Miksi jotkut naiset kaipaavat niin kovin, kovin paljon yleistä hyväksyntää lukuisille panoseikkailuilleen?
Tälläkin palstalla nämä kymmenien tai satojen miesten kanssa seksiä harrastaneet naiset valittelevat, kun kaikki eivät heidän valintojaan ja tekojaan hyväksy. Ihmisillä on erilaiset arvomaailmat, onko tämä todellakin niin vaikea asia sisäistää?
Kommentit (31)
Uskon että kyse on siitä, että asiaa ei saa tekemättömäksi, ja sekös harmittaa. Sen takia hyväksynnän puute sattuu, koska sitä pyhintä ei enää saa takaisin.
No kun ne kaipaa sitä pysyvää parisuhdetta johon ei enää kelpaa. Sitten niiden täytyy yrittää aivopestä kaikkia miehiä julkisella keskustelupalstalla että edes jollekin joskus kelpais suhteeseenkin. Ei ole enää muita vaihtoehtoja katsos.
Sillä yritetään muuttaa sitä iänikuista naisten alisteista asemaa, mikä toki tarvitseekin keskustelua ja muutosta. Tosin tietyntyyppisten "miesten" kanssa siitä on varmasti turha keskustella, he kun eivät halua luopua hellan ja nyrkin välissä olevasta Pirkostaan.
Miten arvot liittyvät kahden aikuisen väliseen ja yhteisymmärryksessä tapahtuvaan seksiin? Selitä mulle rationaalisesti, mitä arvotonta siinä on? Raamattu ei kelpaa, koska sen kirjoittamisen aikaan ei ollut mm. kunnon ehkäisyä.
No ne naiset on jollain tavalla sisältä rikki, ja itsensä jakaminen tosiaan harmittaa, mutta sitä ei osaa lopettakaan. Virhe alkaa yleensä jo teininä. Jotenkin kai ajattelevat että se on enää ihan sama, tai kaipaa edes sitä seksikumppaniksi kelpaamisen kokemusta rikkinäisyytensä korjaamiseksi. Parhaiten sitten he kokevat rikkinäisyyttän korjaavan sen jos he saavat kokea olevansa panoseikkailuiden olevan yleisesti hyväksyttäviä ja hieno asia. Ja sitten he sitten yrittävät hakea tällaista hyväksyntää kaikin keinoin. Jopa esittämällä keskustelupalstalla heitä arvostavia miehiä, kuten tämänkin ketjun ensimmäisessä vastauksessa.
Vierailija kirjoitti:
Miten arvot liittyvät kahden aikuisen väliseen ja yhteisymmärryksessä tapahtuvaan seksiin? Selitä mulle rationaalisesti, mitä arvotonta siinä on? Raamattu ei kelpaa, koska sen kirjoittamisen aikaan ei ollut mm. kunnon ehkäisyä.
En minä sanonut, että naisten seksuaalinen vapaamielisyys ei olisi minun arvomaailmani mukaista tai että minä edes tietäisin miksi se ei ole jonkun toisen arvomaailman mukaista. Minä sanoin, että ihmisillä on erilaiset arvomaailmat. Minun on helppo hyväksyä se, että joku ei hyväksy minun valintojani tai tekojani, mutta monet naiset eivät tähän kykene, kun on kyse heidän seksikumppaneidensa lukumäärästä. Minusta on lapsellista vaatia ihmisiä selittämään "rationaalisesti" omia arvojaan ja samalla vielä mielivaltaisesti sulkea raamattu perustelujen ulkopuolelle, mutta sinulta onnistuu sekin. Ap
Vierailija kirjoitti:
Uskon että kyse on siitä, että asiaa ei saa tekemättömäksi, ja sekös harmittaa. Sen takia hyväksynnän puute sattuu, koska sitä pyhintä ei enää saa takaisin.
Sepä se. Nämä ei itsekään hyväksy itseään. Jos hyväksyisivät niin silloin nämä ei valehtelisi omasta menneisyydestään, vaan pystypäin kehtaisivat kertoa totuuden. Ne selitykset "ei kuulu muille" ja "menneisyydellä ei ole väliä" on jotenkin koomisia, kun totuuden sijaan menneisyydestä voi kuitenkin kertoa valheen muodossa eli on mulla vajaa kymmenen miestä ollut.. Miksi menneisyydestä pitää valehdella jos sillä ei ole merkitystä? Tai kertoa kaunistellun totuuden jos se ei kuulu muille?
