Mitä sinun elämästäsi tapahtui vuonna 1990?
Kommentit (72)
22-vuotta. Taisin lusmuilla Tekussa.
Minä synnyin ja olin kaksi päivää vanha, kun vuosi jo vaihtui. Se oli villi vuosi se.
Olin 8-vuotias ja sain jälki-istuntoa heitettyäni opettajaa lumipallolla. Worth it.
Asuin tuon vuoden ulkomailla ja olin 14.
Onkohan oma lapsi tässä ketjussa mukana? Olin 25-vuotias ja sain esikoiseni.
Täytin 18 vuotta. Sain ajokortin. Seurustelin. Kävin lukion toista luokkaa.
Aloitin ekan luokan ja olin vielä pieni, söpö ja tavallinen saparopäinen tyttö. Tuosta hetkestä on olemassa ihana auringonpaisteinen kuvakin. Onneksi en tiennyt vielä tuolloin minkälaisen rämpimisen ja kivireen raahaamisen kautta sitä joutuu menemään kasvaakseen kunnon kansalaiseksi :-) . Nyt on kaikki onneksi hyvin.
Olin alle kolmikymppinen kaunis nainen, kolmen lapsen äiti ja vaimo. Rakensimme miehen kanssa upean omakotitalon ja rakastuin kirvesmieheen. Kaksi avioliittoa kariutui.
Olin 29-v. Erosin poikaystävästäni. Matkustelin Pohjois-Amerikassa. Kävin töissä, minut oli juuri vakinaistettu.
Synnyin neljä vuotta myöhemmin.:)
Olin 21v.
Olin kihloissa ja asuin poikaystävän kanssa. Kävin töissä. Suunnittelin elämänmuutosta.
Seuraavana vuonna erosin, jatkoin opiskelua ja tapasin nykyisen mieheni.
Pieni lapseni menehtyi. Tukehtui sairaalassa omaan oksennukseensa.
En toivu siitä tässä elämässä. Olin silloin 24.v
Olin 25-v ja aloitin opiskelut lääkiksessä.
Synnyin loppuvuodesta -89, joten ei varmaan mitään kovin ihmeellistä tapahtunut :)
Olin 6-vuotias, aloitin koulun, muutettiin omakotitaloon jossa sain oman huoneen ja tunsin itseni tosi isoksi.
Olin 14 v tuolloin ja elämäni oli tylsääkin tylsempää. Ei ollut kavereita, ei rahaa, ei harrastuksia.