Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oon 20v nuorimies ja enkä aio koskaan seurustella

-96
12.05.2016 |

Oon 20v nuorimies ja olen päättänyt, että en aio koskaan seurustella elämäni aikana! Lopetan siis näin ollen paritumismarkkinat täysin koska mulla ei oo mitään mahdollisuutta siellä, parisuhdemarkkinat ovat tavallaan peli jossa voi vain hävitä tai luovuttaa.
Mulla ei oo koskaan ollut tyttöystävää, enkä ole ikinä harrastanut seksiä, en ole pussanut ketään naista ikinä, enkä edes pitänyt kädestä kiinni. Onneksi oonkin niin sairaan ruma rillipää, että en edes kelpaa naisille tai en edes joudu minkäänlaiseen parisuhteeseen. Mä kerran kokeilin tinderiä ja muthan naurettiin sieltä ihan pihalle! No eihän rillipäät muutenkaan koskaan naista saakkaan. Mua muutenki vituttaa naisissa ylikaiken se kun naiset vaativat aina meiltä miehiltä kaikkea täydellisyyttä. Miesten pitää olla rikkaita, komeita, lihaksikkaita, korkeasti koulutettuja, mikään amis tai lukiolainen ei kelpaa (Olen itse siis kaksoistutkinnon suorittanut), oikea ammatti pitää miehellä olla, pitää olla jossai pankissa, toimistossa tai joku päällikkö, toimitusjohtaja, konsultti, liikemies, insinööri yms hyväpalkkainen ammatti. Sähkömies, talonrakentaja, muurari, maalari, putkimies, varastomies, raksamies tai mikä tahansa duunarityö tai jokin yksinkertainen työ tai naisille "väärä ammatti" ei kelpaa. Mä kerran baarissa päädyin juttelemaan erään naisen kanssa ja ei kestänyt kauaan niin tämä nainen lähti nolostuneena/häpeissään pois kun kerroin mitä minä teen työkseni jne. Koska naisen mielestä olin niin ruma ja mun työpaikkakin oli ihan paska ja huono, koulutuskin oli liian heikko mukama. Olen siis terminaalityöntekijä ja saan ihan hyvin palkkaa kyllä.
Kiitos olen puhunut.

Kommentit (97)

Vierailija
1/97 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö halua edes pimperoa? Outo mies.

Vierailija
2/97 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän homomiehetkään halua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/97 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysy lujana veliseni!

Vierailija
4/97 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

-96 kirjoitti:

Mua muutenki vituttaa naisissa ylikaiken se kun naiset vaativat aina meiltä miehiltä kaikkea täydellisyyttä. Miesten pitää olla rikkaita, komeita, lihaksikkaita, korkeasti koulutettuja, mikään amis tai lukiolainen ei kelpaa (Olen itse siis kaksoistutkinnon suorittanut), oikea ammatti pitää miehellä olla, pitää olla jossai pankissa, toimistossa tai joku päällikkö, toimitusjohtaja, konsultti, liikemies, insinööri yms hyväpalkkainen ammatti. Sähkömies, talonrakentaja, muurari, maalari, putkimies, varastomies, raksamies tai mikä tahansa duunarityö tai jokin yksinkertainen työ tai naisille "väärä ammatti" ei kelpaa. Mä kerran baarissa päädyin juttelemaan erään naisen kanssa ja ei kestänyt kauaan niin tämä nainen lähti nolostuneena/häpeissään pois kun kerroin mitä minä teen työkseni jne. Koska naisen mielestä olin niin ruma ja mun työpaikkakin oli ihan paska ja huono, koulutuskin oli liian heikko mukama.

Olet tavannut sinulle vääränlaisia naisia. Nuo on lähinnä teiniprinsessojen ja prinsessanaisten vaatimuksia. Mutta jos katselisit ns. jalat maassa olevia naisia, niin heistä monet eivät vaadi ainakaan kaikkia noista.

Vierailija
5/97 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä varmaan juttelit rumalle naiselle..?

Vierailija
6/97 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oishan sitä kiva saada, mut ku ei sitä pillua saa oikeen mistään.

Yhden illan juttujakin on tällaisella rillipää naamalla ihan täysin mahdotonta saada.

Vierailija
7/97 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja enkä :DD

Vierailija
8/97 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota ne rillit pois ja paljasta pippelisi naiselle. Kyllä saat pilua niin paljon kuin haluat.

Vierailija
9/97 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asenne ratkaisee! Tol negatiivisuudel et ainakaa ketää tuu löytää.

T: raksa ja muita huonopalkkaisessa töissä olevista miehistä pitävä<3

..ajatuski rikkaast miehest ei oo hyvä, ku itel nii huono palkka :D

Vierailija
10/97 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan nätti blondi se oli, akateeminen ja työskenteli jossain vakuutusfirmassa.

Vierailija
11/97 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet niellyt nähtävästi täysin lassukoiden naisviha-aatteen. No onnea sitten vaan valitsemallasi tiellä.