No miksi jotkut naiset haluavat niin kovasti yleistä hyväksyntää neitsyydelleen? Ja yrittävät uhota että eivät mukamas olisi nyhveröitä.
Vierailija kirjoitti:
Sillä yritetään muuttaa sitä iänikuista naisten alisteista asemaa, mikä toki tarvitseekin keskustelua ja muutosta. Tosin tietyntyyppisten "miesten" kanssa siitä on varmasti turha keskustella, he kun eivät halua luopua hellan ja nyrkin välissä olevasta Pirkostaan.
No jos sitä ihan oikeasti yritettäisiin muuttaa, niin miksi naiset sitten valehtelee menneisyydestään en oikean tavattuaan? Miksi silloin ei reippaasti kerrota (koska ainahan se menneisyys puheeksi tulee) että on harrastanut yhden illan juttuja ja paljon. Miksi siinä vaiheessa ollaan siveyden sipulia ja miltei neitsyttä, jos tarkoitus on saada miehet ymmärtämään että naisellakin on oikeus paneskella ympäriinsä siinä missä miehilläkin
N40
Vierailija kirjoitti:
No miksi jotkut naiset haluavat niin kovasti yleistä hyväksyntää neitsyydelleen? Ja yrittävät uhota että eivät mukamas olisi nyhveröitä.
Se seksuaalinen "vapaa hurjastelu" on sitä ei-nyhveröyttä? Heeh :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sepä se. Nämä ei itsekään hyväksy itseään. Jos hyväksyisivät niin silloin nämä ei valehtelisi omasta menneisyydestään, vaan pystypäin kehtaisivat kertoa totuuden. Ne selitykset "ei kuulu muille" ja "menneisyydellä ei ole väliä" on jotenkin koomisia, kun totuuden sijaan menneisyydestä voi kuitenkin kertoa valheen muodossa eli on mulla vajaa kymmenen miestä ollut.. Miksi menneisyydestä pitää valehdella jos sillä ei ole merkitystä? Tai kertoa kaunistellun totuuden jos se ei kuulu muille?
Niinpä. Miksi pitää kertoa mitään lukua, jos se luku kerran ei kuulu miehelle?
Vierailija kirjoitti:
On mahtavaa kun vaimo kertoo panojuttujaan mulle, kiihottaa hurjasti. Johtaa aina villiin seksiin.
Perkele kun olin juuri kirjoittamassa pitkää viestiä, niin puhelin tippuu ja akku irtoaa. Aloitetaan alusta: siis miksi ei ikinä tyttöystävä tai poikaystävä? Tulee korvista ulos sana VAIMO. Yritä kehittää stoorejasi?
Asiaan: En kaipaa. Olen oikein sujut taustani (11 tai 12 miestä) kanssa ja enemmänkin tyytyväinen, että olen kokenut pientä, keskikokoista ja valtavaa. Mikään ei enää yllätä. Miesystäväkandidaateille en kerro heti lukuani, ettei se vaikuttaisi mielikuvaan minusta. Yleensäkin kerron niin sanotusti arkaluontoisista asioista vasta sitten, kun ensivaikutelma on jo tehty. "Heti? Miten niin HETI?", ihmettelet nyt. Minulla on tapana puhua avoimesti seksistä ja aivan hyvin voin kertoa lukuni, ja itse asiassa haluaisin tietää miehenkin luvun. Miksikö? Koska en haluaisi sekaantua kymmenien kanssa paneskelleeseen, ei oma lukunikaan ole edes kahtakymmentä. Minun arvomaailmaani ei sovi kymmenien kanssa vehtailu, sen takia jaan näitä asioita. Tietenkin aina voi valehdella, mutta oletan kuulevani totuuden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos sitä ihan oikeasti yritettäisiin muuttaa, niin miksi naiset sitten valehtelee menneisyydestään en oikean tavattuaan? Miksi silloin ei reippaasti kerrota (koska ainahan se menneisyys puheeksi tulee) että on harrastanut yhden illan juttuja ja paljon. Miksi siinä vaiheessa ollaan siveyden sipulia ja miltei neitsyttä, jos tarkoitus on saada miehet ymmärtämään että naisellakin on oikeus paneskella ympäriinsä siinä missä miehilläkin
N40
Koska he tulevat jossain hetkellisessä mielenhäiriössä valitettavasti retkahtaneeksi sinuun, M40, ja haluavat suhteeseen kaltaisesi ahdasmielisen miehisyyttään kyseenalaistavan miehen kanssa, kunnes havahtuvat todellisuuteen ja jatkavat taas elämästä nauttimista ja sekstailemista. Uskon tämän olevan selityksenä, jos tosiaan olet törmännyt tällaiseen ilmiöön.
