Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmiset joilla on kaksi asuntoa ovat ahneita

Vierailija
12.05.2016 |

Suomessa on lukuisia ihmisiä ilman asuntoa ja nämä ahneet omivat kaikki itselleen vähävaraisten ihmisten nenien edestä. Suomeen tarvitaan laki, jolla kielletään useamman kuin yhden asunnon omistaminen. Avioliitossa oleville riittää vain yksi yhteinen asunto.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä? Me olemme omilla rahoillamme ostaneet asuntomme. Millä lailla se on asunnottomilta pois? Ei heillä olisi mitenkään ollut varaa näihin.

Vierailija
2/14 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kaksi asuntoa, toisella tienaan noin 350e/kk nettona. Mitäs pahaa siinä on, ap?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni taitaakin olla megaluokan rikollinen kun hän omistaa 14 asuntoa.

Vierailija
4/14 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ap kertoo nyt, että millä rahalla nämä vähävaraiset ostavat asunnon? Ja jos ostavat, niin onhan niitä vapailla markkinoilla tarjolla vai mitä? Vai miksi on saatava ostaa niiltä, joilla on kaksi asuntoa? Avaa nyt logiikkaasi vähän? :o  

Vai pitäisikö toinen asunto antaa esim. sossun käyttöön, jotta voidaan sijoittaa asunnottomia niihin? Sinäkö maksat?

Vierailija
5/14 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on tällä hetkellä myynnissä noin 50 000 asuntoa. Se, että myisin toisen asunnoistani, ei varmaan auta tilannetta yhtään. Ilmeisesti minun pitäisi antaa se ilmaiseksi pois tai ainakin käyttöön, jotta ap olisi tyytyväinen? 

Vierailija
6/14 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on tälläkin hetkellä valtavan paljon asuntoja tyhjillään, joten ei taida olla kyse siitä, että joillakin ei olisi asuntoa asuntojen vähäisen määrän vuoksi. Eiköhän siinä ole raha ennemmin taustalla.

Vierailija
7/14 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kielletäänkö kesämökit samalla?

Vierailija
8/14 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun entisellä vuokranantajallani on kaksi asuntoa. Asuin toisessa vuokralla 3 vuotta ja hän tietenkin perheineen toisessa. Harva useamman asunnon omistajista ptää tyhjilään muita asuntojaan. Toki se on heidän ihan oma asiansa mihin tarkoitukseen asuntojaan käyttää.

Ystäväperheellä on myös kaksi asuntoa. Toisessa asuvat perheen kanssa yhdessä ja toinen oli aikoinaan tarkoitettu miehelle kun hän kävi töissä toisella paikkakunnalla. Laittoivat sen myöhemmin vuokralle kub tarvetta ei ollut

Vierailija
9/14 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ilmoittautuu kahden asunnon mukarohmu. Yhtä hyvin nämä voisi myydä ja ostaa tilalle yhden ison asunnon, jos sopiva löytyy. Toinen asunto on 'ateljeena'´, koska pienessä kodissa ei tila riitä.  

Vierailija
10/14 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet asunnottttomat ovat asunnottomia omaa tyhmyyttään. Itse en ainakaan haluaisi vuokrata asuntoa sellaiselle joka ei maksa vuokriaan ja jättää asunnon käyttökelvottomaan kuntoon kun häätö tulee

Vierailija
11/14 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni on ihan vaan perijä. Osa asuntosijoittaja ja pieni osa jotain muuta. 

Onneksi kahden asunnon -loukkulaisia ei taida nykyään juuri olla. 

Vierailija
12/14 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein usko, että monikaan niistä, joilla on varaa kahteen asuntoon, ostavat juuri ne halvimmat asunnot köyhien nenän edestä.

Vierailija
13/14 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, jos minulla olisi varaa ostaa "oikean" kämpän lisäksi asunto vaikkapa Helsingistä, Malagasta tai Miamista niin totta helvetissä ostaisin.

Vierailija
14/14 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monet asunnottttomat ovat asunnottomia omaa tyhmyyttään. Itse en ainakaan haluaisi vuokrata asuntoa sellaiselle joka ei maksa vuokriaan ja jättää asunnon käyttökelvottomaan kuntoon kun häätö tulee

Taisi olla maanantai-ilta kun Yle esitti jonkun dokumentin asunnottomista. Karua katseltavaa oli, mutta ei nuo ihmiset ihan täysillä käyneet. Minulla on useampi kuin yksi asunto, enkä koe että olisin millään tavalla syyllinen noiden ihmisten asunnottomuuteen.