Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

papa luokka2!

Vierailija
23.02.2006 |

onko minulle kehittymässä kohdunkaula syöpä vai mitä meinaa?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
24.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

0 näyte otettu huonosti, ei voida arvostella

1 normaali

2 muutoksia ei pahanlaatuisia

3 muutoksia lievä epäily pahanlaatuisuudesta

4 vahva epäily pahanlaat. muutoksista

5 pahanlaatuinen solulöydös

t.lekurigonnabe

Vierailija
2/13 |
23.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

T. papa luokkaa IIID

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
23.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli jotain johonkin tulehdukseen viittavaa, ei siis syöpää todellakaan eikä kasvainta vielä. Jotain pientä häikkää vain. Musta kun tuntuu että kaikilla on nykysin sitä kakkos-astetta ku siinä tarkistuksessa käy..

Vierailija
4/13 |
23.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei ole vielä mitään vakavaa mutta sitä seurataan ettei siitä kehity mitään tulevaisuudessa. Minä kävin muistaakseni kolmesti, parit koepalat otettiin ja mikäli se vielä olisi näkynyt luokka kakkosena niin tulehtunutta aluetta olisi poistettu sähkösilmukalla. Mutta sepä otti ja katosi. Seuraava näyte oli täysin puhdas.

Vierailija
5/13 |
23.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertalaakista tuli tuo luokka IIID papilloomaviruksen vuoksi. Papilloomavirus saattaa puhjeta vuosikausien jälkeenkin, on piilevänä ja valtaosalla ihmisistä...

Vierailija
6/13 |
23.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta ei edes luokasta IIID otettu koepaloja, kontrolloitiin vaan ensin 2kk välein, sitten puolivuosittain ja nyt ihan normaalisti...

Vierailija:

Se ei ole vielä mitään vakavaa mutta sitä seurataan ettei siitä kehity mitään tulevaisuudessa. Minä kävin muistaakseni kolmesti, parit koepalat otettiin ja mikäli se vielä olisi näkynyt luokka kakkosena niin tulehtunutta aluetta olisi poistettu sähkösilmukalla. Mutta sepä otti ja katosi. Seuraava näyte oli täysin puhdas.

Vierailija
7/13 |
23.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja se syövän mahdollisuus kummittelee taustalla...

Ystävällisin terveisin 6 :-)

Vierailija
8/13 |
23.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli luokka 2 ja kolmen kuukauden päästä oli jo täysin puhdas!

Oli luultavasti ollut jotain tulehdusta mitä en itse huomannut.

Vierailija
9/13 |
23.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus sitten käy niin päin, että tulos huononee... Mutta luokan II takia ei kannata todellakaan huolestua tai yöuniaan menettää. On todella yleistä!

Vierailija
10/13 |
23.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

luokka II ja YTHS:n terkkari sanoi, että se on kondylooma. No, mitään oireita ei ollut koskaan ja kontrollissa sekä sen jälkeen ei oo enää ikinä mitään ollut! Onko se muka niin että kakkosluokka on automaattisesti kondylooma??? Oon tota miettinyt, kun se terkka sai aikoinaan aika pahan mielen mulle tuosta asiasta...

Vierailija
11/13 |
23.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja koepaloihin menossa. Voi olla todella varhaisen vaiheen syövän esiaste mikä ilmenee vain limakalvolla. Laser hoito ehkä edessä. Tosin monesti voi johtua tulehduksesta ja seuraavalla kerralla jo näyte onkin ykkönen. Kyllä lääkärit sanoo jos pitää huolestua ja kertovat vaihtoehdoista. Nää ei ole ihan niin selkeitä juttuja kun luulisi.

Vierailija
12/13 |
23.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nimim.kokemusta on

Ja lka II ei todellakaan merkitse sitä että olisi kondylooma, olikohan sillä terkalla mennyt puurot ja vellit sekaisin. Yleisin syy taitaa olla jonkinlainen tulehdus jos lka II tulee, siitä otetaan kontrollinäyte noin ½ vuoden päästä ja sitten päätetään jatkohoidot jos vielä jatkuu.

Vierailija
13/13 |
23.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tais vaan se YTHS:n terkka nauttia kun sai mua pelotella tyyliin " oma asiasi haluatko tästä poikaystävällesi kertoa" jne... ja minä ihan itku kurkussa koko kotimatkan mietin miten kamala juttu tämä nyt on. Onneksi asiaan ei enää ole tarvinnut palata ja opiskelutkin on tuossa paikassa ajat sitten loppuun saatettu!