuri kolumnin pointin, tajuatte kai sen? Ihminen, joka kieltäytyy ajattelemasta, perustelee valintansa kuin lapsi "koska mä haluan". Tämä on lajimme (ja lopulta lapsienne) tuho.

Vierailija
8/382 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todistitte juuri kolumnin pointin, tajuatte kai sen? Ihminen, joka kieltäytyy ajattelemasta, perustelee valintansa kuin lapsi "koska mä haluan". Tämä on lajimme (ja lopulta lapsienne) tuho.

"Olen oikeassa ja lukko päälle" ei ole aikuisille pointti.

Vierailija
9/382 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisten eläinten syönti on luonnollista, ihminen on eläin. Tuo kolumni on pelkkää viherhörhön tuubaa.

Vierailija
10/382 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki kissat, karhut ja sudet pitää pakottaa kasvissyöjiksi. Tämä on city-vihreän tapa "suojella" luontoa.

Vierailija
11/382 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syntyvyyden säännöstely olisi tähänkin ratkaisu.

Vierailija
12/382 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisen lihansyöjän pitäisi ainakin kerran elämässään teurastaa elävä eläin, valuttaa veret, nylkeä, suolistaa ja pistää paloiksi. Jos sen jälkeen pystyy hyvillä mielin jauhamaan lihanpaloja hampaissaan, on lihaherkkunsa ansainnut.

Vierailija
13/382 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä pointti.

Länsimaiset syövät lihalla itsensä sairaiksi, mikä järki siinä sitten on?

Ensin maksetaan kalliisti siitä että saadaan lihaa mätettäväksi napaan liikaa ja sitten maksetaan uudestaan kalliisti että saadaan korjattua tästä mättämisestä aiheutuneet sairaudet.

50% vähemmäksi lihankulutusta ja kasvista tilalle, siinä täydellinen tavoite.

Lihassa itsessään ei ole mitään väärää (nykyajan tehotuotetussa on) mutta siinä määrässä taas on kaikki vialla! Ja laadussa! 

Jotenkin outoa että me "fiksut" kehittyneet maat ollaan tässä asiassa niitä hölmöläisiä.

Vierailija
14/382 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Defenssit päällä joillain :D

Joskus kannattaisi miettiä tekojaan/valintojaan pidemmälle. Mutta tyhmä ihminen ei tähän kykene, vaan hetken nautinto ja tyydytys on tärkeämpää. Mullekaikkihetinyt.

Vierailija
15/382 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäpä syön tässä linssipataa. Syökää tekin vegaaniruokaa.

Vierailija
16/382 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokaisen lihansyöjän pitäisi ainakin kerran elämässään teurastaa elävä eläin, valuttaa veret, nylkeä, suolistaa ja pistää paloiksi. Jos sen jälkeen pystyy hyvillä mielin jauhamaan lihanpaloja hampaissaan, on lihaherkkunsa ansainnut.

Se on helpompaa ansaita käymällä töissä ja maksamalla ruokansa rahalla. Työ, googlaapa se.

Vierailija
17/382 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen tehnyt tähän maailmaan yhden otollisen planeetan tuhojaan.

Mun mielestä mulla on oikeus syödä lihaa vähän paremmalla omatunnolla kuin monta planeetan tuhoajaa hankkineella.

Lapsettomilla vielä isompi oikeus.

Joku kuormittaa maapalloa väsäämällä kasan kakaroita, heidän valinta "KOSKA MÄ HALUAN" ja minä syömällä lihaa.

Vierailija
18/382 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viisivuotiaasta saakka olen perannut onkimani kalat. Riittääkö se?

Isomman elukan paloittelu ei ole helppoa, siihen vaaditaan koulutusta.

Tappamista, veren näkemistä tai suolestamista en koe millään muotoa vaikeana.

No, saanko nyt grillata illalla vai en?

Vierailija
19/382 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mömmömmöö. Liha on pahaksi ihmiselle ja luonnolle. Mömmömmöö.

Miksi kenenkään pitäisi selitellä kellekään omaa syömistään. Syököön vaikka paskaa jos haluaa, kun ei se kuulu muille.

Vierailija
20/382 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Defenssit päällä joillain :D

Joskus kannattaisi miettiä tekojaan/valintojaan pidemmälle. Mutta tyhmä ihminen ei tähän kykene, vaan hetken nautinto ja tyydytys on tärkeämpää. Mullekaikkihetinyt.

Se että ihmiset eivät ole kanssasi samaa mieltä ei ole defenssi. Näännyttääkö vegetaristit itseään ennen kuin antavat itselleen luvan syödä vai miten tämä liittyy lykättyyn tarpeen tyydytykseen? Ei sinänsä yllätä, mielen ongelmahan tuo on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kaksi