Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä pitäisi ajatella naisesta joka alkaa ensitreffeillä kertomaan kuinka hyvä ruoanlaittaja ja kodinhoitaja hän on?

Vierailija
13.05.2016 |

Olisiko kohteliasta edes esittää että olisi siitä kiinnostunut vai olisiko parasta juosta karkuun?

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

22/43 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota hänet. Nyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on näitä huonojen naisten provoja, joilla yritetään hyvätkin naiset saada näyttämään huonoilta.

Vierailija
24/43 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelee tulleensa työpaikkahaastatteluun.

Vierailija
25/43 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on näitä huonojen naisten provoja, joilla yritetään hyvätkin naiset saada näyttämään huonoilta.

Kuuluu samaan kategoriaan "miehet ei tykkää nuorista naisista" ja "miehet haluaa kokeneen naisen" -aloitusten kanssa.

Vierailija
26/43 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yrittää miellyttää miestä. Kysy mielipidettä uskonnosta ja politiikasta ja katso onko sillä mitään omaa.

Aivan. Miehen miellyttämisen rangaistavuus on saatava käsittelyyn ensi vaalikaudella. Äänestäkää feminististä puoluetta.

Vierailija
27/43 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitähän nyt tarkoitat hyvällä tai huonolla naisella?

Vierailija
28/43 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä itse kerroit naiselle? Että sinulla on iso muna ja tykkäät nuolla?

Voi olla, että nainenkin tahollaan harkitsee parhaillaan, kannattaako enää tavata.

Vierailija
29/43 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä inhoan ruoanlaittoa, olen surkea kokki ja meillä syödäänkin siksi pääasiassa eineksiä. Kotityötkin ovat pakkopullaa ja niihin tartun vasta, kun on ihan pakko. Minunko kanssani et harkisisi karkuun juoksemista?

Vierailija
30/43 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole väärin lähteä karkuun. Ei minuakaan sinällään haittaisi jos mies olisi hyvä tankkaamaan auton ja vaihtamaan sulakkeet mutta katoaisin äkkiä jos alkaisi niillä taidoillaan brassailemaan ekoilla treffeillä.

Minä ottaisin riemusta kiljuen miehen, joka osaa remontoida taloa ja lupaa tulla tekemään sitä minun luokseni.

Vierailija
31/43 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen oikeasti hyvä tekemään ruokaa ja leipomaan (saan tästä aina ylistystä läheisiltä ja niiltä joille kokkaan/leivon, ja multa tilataan leivonnaiset ja ruoat jos halutaan tehdä vaikutus vieraisiin), mutta en ole ikinä sanonut sitä yhdellekään miehelle.:D

Olisikohan pitänyt?

Ei ole tullut edes mieleen sanoa, sillä en jotenkin mieti tuollaisia mieheen tutustuessa kun eihän sitä kovin nopeasti edes tiedä, mitä itse haluaa siitä miehestä.

Kodin suhteen olen naiseksi rento eli en nipota siivouksesta enkä kuluta kotitöihin paljoa aikaa, mutta perussiisteys on aina, kodin kauneus ja hyvä tunnelma tärkeää ja arjen organisointikyky hyvä.

Ei sekään ole tullut koskaan mieleen asiana, josta kertoisin miehille.

En kyllä osaa sanoa miten kannattaisi suhtautua naiseen joka kertoo tuollaisia ensitreffeillä, kun en tietääkseni tunne naisia jotka tekisivät noin eli en osaa sanoa, millaiset naiset niin tekevät.

Kieltämättä tulee mieleen, ettei ehkä ole persoonana kovin mielenkiintoinen jos tekemisiä mainostaa?

Tai sitten vaan haluaa tehdä vaikutuksen ja löytää nopeasti miehen johon sitoutua vakavasti, ja siksi brändää itseään kodinhengettärenä.

Luultavasti myös hyvin kotikeskeinen ihminen, ei tykkää seikkailla.

Kattele millainen on, siitähän se selviää.:)

Vierailija
32/43 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskinpa mitään sen kummempaa. Minä olen tuollainen nainen ja ihan tavallinen. En etsi miehestä elättäjää vaan mieluiten kaltaistani kotihiirtä, jolla on silti oma elämä. Olen silti uraorientoitunut, eli minusta ei saa koskaan kotiäitiä, mutta rakastan ruoanlaittoa ja kodin laittamista.

Itse olen etsinyt juuri tuollaista naista koko ikäni, mutta koska asun Helsingissä ja liikun akateemisissa piireissä, en ole yhteenkään (vapaaseen) törmännyt.

Nyt olen jo liian vanha, ja tottunut elämään omaa elämääni. Tuskin osaisin jakaa elämääni ja sopeutua, vaikka kaltaisesi osuisi kohdalle.

Vierailija
33/43 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

en tietääkseni tunne naisia jotka tekisivät noin eli en osaa sanoa, millaiset naiset niin tekevät.

Kieltämättä tulee mieleen, ettei ehkä ole persoonana kovin mielenkiintoinen jos tekemisiä mainostaa?

Tai sitten vaan haluaa tehdä vaikutuksen ja löytää nopeasti miehen johon sitoutua vakavasti, ja siksi brändää itseään kodinhengettärenä.

Sinä asut selvästi pääkaupunkiseudulla. Teitä on kolmetoista tusinassa. Kehtaatkin väittää, että joku muunlainen "ei ehkä ole persoonana kovin mielenkiintoinen", kun itse olet kuin sarjavalmisteinen patja. Huoh.

Vierailija
34/43 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

M42 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

en tietääkseni tunne naisia jotka tekisivät noin eli en osaa sanoa, millaiset naiset niin tekevät.

