Olen niiiiin raivona!!!! 9-vuotias
On kadottanut uimahallireissulla monen sadan euron puhelimensa. Ei vittu, miksi se yleensä otti sen sinne mukaan. Koko ajan kaikki tavarat kadoksissa, ja mä saan sitten metsästää niitä ympäri kaupunkia.
PÄÄ HAJOAAAAAAA! 😈😈😈😈😈
Kommentit (25)
Miksi tuon ikäisellä noin kallis puhelin?
Kaikki hukkaa joskus tavaroita. Multakin, ihan aikuiselta, on hukkunut puhelin pari kertaa. On varmasti luonteestakin kiinni, mutta ei sille mitään voi jos on hajamielinen luonteeltaan.
Ei ehkä kannata hommata tuollaiselle lapselle kalliita kapistuksia.
Mun esikoinen oli tuollainen myös, sai tyyriimmän älypuhelimen vasta 11-vuotiaana. Sekin hintaluokkaa 180 euroa.
Nyt ostat parinkympin perusnokian, löytyipä puhelin tai ei. Ei mene jatkossa mammalla yöunet puhelimen katoamisen takia. Miksi ostaa jotain niin kallista lapselle? Ei järjen hiventä!
Vahinkoja sattuu. Raivoaminen ei auta. Pitää vaan yrittää opettaa strategia,jonka avulla tavarat pysyvät tallessa. Ei varmaan tahallaan hukannut sitä. Ymmärrän kyllä,että ottaa päähän. Itsellä on myös töhö lapsi,joka on hukannut yhtä sun toista.
Mä en päästäisi mun 9vuotiastani ilman aikuista uimahalliin. Enkä kyllä ostaisi hänelle satojen eurojen puhelinta. Herran luuri maksoi 199€ ja täysin tyytyväinen siihen.
Jos puhelin on monen sadan euron hintainen, siinä on paikannusmahdollisuus. Esim iPhonessa find my phone.
Ette kai jättäneet aktivoimatta sitä toimintoa?
Vierailija kirjoitti:
Mä en päästäisi mun 9vuotiastani ilman aikuista uimahalliin. Enkä kyllä ostaisi hänelle satojen eurojen puhelinta. Herran luuri maksoi 199€ ja täysin tyytyväinen siihen.
Meillä tuolla 9-vuotiaalla on ihan 35 euron puhelin (sellainen perusnokialainen). Ei todellakaan tarvitse kalliimpaa tai hienompaa.
9v yksin uimahallissa? Se on paljon pahempi asia kuin puhelimen hukkaaminen.
Surkea ja vastuuton äiti olet, jos tosiaan olet päästänyt noin pienen uimaan ilman aikuista.
Mun tytär on täystuho, nyt on neljännestä puhelimesta näyttö säröillä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tuon ikäisellä noin kallis puhelin?
Joko vanhemmat antavat liian helposti lapsen kinuamiaselle periksi, tai sitten vanhemmilla on tarve leveillä. Mitäs läksit?
Mistä te saatte päähänne, että lapsi oli yksin uimahallissa?
Miksei 9-vuotias voi mennä yksin tai kavereiden kanssa uimahalliin, jos osaa hyvin uida? Meidän 9-vuotias on byvä uimari ja osaa toimi uimahallissa. Minä myös ihmettelen, miksi tuon ikäisellä on satojen eurojen puhelin,
Vierailija kirjoitti:
Jos puhelin on monen sadan euron hintainen, siinä on paikannusmahdollisuus. Esim iPhonessa find my phone.
Ette kai jättäneet aktivoimatta sitä toimintoa?
Ja myös etälukitus ja etätyhjennys.
Vierailija kirjoitti:
Käy hallilla uimaharkoissa, joten aikuisia kyllä on ollut paikalla. Kukaan ei vaan (tietenkään)ole vahtinut mihin lapsi puhelintaan tiputtelee. Huomattiin puhelimen katoaminen vasta nyt kun halli on kiinni, mutta ei taida olla toiveita saada sitä enää takaisin. Itse en ole sitä puhelinta ostanut vaan isänsä (olen yh).
Puhelimen paikannuskaan ei onnistu, näyttää eilistä sijaintia. Ihan turhia tommosetkin systeemit 😈
Mitä ihmettä, kyllä me vaan 90-luvun alussa saatiin olla uimahallissa saman ikäisinä. Kenenkään mielestä siinä ei ollut mitään outoa saati väärää.
Jos ostaa lapselle monen sadan euron puhelimen, ko. summa on sille taloudelle pikkusumma. Voi nimittäin olla 85 % varma, että se joko hukkuu tai särkyy melko pian. Kuten sanottua, oma valinta, elä sen kanssa.
☎
Asutko Porvoossa?
Miksi 9-vuotiaalla on monen sadan euron puhelin?