Tiesitkö että naiset valitsevat suhteessa itseään vähemmän koulutetun puolison verrattuna miehiin? Lassukoiden muutkaan teoriat eivät kestä päivänvaloa. Mutta oma on valintasi. Sekin on mielenkiintoista että sinun asemassasi olevat nuoret naiset eivät syytä miehiä omasta tilanteestaan vaan mieluummin pyrkivät kehittämään itseään.

Suurella osalla miehistä ja naisista on myös silmälasit, eikä se haittaa ketään.

Vierailija
12/97 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

96 Ap kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja se oli 23v

Vierailija
13/97 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

96 Ap kirjoitti:

96 Ap kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja se oli 23v

Ja tasoasi ylempänä.

Vierailija
14/97 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

I am seductive and passionate. I love sex in all positions and I like to oblige in this respect. I love a penis in my mouth or my pussy. It is nice for me to provide massage after sex and erotic games.

I´m a true GFE with skills like no other. I have sweet and sassy personality.

Service

💋 Normal kissing

💋 Sex with many positions

💋 Oral with condom

💋 69

💋 licking

💋 massage

💋 company

💋 hot shower

HANDJOB 70 Eu

QUICK ORAL 80 Eu

30 MIN 100 Eu

45 MIN 150 Eu

1 HOUR 200 Eu

2 HOUR 380 Eu

ALL NIGHT IS 700 EU

OUTCALL 1 HOUR 200 EU + TAXI

- EXTRAS included

+ 20 eu CIB

Thank you, I waiting for you!

❤️❤️❤️Kiss, lovely Czech Viki❤️❤️❤️

Vierailija
15/97 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuules nyt nuorimies.. on meitä naisia joista silmälasit  miehillä on tosi siistit ! itse ainakin katson aina silmälasipäisiä miehiä sillä silmällä :).  Toivon että löydät jonkun mukavan ja aidon ihmisen rinnallesi..ansaitset sen !

Vierailija
16/97 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-96 kirjoitti:

Mua muutenki vituttaa naisissa ylikaiken se kun naiset vaativat aina meiltä miehiltä kaikkea täydellisyyttä. Miesten pitää olla rikkaita, komeita, lihaksikkaita, korkeasti koulutettuja, mikään amis tai lukiolainen ei kelpaa (Olen itse siis kaksoistutkinnon suorittanut), oikea ammatti pitää miehellä olla, pitää olla jossai pankissa, toimistossa tai joku päällikkö, toimitusjohtaja, konsultti, liikemies, insinööri yms hyväpalkkainen ammatti. Sähkömies, talonrakentaja, muurari, maalari, putkimies, varastomies, raksamies tai mikä tahansa duunarityö tai jokin yksinkertainen työ tai naisille "väärä ammatti" ei kelpaa. Mä kerran baarissa päädyin juttelemaan erään naisen kanssa ja ei kestänyt kauaan niin tämä nainen lähti nolostuneena/häpeissään pois kun kerroin mitä minä teen työkseni jne. Koska naisen mielestä olin niin ruma ja mun työpaikkakin oli ihan paska ja huono, koulutuskin oli liian heikko mukama.

Olet tavannut sinulle vääränlaisia naisia. Nuo on lähinnä teiniprinsessojen ja prinsessanaisten vaatimuksia. Mutta jos katselisit ns. jalat maassa olevia naisia, niin heistä monet eivät vaadi ainakaan kaikkia noista.

Jaa, jotenki vaa tuntuu et ihan kaikki naiset on ihan samanlaisia. :P

Vierailija
17/97 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai siinä sitten muuta. Onnea vaan. Saatpahan vähän töitä tehdyksi :D (sisäisesti kiljun riemusta, kun edes yksi mies on päättänyt olla juoksematta kyrpänsä perässä) T. Nainen

Vierailija
18/97 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi seurustelu ei ole pakollista, JA EIKÄ (:D) kukaan pakota sua parisuhteeseen kanssaan. 

Sanot, että: "Sähkömies, talonrakentaja, muurari, maalari, putkimies, varastomies, raksamies tai mikä tahansa duunarityö tai jokin yksinkertainen työ tai naisille "väärä ammatti" ei kelpaa."

Tuossa olen hiukan eri mieltä, olen itse korkeakoulutettu nainen ja mieheni on ns. duunari. Tämä mahdollistaa joustoa meidän arjessa ja saan rakentaa itselleni uraa sillä miehellä on mahdollisuus hoitaa lapsia ja kotia välillä. Ehkä sun kannattais jututtaa niitä vähän hiljaisempia, ujoja rillipäätyttöjä niin saattaisit yllättyä. Ei kaikki parisuhteessa olevat ihmiset ole todellakaan rikkaita ja kauniita.

Vierailija
19/97 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä herrasta tulee isona kartanonherra.

Vierailija
20/97 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

96 Ap kirjoitti:

96 Ap kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja se oli 23v

Ja tasoasi ylempänä.

Niinpä näköjään, hyvin tyypillistä naisten miehiä halveksiva asenne, miesten pitää olla ihan täydellisiä, ei saa naarmuakaan. :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi seitsemän