Sinä asut selvästi pääkaupunkiseudulla. Teitä on kolmetoista tusinassa. Kehtaatkin väittää, että joku muunlainen "ei ehkä ole persoonana kovin mielenkiintoinen", kun itse olet kuin sarjavalmisteinen patja. Huoh.

Jahas, semmoset sieltä sitten.

Yritä olla katkeroitumatta ja pysyä mukavana ihmisenä, vaikka kello käy eikä sopivaa naista ole löytynyt!

Tuntuu oudolta ja ällöltä, kun omaa isää viisi vuotta nuorempi mies haukkuu sarjavalmisteiseksi patjaksi.

Hyi.

Vierailija
35/43 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni mieskin mainostaa profiilissaan, että osaa laittaa ruokaa. Mitä näistä pitäisi ajatella?

Vierailija
36/43 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

M42 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskinpa mitään sen kummempaa. Minä olen tuollainen nainen ja ihan tavallinen. En etsi miehestä elättäjää vaan mieluiten kaltaistani kotihiirtä, jolla on silti oma elämä. Olen silti uraorientoitunut, eli minusta ei saa koskaan kotiäitiä, mutta rakastan ruoanlaittoa ja kodin laittamista.

Itse olen etsinyt juuri tuollaista naista koko ikäni, mutta koska asun Helsingissä ja liikun akateemisissa piireissä, en ole yhteenkään (vapaaseen) törmännyt.

Nyt olen jo liian vanha, ja tottunut elämään omaa elämääni. Tuskin osaisin jakaa elämääni ja sopeutua, vaikka kaltaisesi osuisi kohdalle.

Niin, tai sitten et vaan saanut naista koska käytöksesi on kuvottavan huonoa ja toimit ihmisten kanssa hyvin vahvojen oletusten pohjalta.

Siltä nyt vähän -eikä niin vähänkään- haisee.

Helsingistä pääsee poiskin, eli sekään ei selitä.

Olet vaan ollut huono tarjokas.

Vierailija
37/43 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaa tehdä vaikutuksen? Onhan se kivaa, jos osaa laittaa ruokaa ja on kiinnostunut ruuanlaitosta. Siitä hyötyy koko perhe. Laitan ruokaa ok, maistuvaa peruskotiruokaa, mutta en silti faceen kuvaa tekemisiäni.

Tykkään siivota, oikeastaan siivoan melkein joka päivä. Järjestän ja siivoan jotain asioita, silloin ei tarvitse tehdä suursiivousta kovin usein. Perheellisenä olen paljon kotona iltaisin, siivoaminen ja järjestely on tekemistä ja pientä liikuntaa :)

En kyllä tutuille mainosta, että siivoan usein, monet ovat vain, että onpas täällä siistiä.

Vierailija
38/43 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin vapaalla jalalla ja treffeillä, niin saattaisin hyvinkin kertoa hieman samanlaista.

Tykkään tehdä ruokaa, pitää kotini kunnossa, tehdä puutarhatöitä, mökkeillä ja muuta mukavaa kotipuuhailua. Koska nämä kaikki asiat ovat minulle tärkeitä ja myös työni pyörii niiden asioiden ympärillä, niin luultavasti asia tulisi ilmi nopeasti. Jos olisin matkustelijanainen, niin kertoisin varmaan matkoistani ja tulevista haavematkoistani, jos taas olisin eläinten ystävä, niin se asia tulisi ilmi jne.

En ole muuten ikinä törmännyt yhteenkään mieheen, jonka silmät eivät olisi kirkastuneet mielenkiinnosta silloin kun kerron olevani hyvä ruuanlaittaja. Joka ikinen mies kuitenkin syö ja ruoka on lähes kaikille nautinnollinen juttu. Tie miehen sydämeen käy vatsan kautta -sananlasku on siis täydellisen totta. Ainakin normaaleilla ihanilla miehillä. Jos ap ei arvosta kunnon ruokaa ja kaunista kotia, niin tuskin nainen on oikea hänelle.

Vierailija
39/43 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisia naisia kutsutaan katkeriksi kilttinaisiksi. Kuvittelevat olevansa huippukumppaneita (ainakin omasta mielestään) mahtavien kodinhoitotaitojensa takia, mutta kokevat aina tulevansa syrjäytetyiksi, kun pinnallinen mies otti kuitenkin jonkun kauniin vaimon. Ovat täysin avuttomia ymmärtämään sitä että ehkä tuo kaunis nainen oli vain fiksumpi.

Vierailija
40/43 |
05.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään tuntuu, että se välimaasto on kadonnut. On niitä, jotka ovat mikrotason kokkeja tai menevät ravintolaan, kun ei ruuanlaittotaitoa ole siunaantunut tai ei kiinnosta ruuan laitto, ei edes vapaapäivinä tai lomilla ja sitten on niitä, jotka ovat oman elämänsä michelintähden kokkeja ja ruokahifistelijöitä. Ne tavalliset maistuvien kotiruokien laittajat, kuten äidit ja isoäidit ennen vanhaan, ovat ehkä kokeneet jonkinlaisen inflaation. Ja näin varsinkin nuorempien ihmisten keskuudessa. Mikropizza tai valmislaatikko tai sitten erikoisia raaka-aineita ja erikoisia superfoodeja, joita kaikkia ei saa tavallisesta ruokakaupasta, vaan täytyy tilata jopa ulkomailta.

En itsekään jaksa aina laittaa ruokaa, mutta olen ruuanlaittotaitoinen ja silloin kun paneuden ruuanlaittoon, niin ihan maistuvaa ja vähintään ihan syötävää ruokaa saan aikaiseksi.

Olen siis nainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kolme