MISS SUOMI - 2016
Kommentit (429)
Eikä noi ole treenanneet yhtään vai miksi eivät ole timmimmässä kunnossa? Luulisi kiinnostavan miltä näyttää uikkareissa missikisoissa.
Noissa biksuissa on missiehdokkaidenkin vaikea näyttää hyvältä. Noi narut vyötäröllä ja lantiolla on ihan armottomat.
Ja tossa kun noi makailee noilla aurinkotuoleilla, niin ne ilmeet ovat niin väkinäinen, kun vedetään vatsaa sisään minkä kerkeävät.
Jaa-a. Nelonen ja vitonen miellyttävät naamasta minua eniten. Mutta vartaloista en nyt tiedä...
Liian lyhyitä ovat.
Esmin puhe ei nyt oikein vakuuttanut... Muka hyväsydämistä maailmanparantajapuhetta silmät ilkeästi sirrillään ylimielinen hymy naamalla.
Diskotanssijalaura oli aika timmi
Pirun hyvältä noi näyttää, ottaisin kenen kropan tahansa!
Vierailija kirjoitti:
Eikä noi ole treenanneet yhtään vai miksi eivät ole timmimmässä kunnossa? Luulisi kiinnostavan miltä näyttää uikkareissa missikisoissa.
Mun mielestä jokainen niistä oli tosi hyvässä kunnossa.
Löysiä järestään, vaikkei painossa olekaan vikaa. Kuka noi on meikannut tuohon lähetykseen, kun on jotenkin harmaaksi taittavat pärstät?
Siis apua mikä myötähäpeä!! Osan kävely on järkyttävää katseltavaa, ei-niin-timmit kropat eivät ole ihan edukseen tuossa hidastetussa kuvassa... Ja nuo vastaukset. Ja koko ohjelman toteutus ylipäänsä! Vaikuttaa vitsiltä koko juttu.
Kaikilla noilla on litteä treenattu vatsa muttei mitään pyllyä.
EVVK. Elastinen ja Paula Vesala ovat niin paljon kiinnostavimmat toisella kanavalla. Paulan siirtolapuutarhamökki ja Pentti Haaviston runokirja. :-)
Personal trainerilla oli aika leveä takamus
Vierailija kirjoitti:
Esmin puhe ei nyt oikein vakuuttanut... Muka hyväsydämistä maailmanparantajapuhetta silmät ilkeästi sirrillään ylimielinen hymy naamalla.
Oltiin samalla luokalla ja voin sanoa ettei sosionomi kyllä sille sovi laisinkaan :D
Ihanaa, "mulle jokainen ihminen on yhtä arvokas ja tärkee".
9 olis tosi hyvä valinta (pituus, kroppa, vaaleus) mutta naama liian mitäänsanomaton :(
Vierailija kirjoitti:
Mä taas ihmettelen, että onko kävelyä treenattu yhtään? Nää uimapukukävelyt ei näytä kovin viehkeiltä... Siis eikös nuo sanoneet, että ovat olleet kuukauden missikiertueella treenaamassa kisaa varten? Anteeksi, mutta mitä siellä on treenattu? :D
Ja paha puhevamma, se ässän sihautus raivostuttaa aina yhtä paljon! Eikä se kyllä osannut korkokengilläkään kävellä. Polvet koukussa lompsi. Toivottavasti ei voita!!