Nykynaiset nirsoja
Olen kiltti, mukava, raitis, savuton, duunari mies. Silti en tunnu kelpaavan naisille. Kertokaa naiset mitä te mieheltä haluatte? Miksi raitis duunari ei kelepaa?
Kommentit (7)
Mulla on jo mies. Se on kiltti ja mukava, polttaa tosin ja on työkyvyttömyyseläkkeellä ja välillä ottaa kaljaakin.
Noi seikat nyt ei vielä parisuhteeseen johda automaattisesti. Jos meillä ei olisi mitään yhteistä, olisi kiusallista yrittää jotain parisuhdetta saada väkisin aikaan.
Sun luonteessa tai käytöksessä on jotain vikaa. Ei raittiudessa tai duunariudessa.
Oma-aloitteinen kotihommissa
Huolehtiva
Rakastava
Huumorintaju samanlainen kuin itsellä
Urheilullinen (ei tartte punttihullu olla mutta sohvaperunaa ei ainakaan)
Älykäs
Arvoiltaan samanlainen kuin minä
Siinä nyt jotain :) tommonen mies komealla ulkonäöllä höystettynä löytyy kyllä jo.
No niin ovat. Miehen pitäisi olla pitkä, töissä, urheilullinen ja siivota. Liikaa vaadittu ainakin minulta.
Oisko vaikka niin, ettet oo sopivaan sattunut törmäämään. Olin mäkin pitkään sinkkuna ilman mitään vastakkaiselta sukupuolelta saatuja huomion- tai kiinnostuksenosoituksia, vaikka oon ihan mukava, nätti, savuton jne. Kyllä ihastumiseen vaatii vähän muutakin kuin kunnossa olevat perusasiat, kuten ystävyyteenkin. Kaikkien kanssa ei vietä yhtä mielellään aikaa.
Millaista naista etsit ?