Itse en ole koskaan valehdellut seksikumppaneiden määrää tai kokenut siihen tarvetta. Joskus noitten Pirkkojen ja heidän miesten kuullen saatan tosin kehuskella kyvystäni nauttia seksuaalisuudestani, jos vaikka Pirkkokin ottaisi vinkkiä ja saisi itselleen paremman elämän.
Nuorena niitä seikkailuja oli mutta nykyään ei sellaisia satu kohdalle kotikissana ollessani. Kyllä minä haluaisin tuntea miehen paremmin ennenkuin riisutaan.
Vierailija kirjoitti:
Joo no puhukaa sitten siitä kaksinaismoralismista eikä siitä että kaikkien miesten tulisi hyväksyä naisten seksiseikkailut. Kaikki naisetkaan ei näet hyväksy miesten seksiseikkailuja.
Itse en ole koskaan edes törmännyt mieheen, joka olisi udellut seksikumppaneitten määrää. Ja olen sentään treffaillut aika paljon.
Mun mielestä seksissä ei ole mitään vikaa, tehköön kukin miten haluaa.
Ihmettelen vain sitä miks aiheesta pitää joka viikko tehdä uusi keskustelu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N40
Koska he tulevat jossain hetkellisessä mielenhäiriössä valitettavasti retkahtaneeksi sinuun, M40, ja haluavat suhteeseen kaltaisesi ahdasmielisen miehisyyttään kyseenalaistavan miehen kanssa, kunnes havahtuvat todellisuuteen ja jatkavat taas elämästä nauttimista ja sekstailemista. Uskon tämän olevan selityksenä, jos tosiaan olet törmännyt tällaiseen ilmiöön.
Itse en ole koskaan valehdellut seksikumppaneiden määrää tai kokenut siihen tarvetta. Joskus noitten Pirkkojen ja heidän miesten kuullen saatan tosin kehuskella kyvystäni nauttia seksuaalisuudestani, jos vaikka Pirkkokin ottaisi vinkkiä ja saisi itselleen paremman elämän.
Kyllä mä olen N40 ja kuullut useammankin ystäväni huolehtivan siitä, ettei mies vaan ikinäkoskaanmilloinkaan saa tietää totuutta. Ja nämä naiset on olleet juurikin tunnettuja vapaamielisyydestään ja lähteneet baarireissuilta poikkeuksetta miesseurassa. Seuraavana päivänä on siten puitu porukalla miesten taitoja ja kokoa.. Ja onpa muutamaa miestä kierrätetty useammassakin sängyssä hyvien arvostelujen saattelemana.
Nyt sitten ollaan tosiaan siveyden sipulia, miltei jopa kokemattomia jolla on taustalla vain pari vakavaa seurustelusuhdetta.
N40
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N40
Itse en ole koskaan valehdellut seksikumppaneiden määrää tai kokenut siihen tarvetta. Joskus noitten Pirkkojen ja heidän miesten kuullen saatan tosin kehuskella kyvystäni nauttia seksuaalisuudestani, jos vaikka Pirkkokin ottaisi vinkkiä ja saisi itselleen paremman elämän.Kyllä mä olen N40 ja kuullut useammankin ystäväni huolehtivan siitä, ettei mies vaan ikinäkoskaanmilloinkaan saa tietää totuutta. Ja nämä naiset on olleet juurikin tunnettuja vapaamielisyydestään ja lähteneet baarireissuilta poikkeuksetta miesseurassa. Seuraavana päivänä on siten puitu porukalla miesten taitoja ja kokoa.. Ja onpa muutamaa miestä kierrätetty useammassakin sängyssä hyvien arvostelujen saattelemana.
Nyt sitten ollaan tosiaan siveyden sipulia, miltei jopa kokemattomia jolla on taustalla vain pari vakavaa seurustelusuhdetta.
N40
Jos tosiaan olet nainen ja puhut ystävistäsi, niin siinä tapauksessa sanoisin ystäviesi olevan edelleen naisten alisteisen aseman uhreja.
On mahtavaa kun vaimo kertoo panojuttujaan mulle, kiihottaa hurjasti. Johtaa aina villiin seksiin.