Käyttääkö miehesi penisrengasta?
Hyvä vai huono juttu teistä? Mitä hyötyä siitä on?
Kommentit (14)
Kyllä joskus toisella kerralla samana iltana. Kestää stondis pidempään. Mutta muistakaa, sitä ei saa pitää yli 30 min. Joten minulla pitää kiirettä saada orkku sillä toisella kerrallakin, ennen kuin miehen pitää poistaa rengas.
Vähän off-topic, mutta eilen yhdellä miehellä oli uimahallissa penisrengas :D
Vierailija kirjoitti:
Erittäin huono juttu! Hyi helkkari:DD
Miksi, perustele?
Mies oli mennyt sellaisen ostamaan ja itselle ei ole sen idea oikeen selvä, kun ei ole kokemusta, niin mietin vain asiaa...
AP
Vierailija kirjoitti:
Kyllä joskus toisella kerralla samana iltana. Kestää stondis pidempään. Mutta muistakaa, sitä ei saa pitää yli 30 min. Joten minulla pitää kiirettä saada orkku sillä toisella kerrallakin, ennen kuin miehen pitää poistaa rengas.
No, en kyllä pitäisi edes varttia putkeen...
Kyllä. Mentiin juuri naimisiin ja tuli paljon halvemmaksi.
Joo käyttää. Meillä on useita erilaisia. Mies n 50v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, en kyllä pitäisi edes varttia putkeen...
Miksi? Mulla ei ole asiasta kokemusta niin siksi kyselen....
Hyvä lelu. Pitää olla tarpeeksi joustava ja sopiva ettei ole liian tiukka. Värkistä tulee isompi ja kovempi, ja pysyy varmemmin pitkään kovana. Olen pitänyt tunnin, mutta ei siis saa olla tiukka. Naisellekin vaihtelua jos haluaa vähän isompaa. On kuulemma kädessäkin kivemman tuntuinen. Suuseksistä ongelma, koska mahtuu huonommin. Miehelle laukeaminen tuntuu hieman enemmän räjähtävältä.
Lisää kokemuksia kiitos. Naisena tästä halusta tätä käyttää ei tarvitse kai loukkaantua? Olen kyllä sanonut miehelleni parikin kertaa aiemmin, että mielestäni hänen peniksensä on isohko ja seksikin on hyvää musta ollut. Enkä ole huomannut mitään, että ei meinaisi seisoa koko seksin ajan... Kestokin musta ollut hyvä aiemmin. Ei sitä aina tarvitse ikuisuuksia jyystää :D
AP
Seisokin kanssa ei vielä ole ollut ongelmia. Rengasta olen kokeillut, ei niin tiukkaa. Hieman kovemmaksi kulli tulee ja vähän paisuu mutta minulla tulee herkemmin orgasmi. En oiken ymmärrä miten se tuo kestävyyttä? Renkaalla minulla ainakin tulee nopeammin.
Erittäin huono juttu! Hyi helkkari:DD