Nyt se on todistettu, pari bisseä päivässä on hyväksi terveydelle. Mitä sanoo palstamammat jotka haukkuu miehiä juopoiksi jos mies juo pari olutta
http://www.mtv.fi/lifestyle/makuja/artikkeli/nyt-saa-korkata-luvan-kans…
Naisten raivoaminen ja nalkutus pitäisi siis lopettaa, oluen terveysvaikutukset on kiistattomia. Miesten pitäisi saada rauhassa nauttia pari keppanaa päivässä :)
Kommentit (6)
En suosittelisi säännöllistä alkoholin nauttimista terveyshyötyjen takia Suomessa, jossa miesten itsemurhatilastot ja naisten masennustilastot ovat karua luettavaa.
Ei haittaa yhtään pari olutta päivässä mutta jos on jatkuvasti olut kourassa ja maha kasvaa raskausmahaa muistuttavaksi nenän punoituksen kera, niin se jo vähän häiritsee.
Kyllähän se juoppo aina selitykset keksii.
Ja parin oluen jälkeen kuka niitä enää laskee. Kaksi, kuusi, tai vaan yksi (litran) pullollinen...
Ei luoja te olette taliaivoja!
"Tuopillinen olutta päivässä saattaa tehdä hyvää sydämen terveydelle, kertoo tuore tutkimus"
SAATTAA ei takaa mitään ja alkoholi ja vehnö esim. ei muutenkaan ole hyvä. Ja kellä se jää yhteen?
Oluella on siis samanlaisia terveysvaikutuksia kuin viinillä. Ainoa syy miksi jotkut marmattaa oluesta mutta ei viinistä on oluen huono maine. Viinin lipittäjää pidetään kylttyrellinä sivistyneenä älykkönä ja maailmankansalaisena kun taas oluen juojaa vähämielisenä junttina. Itse olen oluen ystävä, viinistä en pidä ollenkaan.
M40
Veti hiljaiseksi, olen useasti täältäkin lukenut kuinka miestä haukutaan juopoksi jos ottaa pari saunakaljaa. Kannattaisiko lopettaa.