Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen oksettava ihminen

Vierailija
12.05.2016 |

Olen lihonut
Minulla on kuivat kantapäät
Hiukseni on takkuiset vaikka harjaisin
Tissit roikkuu
Mahassa on arpia
Perse roikkuu
Reidet roikkuu
Silmänaluset on mustat
Käsivarret on isot
Kämmenet kuivat....

Ikää 28. Miksi sinä olet oksettava?

Joka päivä pakkeloin itseni ihmiseksi, rullaan sukkahousut päälle, ja hyvät rintsikat, laitan kilon valokynää, koetan saada hiukset kuriin, hinkkaan hampaita valkoisiksi, juon kahvia litran.. Viritän naamalle hymyn ja lähden töihin. Tiedän koko ajan olevani oksettava. Jos kävelisin sinne alasti ilman meikkiä ihmiset oksentaisivat.

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama

Vierailija
2/40 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Toivottavasti lähtö tulee pian.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi takkuhiukset kuulostaa kivoilta.

Vierailija
4/40 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ole oksettava. Olen 46v, ylipainoa on, erinäiset paikat roikkuvat mutta ei haittaa. Surullista että sinä ajattelet itsestäsi noin ikävästi :(

Vierailija
5/40 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, pikkuvirheitä! Mä sanoisin oksettavaksi ihmiseksi jotain sadistista raiskaajaa ja niin edelleen. Et sä oksettava ole, usko pois.

Vierailija
6/40 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis apua... Oletko sä asunut jotenkin sairaiden ihmisten kanssa, jotka on opettaneet sut ajattelemaan noin itsestäsi? Ihan sairaita ne ihmiset sun lähelläsi olleet! Ei sun tartte ajatella itsestäsi noin, ei todellakaan! Eikä sun tarvitse olla kaunis ja hyvännäköinen ollaksesi hyväksytty. Jos pidät itseäsi rumana, niin sekin on ihan ookoo. Se on ihan fine! Se hyväksyntä ulkonäön mukaan on vain niiden sairaiden ihmisten ajattelua.

Vierailija
7/40 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ihana ihminen ja varmasti säkin! Pakota itsesi keksimään 3 hyvää juttua kehostasi ja hoe niitä itsellesi.

Mulla on

Pitkät kauniit hiukset

Kaunis lantion kaari

Suora, kaunis nenä

Toki mussa on myös miljoona virhettä, mutta keskityn mieluummin hyviin puoliin :)

Vierailija
8/40 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hiukset oli joskus kivat. Ei enää. Ne ei kiiltää vaikka kaataisi purkin kampaamon kalleinta öljyä, suihkuttaisi hoitoaineita ja pidentäisi pesuvälejä. Ne on vaan kasa takkua. En muista juoda tarpeeksi. Vesi on pahaa enkä muista ostaa kivennäisvettä.

Peilistä katsoessa kroppa huutaa hoosiannaa. Jos pää leikattaisiin pois menisin helposti 50-vuotiaasta.

Onneksi on laihistavat sukkahousut! Mutta ei niitä voi rullata käsivarsiin! Kesä ahdistaa. Millä naamioin itseni?

Ap

Vierailija
9/40 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läheiset on ihan ok. Muttei heistä kukaan ole näin ruma. Ketään ei voi oksettaa oma peilikuva näin paljon! Joskus oikein laittautuneena olen tyytyväinen, mutta se ei auta koska tiedän että vaatteiden ja meikkien alla on piilossa rumilus.

Ap

Vierailija
10/40 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, mä olen kohta 60 ja ihan sama lista ja vielä vähän päälle. Hae pään sisälle mahdollisimman paljon muuta kuin ulkonäköasioita! Think big! Kieltäydy ajattelemasta vain ulkonäköä! Ajattele kaikki päivän aikana näkemäsi ihmiset ilman vaatteita ja meikkiä! Ajattele, kuinka ne pukevat aamuisin päälleen alavatsaa tukevia alkkareita, korsetteja ja vääntelevät hiuksiaan erilaisilla laitteilla. Nyppivät karvoja pois sieltä ja täältä. Haisevat ties miltä...Me ollaan kaikki eläimiä, ei meidän ulkonäöllä ole mitään väliä, oikeasti! Kaikki, mikä on tärkeää, on pään sisällä! No, ehkä vähän sydämessäkin...

Vierailija
11/40 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi mukavaa kuulla teidän rumuuksia. Tuli hyvä mieli kun joku kommentoi "sama". Jos jollain on nämä kaikki samat kamaluudet otan todella osaa.

