Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko veli olla noin kusipää

Vierailija
13.05.2016 |

Siis tarvin huomenna tai viimeistään viikolla 1700e. Sillä olis muttei anna/lainaa. Mielummin antaa mun ja kummipoikansa lentää pihalle. Mulkku mikä mulkku.

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En käytä mitään. Mutta myönnän että olen aika holtiton. Ostin tän läppärin ja uuden telkkarin. Ei käynyt mielessä vuokrat. Eli oikeesti veljeni voisi vähän autaa mua.ap

Just. En auttaisi jos olisin veljesi. En voi sietää tuollaista leväperäisyyttä.

Vierailija
22/39 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veljesi voisi auttaa sinua parhaiten tekemällä maistraattiin tutkintapyynnön edunvalvonnan tarpeesta. Edunvalvojaa sinä tarvitsisit kun et osaa raha-asioitasi hoitaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi voidaan sijoittaa, jos saat häädön ellei teillä ole paikkaa minne mennä.

Vierailija
24/39 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi vittuilette? Eikö perheen pitäisi pitää aina yhtä. Aina pidin veljestäni huolta. Tässä sitten kiitos häneltä?

Vierailija
25/39 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelottavaa että on vielä lapsikin tollasella "aikuisella".

Vierailija
26/39 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono provo

Vierailija
27/39 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut edes sisar. Maksoin kuitenkin ystäväni velat. Silti häntä ei enää ole. En tarkoita että ap käyttäisi mutta ystävä käytti niitä paskoja.  Raha on todellakin pientä. 

Vierailija
28/39 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veljesi toimii ihan hyvin, kun ei tue huonoa elämääsi. Sinun pitää itse ryhdistäytyä, sitä ei kukaan voi tehdä puolestasi. Onnea matkaan.

Vierailija
29/39 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsi voidaan sijoittaa, jos saat häädön ellei teillä ole paikkaa minne mennä.

Ei voida. Asunnottomuus ei voi olla huostaanoton peruste.

Vierailija
30/39 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veljen vaimo laittoi illalla viestiä. "laita se tilinumero mihin vuokrat maksan, äläkä enää ikinä pyydä mitään" En kehtaa pyytää. Yritän ottaa itseäni niskasta kiinni. Mutta kun ei täällä ole töitä. Huoraamaan en ala.ap

Vierailija
31/39 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veljen vaimo laittoi illalla viestiä. "laita se tilinumero mihin vuokrat maksan, äläkä enää ikinä pyydä mitään" En kehtaa pyytää. Yritän ottaa itseäni niskasta kiinni. Mutta kun ei täällä ole töitä. Huoraamaan en ala.ap

Tuilla kyllä pitäisi pärjätä, jos käytät ne siihen mihin ne on tarkoitettu. Vuokra ja ruoka on ykkösasiat, lapsen muut tarpeet kakkosena, sinun vasta niiden jälkeen jos rahaa riittää. Eikö tämä muka ole itsestään selvää?

Vierailija
32/39 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauanko kestää tuokin lupaus? Kuukausi. Itse joutunut aina veljeeni auttamaan. 20e,50e. Maksan ens kuussa. Joskus maksanutkin jotain. Harvoin kuitenkin.

Vierailija
33/39 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

1700 vuokriin? asut joko aivan liian kalliissa asunnossa tai sitten vuokrat on maksamatta monelta kuukaudelta. Veljesi ilmeisesti tajuaa että ei tule noita rahoja näkemään ikinä jos ne sinulle "lainaa".

Etsi halvempi asunto ja opettele elämään varojesi mukaan. 

Vierailija
34/39 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat käyttää rahasi mieluummin ihan muuhun kuin pitäisi. Miksi ostit uuden läppärin ja telkkarin nyt, kun olet rahavaikeuksissa? Onko tuo 1700€ yhden kuun vuokra vai useamman? Jos yhden, niin asut liian kalliisti. Oli vuokra mikä hyvänsä, niin ehkä voisit miettiä vielä halvempaa kämppää, jos tuokin liian kallis. Sanoit myös ettei työllistyminen ole mahdollista paikkakunnalllasi. Oletko yrittänyt kouluttautua mihinkään tai miettinyt paikkakunnalta lähtöä työn saamiseksi?

Vierailija
35/39 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kolme kuukautta on rästissä. En ole ikinä opiskellut mitään. Koulu ei kiinnostanut. Kaduttaa sekin. Ajattelin iskeä varakkaan miehen. Sekään onnistunut.ap

Vierailija
36/39 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kun tajusi olla sun tilillesi laittamatta latiakaan. Fiksu vaimo veljelläsi.

Vierailija
37/39 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhottaa tuollaiset, jotka kuvittelee, että toisille ne rahat on tipahtaneet tyhjästä ja siksi niistä kuuluu jakaa.

Vierailija
38/39 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sossu ei auta, selvästi raha on mennyt joutavaan. En lainaisi tuhlarille minäkään. Munkin veljelle olen sanonut, että niin kauan kuin sulla on vara hakea pizzaa monta kertaa viikossa ja eineksiä sekä turhia herkkuja kaupasta ja olla opettelematta laittamaan itse  ruokaa sekä ajelet autolla muutaman sadan metrin matkoja, et isompaa apua tartte. Ei mulla ole varaa tuolla tavalla syödä ja ajella joutavia, koska käytän rahaa niihin asioihin, mihin veli ei viitsi säästää. 

Vierailija
39/39 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis kolme kuukautta on rästissä. En ole ikinä opiskellut mitään. Koulu ei kiinnostanut. Kaduttaa sekin. Ajattelin iskeä varakkaan miehen. Sekään onnistunut.ap

Heh. Joopa joo.