E-pillerit ja tyhjennysvuoto myöhässä!
Näin ei ole käynyt koskaan. Otin viimeisen pillerin maanantaina ja yleensä menee max. kaksi päivää niin alkaa vuoto.
Nyt ei ole vieläkään alkanut..
Eilen tuntui vähän menkkamaisia kipuja, mutta mitään ei ole vielä tullut ja kivutkin menivät ohi (mikä on myös epätavallista minulle)
Yhden pillerin unohdin ottaa kaksi viikkoa sitten, kun olimme mökillä ja unohdin pesupussin (jossa pillerit myös) kotiin. Illalla ei ollut enää mahdollisuutta lähteä hakemaan, joten sain pillerit vasta seuraavana päivänä.
Pillerimerkkinä Gestinyl. Soitin ehkäisyneuvolaan ja sanoi että Gestinyleissä on niin paljon hormoonia, että olisi melkein lottovoitto jos tulisin tuosta raskaaksi. Siis raskauden mahdollisuus on ihan minimaalinen.
Kehotti kuitenkin tekemään raskaustestin jos tyhjennysvuotoa ei näy.
Milloinhan olisi hyvä hetki tehdä testi? Maanantaina?
Kommentit (12)
Nyt voit jo tehdä testin. On kuitenkin ihan normaalia, että pillereiden välivuoto jättää tulematta. Pillerien vuoksi limakalvo on ohut, ja kohdunsuulla oleva, pillereiden aiheuttama paksu limatulppa niin tiivis, että vuotoa ei joko ole tai se vuoto ei pääse limatulpan ohitse.
Mullaki gestyt ja oon muuttunu paljon aggressiivisemmaks niistä
Ootko ite huomannu että esim miesmaku ois muuttunu?
Vierailija kirjoitti:
Minusta on tullut stressaantunut ja itkuherkkä.
Ap
Huomaathan, että ei ole suositeltavaa lopettaa pillereitä jos tyhjennysvuoto jää tulematta. Menee hormoonitasapaino ihan sekaisin
Jos ei oo huomennakaa tullu niin osta testi
Vierailija kirjoitti:
Ainiin ja tuosta miesmausta. Pidin ennen vähän vanhemmista urheilullisista miehistä.
Nykyään pidän omanikäisistäni ja vähän sellaisista "nössömmistä" isämateriaalimiehistä. :D
Aika epätodennäköistä että olisit raskaana.
Mulla on merkki Zoely, ei myöskään minulla ole 3kk tullut vuotoa, soitin ennen kolmatta pois jäänyttä vuotoa ehkäisyneuvolaan niin siellä sanottiin ettei tarvitse huolestua että näin vaan joskus käy, kehotti soittamaan uudestaan jos ei syksyyn mennessä ala vuotoa näkymään. Sanoi kumminkin että jos varmuuden haluaa niin aina voi tehdä varoiksi testejä.
9 jatkaa: Eli siis ei ilmeisesti pidä huolestua jos ei puoleen vuoteen tule vuotoa ollenkaan
Eli siis sulla on menkat päivän myöhässä ja nyt jo stressaat? Lol
Mainittakoon vielä että olisin tämän liuskan jälkeen lopettanut pillerit, koska eivät sopineet minulle.