Ovatko alitehoiset kinnerit kesäliikenteen pahin vaaratekijä? Eivät uskalla esim. lähteä rekan ohi
Keräävät pirunmoisen jonon ja sitten teslat, bemarit yms. ovat pakotettuja lähteen selvittään jonoa sieltä sijalta 8. ja 15. ...
Kommentit (10)
Määrittele alitehoinen kinneri, onko se mopoauto?
Ei vaan saksalaisen auton ratissa olevat mänäite 'miehet'
Ei ne ole alitehoisia, kuski vain on alitehoinen.
Suomessahan jono ohittaa sen hitaimman keulassa olijan aina takaa purkaen.
Siis ongelmahan ei ole sillä "alitehoisella kinnerillä" ajavalla vaan sillä jolla on tarve ohitella. Alitehoinen "kinneri" saa ajaa juuri niin kuin haluaa joten ei ole mitään ongelmaa muilla kuin niillä ohittajilla.
Rekka kulkee n yhdeksääkymppiä rajoitinta vasten. Niillä teillä, joissa ohittaminen on kiinni tehoista, rajoitus on korkeintaan 100. Hätähousu täytyy olla, jos tuolla nopeuserolla ei voi odottaa ohituskaistaa.
Motarilla pääsee rekoista ohi jopa rättisitikalla.
Vierailija kirjoitti:
Rekka kulkee n yhdeksääkymppiä rajoitinta vasten. Niillä teillä, joissa ohittaminen on kiinni tehoista, rajoitus on korkeintaan 100. Hätähousu täytyy olla, jos tuolla nopeuserolla ei voi odottaa ohituskaistaa.
Motarilla pääsee rekoista ohi jopa rättisitikalla.
Harva enää ajaa ihan rajoitinta vasten, jo ihan kulutuksen takia. Polakit vielä nojaa siihen ja sitten motarilla välillä polakkirekka lähtee ohittamaan suomirekkaa konttausvauhtia.
Vierailija kirjoitti:
Rekka kulkee n yhdeksääkymppiä rajoitinta vasten. Niillä teillä, joissa ohittaminen on kiinni tehoista, rajoitus on korkeintaan 100. Hätähousu täytyy olla, jos tuolla nopeuserolla ei voi odottaa ohituskaistaa.
Motarilla pääsee rekoista ohi jopa rättisitikalla.
Liikennevirhemaksun riskillä ajat ylinopeutta 15km/h joten silloin nopeusero on jo 25km/h, ja harva rekka kulkee 90 jolloin nopeusero on jo lähempänä 30km/h. Kyllä siinä alkaa otsasuoni pullottaa jos ei meinaa ohi päästä.
Ei, mitkään autot eivät ole ongelma vaan autojen kuljettajat oli auto sitten mikä tahansa.