Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen niiiiin raivona!!!! 9-vuotias

Vierailija
13.05.2016 |

On kadottanut uimahallireissulla monen sadan euron puhelimensa. Ei vittu, miksi se yleensä otti sen sinne mukaan. Koko ajan kaikki tavarat kadoksissa, ja mä saan sitten metsästää niitä ympäri kaupunkia.

PÄÄ HAJOAAAAAAA! 😈😈😈😈😈

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en päästäisi mun 9vuotiastani ilman aikuista uimahalliin. Enkä kyllä ostaisi hänelle satojen eurojen puhelinta. Herran luuri maksoi 199€ ja täysin tyytyväinen siihen.

Käy hallilla uimaharkoissa, jo77ten aikuisia kyllä on ollut paikalla. Kukaan ei vaan (tietenkään)ole vahtinut mihin lapsi puhelintaan tiputtelee. Huomattiin puhelimen katoaminen vasta nyt kun halli on kiinni, mutta ei taida olla toiveita saada sitä enää takaisin. Itse en ole sitä puhelinta ostanut vaan isänsä (olen yh).

Puhelimen paikannuskaan ei onnistu, näyttää eilistä sijaintia. Ihan turhia tommosetkin systeemit 😈

Ja puhelin on Samsung Galaxy S6 edge, jos joku osaa sen paikannuksessa vielä neuvoa. Saatiin kyllä softa auki, mutta se tosiaan näyttää eilistä paikkaa. -ap

Vierailija
22/25 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

iPhonessa on paikannussysteemi, Lumioissa on paikannussysteemi, käsittääkseni myös Androideissa.  Lisäksi jos puhelin on synkronoitu johonkin koneeseenne, pyydä tytärtäsi katsomaan pilvipalvelun kuvakansio, onko siellä kuvia joita hän ei ole ottanut.

Ja soittakaas nyt ensin sinne uimahalliin, että onko löytynyt tällaista ja tällaista. Check sosiaalisen median tilit, WA:ta voi käyttää koneeltakin jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaa löytyä uimahallista tai voi kokeilla fb:ssa kysellä paikallisesta puskaradiosta :)

Vierailija
24/25 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin käy, kun puhelimessa on enemmän älyä kuin lapsessa ja sen vanhemmissa yhteensä.

Vierailija
25/25 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap taas. Kun koetan soittaa siihen niin hälyttää normaalisti. Voiko tästä päätellä jotain?

Huoh. Kohta menen nukkumaan ja unohdan koko jutun 😐