Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nykynaiset nirsoja

Vierailija
13.05.2016 |

Olen kiltti, mukava, raitis, savuton, duunari mies. Silti en tunnu kelpaavan naisille. Kertokaa naiset mitä te mieheltä haluatte? Miksi raitis duunari ei kelepaa?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaista naista etsit ?

Vierailija
2/7 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on jo mies. Se on kiltti ja mukava, polttaa tosin ja on työkyvyttömyyseläkkeellä ja välillä ottaa kaljaakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi seikat nyt ei vielä parisuhteeseen johda automaattisesti. Jos meillä ei olisi mitään yhteistä, olisi kiusallista yrittää jotain parisuhdetta saada väkisin aikaan.

Vierailija
4/7 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun luonteessa tai käytöksessä on jotain vikaa. Ei raittiudessa tai duunariudessa.

Vierailija
5/7 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma-aloitteinen kotihommissa

Huolehtiva

Rakastava

Huumorintaju samanlainen kuin itsellä

Urheilullinen (ei tartte punttihullu olla mutta sohvaperunaa ei ainakaan)

Älykäs

Arvoiltaan samanlainen kuin minä

Siinä nyt jotain :) tommonen mies komealla ulkonäöllä höystettynä löytyy kyllä jo.

Vierailija
6/7 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin ovat. Miehen pitäisi olla pitkä, töissä, urheilullinen ja siivota. Liikaa vaadittu ainakin minulta.

Vierailija
7/7 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko vaikka niin, ettet oo sopivaan sattunut törmäämään. Olin mäkin pitkään sinkkuna ilman mitään vastakkaiselta sukupuolelta saatuja huomion- tai kiinnostuksenosoituksia, vaikka oon ihan mukava, nätti, savuton jne. Kyllä ihastumiseen vaatii vähän muutakin kuin kunnossa olevat perusasiat, kuten ystävyyteenkin. Kaikkien kanssa ei vietä yhtä mielellään aikaa.