Onko sinusta outoa jos työkaveri googlettelee nimeäsi?
Tälläinen tuli ilmi että työkaverini oli googletellut minun nimeäni. 😱 En kehdannut kysyä että mitä haki mutta kovasti ihmetytti ja huvittikin. Olenko niin mielenkiintoinen ihminen että minua pitää netistä stalkata? 😎 Ei tulisi mieleenkään että työkaveriani Googlettelisin. 😄
Kommentit (80)
No sehän on vain imartelevaa. Varmaan aika harvan googlettelut kestäisivät päivänvaloa :D
Ei ole outoa. Ihminen on luonnollisesti tiedonhaluinen ja varsinkin uusien tuttavuuksien googlaaminen on todella tavallista nykyään. Kyllä minä ainakin varsinkin treffikumppanit googlaan. Sieltä voikin löytyä jotain friikkiä, minkä kanssa ei välttämättä halua olla tekemisissä.
Mistä tiedät, että on googlettanut? Seuraatko hänen hakujaan jollain vakoiluohjelmalla?
On kyllä outoa tirkistelyä. En ole koskaan googlannut edes parhaiden ystävien nimiä, edes aviomieheni!
N45
Vierailija kirjoitti:
Häh? Itse googletan kaikki.
Minä kans aika monet 😄
Mun mielestä on outoa tirkistelyä se että katselet toisen googlettamia tietoja.
Jotenkin huvitti minua tämä koska rehellisyyden nimissä itselläni ei ole koskaan ollut niin mielenkiintoista työkaveria että olisin nimellä googlannut.😄 Ei kiinnosta tietää heistä mitään muuta kuin mitä itse kertovat työn ohessa. Ikinä en myöskään kysy itse heiltä mitään. Olen kai outo mutta ei vaan kiinnosta. Mutta kai tuon voin imarteluna ottaa vaikka kunnioitus tuota ihmistä kohtaan siitä hieman kärsikin. 😏 Hän itse huomasi että huomasin nimeni hänen koneellaan ollessamme mutta oli kuin mitään ei olisi tapahtunut. ☺️ -ap
Vierailija kirjoitti:
No sehän on vain imartelevaa. Varmaan aika harvan googlettelut kestäisivät päivänvaloa :D
Millaiset googlettelut eivät kestä päivänvaloa????
Minusta minkään tiedon hakeminen ei ole noloa. Itse olen tänään hakenut mm. sanontaa ruskeakielinen, nimitilastoja Anonista ja Mikaelista. Ohjeit joistakin käsitöistä ja langoista. Sivistyssanaa.
Olen googlannut aika monta työkaveria ja muuta tuttua, jotka ovat syystä tai toisesta herättäneet jotain tunteita. Aika usein se tunne on ollut viha ja inho, joten ei ole välttis syy tuntea itseään imarrelluksi.
Ihmettelin yhden naisen työmoraalia ja noh, sellaisia wt-piirteitä. Tuli tylsää ja googlasin 5min. Tuloksena heruttelukuvia, outoja seksiin viittaavia juttuja oliko se nyt Kuvakkeessa, BB-Nikon kanssa bilekuvia ja muuta kivaa joilla sain selitettyä sen että ei oikein löydy yhteistä juttua. Samanikäinen mutta vaikutti olevan niin kaukana.
Parempi tietää kenen kanssa töitä tekee, vaikka tieto saattaa lisätä tuskaa.
Minä olen niin utelias, että googlettelen kyllä työkavereiden nimiä. Ihan pelkkää uteliaisuutta vain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millaiset googlettelut eivät kestä päivänvaloa????
Minusta minkään tiedon hakeminen ei ole noloa. Itse olen tänään hakenut mm. sanontaa ruskeakielinen, nimitilastoja Anonista ja Mikaelista. Ohjeit joistakin käsitöistä ja langoista. Sivistyssanaa.
Onpas sulla tylsät googlettelut.
Vierailija kirjoitti:
Olen googlannut aika monta työkaveria ja muuta tuttua, jotka ovat syystä tai toisesta herättäneet jotain tunteita. Aika usein se tunne on ollut viha ja inho, joten ei ole välttis syy tuntea itseään imarrelluksi.
Aivan. Mutta kuitenkin, nuo ihmiset eivät ole olleet yhdentekeviä sinulle kun noin olet tehnyt.🤔 Ajattelen ettei sellaiset ihmiset ole kiinnostavia jotka eivät herätä tunteita suuntaan tai toiseen. En kai varsinaisesti imarreltu tästä olekaan, yllättynyt ja huvittunut vain. 😊 -ap
Istuin iltaa puolituttujen työkavereiden kanssa ja yksi kysyi mieheni nimeä. Kun kerroin sen hänelle, niin googletti suoraan puhelimellaan siinä silmieni edessä.
Vierailija kirjoitti:
Jep, sitä miettii onko ihminen oikeasti sama kuin töissä. Mulla googlettelu on tuonut positiivista kuvaakin, esim. Kuva jonkin harrastuksen parissa tai kaverikuva näyttää ihmisen ihan eri valossa, jos töissä keskityy tekemään vain töitä. Useimmiten yritän saada mielikuvan edes vähän positiivisemmaksi ihmisestä jos on töissä raivostuttava.
On se outoa. Luulen, että etsii harrastuksiasi. Noitahan netistä löytää. Oma nimeni löytyy ainoastaan harrastusten kohdalta, eipä paljon muualta. Tai sitten entisiä työpaikkojasi? Niihinkin voi joskus viitata.