Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Omituinen avunpyyntö liittyen autoon

Mamma kertaa viisi
13.05.2016 |

Meillä hajosi auto lopullisesti ja tuossa se pihalla odottaa siirtoa romutukseen. Tankkasin juuri ennen hajoamista ja olisi kiva saada nyt ne bensaa pois tankista että saan nurmikon leikattua. Ilmeisesti pelkkä letku tankkiin ei toimi kun siellä on joku suutin tiellä? Tietääkö kukaan? Tiedän että tämä on vähän hassu paikka kysyä mutta teillä on niin paljon tietoa että toivon että tämänkin teiltä onnistuu. Nurmikko olisi siis kiva leikata kun on todella pitkä mutta olen lasten kanssa kotona ja mies reissussa tällä hetkellä perheen ainoan auton kanssa ja vaunujen kanssa tuntuisi tyhmältä lähteä hakemaan kanisteriin ruohonleikkuubensaa. Auto on vuodelta 03 jos sillä on jotain väliä. Isosti kiitollinen olisin avusta.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saahan sen imettyä ulos mutta ei av-mamman kotikonstein.

Vierailija
2/13 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Letkun toinen pää tankkiin ja toinen pää kanisteriin ja posket lommolla imaiset bensaan vauhtia. Niin bensavarkaatkin tekevät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auton alta letku poikki ja sopiva astia alle.

Vierailija
4/13 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lähtee käyntiin niin bensanpaluuletku moottorista irti johdettua johonki kannuun ja auto käyntiin, kaikki bensa mitä moottori ei käydessä polta tulee kannuun eikä takas kiertoon.

Tai sitten koitat imeä tankista.

Tai sitten tankista lähtevää letkua irti ja sitä kautta kannuun.

Monia tapoja!

Vierailija
5/13 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusissa autoissa voi olla sihti täyttöputkessa, joten tankkia ei saa sitä kautta tyhjennettyä.

Ota ruiskusysteemin polttoaineletku irti ja laita kanisteriin ja sitten vain virta päälle ja niin bensa lirisee iloisesti kanisteriin.

Vierailija
6/13 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyllä hakisin vaunojen ja kanisterin kanssa bensa-asemalta bensaa ennemmin kuin alkaisin sohlata auton bensatankista ulos.  sotket vielä pitkin pihaan sen bensan ja siitä on ties miten paljon harmia.

Vierailija
7/13 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos avuista tähän mennessä, letku tuli omaan mieleenkin mutta siellä on se sihti tiellä. Meillä on viisi kisaa huoltoasemalle niin mieluummin kyllä konstin keksisin. Moottoria ei pysty käynnistämään. Nyt meinaan olla näppärä emäntä ja keksiä jotain. Ärsyttävää kun jokin on niin lähellä mutta niin kaukana. Ap

Vierailija
8/13 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä ruohonleikkurit vaatii sitten mieluiten  98 bensaa

Vierailija
9/13 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät av mammat, oon vähän pettynyt teihin, yleensä teiltä tulee niin näppärät neuvot asiaan kuin asiaan. Ja eihän tosi av mamma luovuta tai anna periksi. Ongelma ratkaistu ja ihan itse keksin. Menin auton alle ja löin reiän bensatankkiin, vähän oli hankalaa mutta onnistui, nyt lorisee bensa kanisteriin. 95 bensa saa nyt kelvata leikkurille kun on kelvannut tähänkin asti. Muuten jos joku kokeilee samaa niin ei kannata tupakoida samalla.. Kiitoksia kaikille vastanneille. Ap

Vierailija
10/13 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
11/13 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvät av mammat, oon vähän pettynyt teihin, yleensä teiltä tulee niin näppärät neuvot asiaan kuin asiaan. Ja eihän tosi av mamma luovuta tai anna periksi. Ongelma ratkaistu ja ihan itse keksin. Menin auton alle ja löin reiän bensatankkiin, vähän oli hankalaa mutta onnistui, nyt lorisee bensa kanisteriin. 95 bensa saa nyt kelvata leikkurille kun on kelvannut tähänkin asti. Muuten jos joku kokeilee samaa niin ei kannata tupakoida samalla.. Kiitoksia kaikille vastanneille. Ap

Satuitko tankkaamaan täyteen? 50 litran kanisterit tahtovat olla aika harvassa, joten edessä voi olla ikävä yllätys mm. ympäristönsuojelurikostutkinnan muodossa.

Vierailija
12/13 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhtä nerokas yritti varastaa bensaa moottoripyörästäni. Sen sijaan että olisi nykäissyt bensaletkun hyvin näkyvillä olevasta kaasarista irti ja valuttanut bensan kanisteriin tämä neropatti yritti tiirikoida lukitsematonta korkin lukkoa auki seurauksella että sai laitettua korkin lukkoon.

Vierailija
13/13 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Satuitko tankkaamaan täyteen? 50 litran kanisterit tahtovat olla aika harvassa, joten edessä voi olla ikävä yllätys mm. ympäristönsuojelurikostutkinnan muodossa.

Oi että!

Kerros nyt meillä kuka ja koska tämä ympäristönsuojelurikos -huh kun on pitkä sana- tutkinta nyt tapahtuu?

Teitkö oikein rikosilmoituksen ja luulet että polizei aloittaa tutkinnan samantien!

"Vauvapalstalla paljastui törkeä rikos!"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yhdeksän