Monet miehet karttavat työtöntä naista
Olen treffipalstoilla jutellut monien miesten kanssa ja huomannut, että naisen työttömyys on turn-off. Kun mainitsen, että olen työtön viestittely loppuu kuin seinään! Näköjään miehistäkin löytyy golddiggereitä. Onko teille muille työttömille naisille käynyt samoin?
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Olenkin tosiaan ihmetellyt, että mistä jotkut naiset löytävät ja miten he saavat niitä miehiä elättäjiksi. Heidän ei tarvitse kuin porsia pari kertaa - niille edellisen liiton lapsille pari pikkusisarusta. Ja uusi mies hoitaa ja painaa töitä. Minulle ei ole edes kahvikuppia kukaan maksanut.
Et vaan osaa. Minä taas en ole koskaan kahviani ulkona itse maksanut.
Höh.. kysehän on siitä, että voidaan säästää yhdessä ja ostaa joku päivä talo.
Työttömän kanssa tulevaisuuden suunnittelu ei onnistu.
Sinkkumies
Onneksi ollaan poikaystävän kanssa molemmat työttömiä.
jos olisin rikas, niin voisin alkaa saalistamaan kauniita korkeasti koulutettuja naisia. työtön nainen tarvitsee rinnalleen rikkaan miehen joka elättää ja kun nainen on korkeasti koulutettu, niin osaa paremmin kasvattaaa lapsista yhdeiskuntkelpoisia.
Vierailija kirjoitti:
Emmä jaksais alkaa elättämään jotain siideripossua.
Suomessahan saa työttömyyskorvausta jolla työtön elättää itse itsensä. Jos et tiennyt?
Vierailija kirjoitti:
Sinkkumies
Onnistuu se. Suunnitelmiin ei vaan kuulu talon osto.
Työttömyys haittaa vain jos nainen hakee elättäjää, rahoittajaa. Jos olisin rikas ei sekään haittaisi.
Vierailija kirjoitti:
Hesarissahan julkaistiin väitöskirjaan perustuva tutkimus siitä että keskimäärin naiset kelpuuttavat tavallisia duunarimiehiä puolisokseen, mutta mies vaatiin koulutetun naisen.
Aika hauskaa trollailua täällä.
Vierailija kirjoitti:
Sinkkumies
Niin ei tietenkään onnistu, kun se tällä hetkellä työtön tulee aina olemaan työtön ja rahaton. Turha edes haaveilla koskaan omistavansa mitään. Eiku.
En mäkään haluaisi työtöntä miestä. Sama homma lienee molemmin päin?
Vierailija kirjoitti:
Ei nyt ihan. Ei ainakaan samassa määrin.
Jos te ette halua työtöntä puolisoksi, niin vastaavasti myös otatte eron, jos puoliso saa potkut ja joutuu työttömäksi?
Toisin sanoen miksi työttömyys tarkoittaa aina pysyvää olotilaa?
Näköjään meidän työttömien naisten ja miesten pitäisi perustaa joku oma nettideittipalvelu, että edes jollekkin kelvattais.
Siis oikeasti, ihan mitä tahansa ketjua kun täällä lukee, niin ihmisillä on tosi kovat ja kylmät asenteet kaikkia vähäänkään heikommin menestyneitä kohtaan. Oli sitten kyse työttömistä, vammaisista, lihavista, laihoista, sairaista jne. listaa vois jatkaa loputtomiin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sä olet todellisuudesta irtautunut.. Nainen saa tässä yhteiskunnassa niin paljon enemmän anteeksi pelkällä naiseudellaan. Suurin osa syrjäytyneistä miehiä.
Tunnen muutamia mielenterveys"ongelmaisia" naisia. Kaikki ovat keskiverto naista kauniimpia ja kaikilla mittareilla mitattuna tasokkaampia kuin todella moni hyvässä työssä menestynyt nainen.
Mielentadapainoa voi järkyttää kovin moni elämään kuuluva asia. Tai esim rikoksen uhriksi joutuminen, vaikea parisuhde, avioero ymv. Lisäksi on keskenmenoja, joltain jopa lapsi kuollut.
Näillä naisilla on herkkyyttä. Se on naisellinen piirre, mutta monesti saattaa osaltaan altistaa mielenterveyden tasapainon heikkenemiseen.
Monet näistä naisista kärsivät seuraavista mielenterveyden häiriöistä: Syömishäiriöt, krooninen tai pitkäaikainen unettomuus/vähäunisuus, eri asteisista masennuksista, paniikkihäiriöstä.
Läheskään kaikki tämän potilasryhmän ihmisistä eivät ole psykoottisia, eikä nämä häiriöt näy kaikilla ihmisillä päällepäin millään tavalla. Lisäksi nämä sairaudet ovat parannettavissa.
Siispä ihmettelenkin suuresti, minkätakia ihmiset mustamaalaavat mielenterveyspotilaita, ihmisiä.
Monella on myös erittäin tasokas, rikas, korkeasti koulutettu, sivistynyt ja komea mies.
Tuntuu joskus siltä että vain sivistymättömät henkilöt, kenties jopa älykkyydeltään tyhmät, ovat niitä jotka puhuvat/ ajattelevat negatiivisesti mielenterveydenhäiriöistä kärsivistä ihmisistä.
Lisään vielä että työtön henkilö voi olla myös rikas. Koskaan ei pitäisi lyödä leimoja ihmisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sä olet todellisuudesta irtautunut.. Nainen saa tässä yhteiskunnassa niin paljon enemmän anteeksi pelkällä naiseudellaan. Suurin osa syrjäytyneistä miehiä.
No silloinhan juuri minä olen todellisuudessa kiinni, kerran torjuin tuon ajatuksen, että sama homma molemmin päin.
Viesti 19, oletko ennenkin kirjottanut tuon viestisi tänne? :)
Mut ihan totta puhut ei siinä tai sanotaanko näin et jokainen saa ne kriteerinsä päättää itse. Kyl mä haen kumppanista muutakin kuin mihin hänellä on varaa matkustaa. No rivien välistä voi lukea, et sulla kosijoita varmaan riittää niin ei ole tuota raha ongelmaa.