Mistä mä löydän ihanan miehen? En halua olla enää yksin!
Haluan kivan, hauskan, älykkään, itsevarman, hyvännäköisen, tyylikkään ja hyvin toimeentulevan miehen, joka on hyvä sängyssä ja hulluna minuun. Takana on pitkä avioliitto. Pelkään että jään yksin, etten saa sitä tunnetta ja ihmistä enää ikinä. Tinder on tyhjennetty. Yksi ihana löytyi mutta se kariutui alkuunsa.
Kommentit (9)
Minä löysin tuollaisen miehen viime syksynä kavereitten kautta yhteisestä harrastuksesta. Mies on mun parhaan kaverin veljen paras kaveri. Tiedettiin toisemme siis jo pitemmältä ajalta, mutta kun satuttiin samaan harrastusporukkaan, niin siitä se ajatus sitten lähti. Mies on kaikkea tuota mitä ap luetteli ja ehkä jopa enemmän. Ollaan molemmat reilusti yli kolmekymppisiä, joten ei se parisuhteen löytäminen ole ihan mahdotonta vähän näin "vanhemmallakaan" iällä ;)
Mikä on oma tasosi? Jos olet tavallisen näköinen, niin et kelpaa niille komeille miehille kuin korkeintaan seksisuhteeseen. Kannattaa katsella niitä keskivertomiehiä.
Luuletko että yksikään tuollainen on ollut vapaana sen jälkeen kun muutti kotoa pois?
Vierailija kirjoitti:
Haluan kivan, hauskan, älykkään, itsevarman, hyvännäköisen, tyylikkään ja hyvin toimeentulevan miehen, joka on hyvä sängyssä ja hulluna minuun.
Riittäisikö mies on joka on kiva, joissakin asioissa älykäs ja joissakin ei, OK:n näköinen, ei itsevarma, pukeutuu siisteihin vaatteisiin, tienaa kohtuu hyvin, on hulluna sinuun jos sinä olet hulluna minuun ja sänkyasiat riippuu siitä mistä tarkalleen ottaen pidät, eli natsaako halumme vai ei.
...