Vierailija
12/40 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltämättä tuo töissäkäynti kuulostaa aika vastenmieliseltä. Muuten oisit varmaan ihan hyvä.

Vierailija
13/40 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko, että muut heräävät superhyvännäköisinä? Minun mielestäni on kivaa, kun herää peikon näköisenä, käy suihkussa ja saa itsestään ihan ok näköisen.

Luulen, että ruokavalio vaikuttaa paljon siihen millaiset hiukset ovat. Yhdessä vaiheessa söin todella vähähiilihydraattisesti ja hiukseni eivät tykänneet siitä. Nyt syön jonkin verran leipää, hyviä rasvoja, hedelmiä, mutta en lisättyä sokeria, ja hiukseni ovat taas hyvässä kunnossa.

Vierailija
14/40 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei, mä olen kohta 60 ja ihan sama lista ja vielä vähän päälle. Hae pään sisälle mahdollisimman paljon muuta kuin ulkonäköasioita! Think big! Kieltäydy ajattelemasta vain ulkonäköä! Ajattele kaikki päivän aikana näkemäsi ihmiset ilman vaatteita ja meikkiä! Ajattele, kuinka ne pukevat aamuisin päälleen alavatsaa tukevia alkkareita, korsetteja ja vääntelevät hiuksiaan erilaisilla laitteilla. Nyppivät karvoja pois sieltä ja täältä. Haisevat ties miltä...Me ollaan kaikki eläimiä, ei meidän ulkonäöllä ole mitään väliä, oikeasti! Kaikki, mikä on tärkeää, on pään sisällä! No, ehkä vähän sydämessäkin...

Ihan virkistävä ajatus! En ole ajatellut tuntemattomia niin! Tutut kyllä ovat saunassa kauniimpia kuin minä. Jokainen heistä. Jopa äitini.

Ap

Vierailija
15/40 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki apua ajatteluusi, tuo ei ole normaali-itsetuntoisen ajattelua. Jos sä itse uskot, niin sä kelpaat just sellaisena kuin olet, ja silloin voit vaikkapa ajatella, että sinun näkövinkkelistäsi vika on niissä, joille et kelpaa, jos jollekin ei kelpaa. Miksi heillä olisi oikeus määrittää että vaikkapa ruma ei kelpaa?

Jos jonkun asian meinaa ulkonäkö estää, niin sitten ajattelet, että kukaan ei saa kaikkea. Juju on siinä, että pitää vain jollain keinolla haluta niitä mahdollisia.

Vierailija
16/40 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei sama täällä :) Selluliittinen läski ja ikää vain 22.

Vierailija
17/40 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä käyminen onkin vastenmielistä, mutta edes hetken saan olla joku muu! Saan esittää sosiaalista ja kaunista vaikka tiedän totuuden. Vaikka olen introvertti. Olisi hienoa asua metsän keskellä ilman roikkuvia tissejä ja mahaa.. Uida järvessä ja viettää aikaa eläinten kanssa. Pakko silti jaksaa olla ihminen.

Ap

Vierailija
18/40 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan röllykkämahaani ja liian isoja tissejä. Mieheni taas rakastaa niitä, jopa sitä mahaa. Mutta ihan pikkujuttujahan nuo ovat, joita ei viitsi juuri ajatellakaan. Miksi ajatella omaa mahaa ja tissejä, kun maailmassa ja jopa minussa itsessänikin on niin paljon asioita, jotka ovat niin äärettömän paljon kiinnostavampia.

Vierailija
19/40 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies sanoo että olen söpö. Sanoo sen aina kun herään karmivana. Tiedän, että se on tsemppausta mutta hauskaa. Menen peiton alle ja vastaan etten ole. Mies kiskoo peittoa pois. Hauskoja hetkiä ennen peiliä.

Kelpaan kyllä meikattuna ja tietyissä vaatteissa. Omana itsenäni en. Saan karmeaa palvelua jopa lähikaupassa ilman meikkiä ja oudoissa vaatteissa.

Ap

Vierailija
20/40 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ongelma ole ulkonäössäsi, vaan päässäsi. Olet kaunis. Minäkin luulin ehkä 18-vuotiaaksi asti olevani ruma, oksettava ja perustavanlaatuisesti viallinen. Nyt mietin, että kunpa vaan olisin tajunnut kauneuteni silloin...