Mies vastaa joka kysymykseen "Ihan sama. Päätä sinä."
Kommentit (16)
Se johtuu siitä että sä oot niin vi**n hankala ihminen. Se on varmaan muutaman kerran sanonut mielipiteensä, mutta olet otdennäköisesti nostanut kohtaukset ja laverrellut kaikille kavereille millainen idiotti miehesi on. Sitä saa mitä tilaa, siinähän päätät. Äijän seuraava päätös on ketähän panisi ja milloin heivaa sut pihalle. Siinähän sitten jankkaat jonninjoutavia mielipiteitä verhojen väristä ym ihquista asioista.
Vierailija kirjoitti:
Sitä ei kiinnosta. :(
Itselle tuli mieleen, että se on vaan niin tylsä. Ei mitään mielikuvitusta. Joskus tollaisen kanssa seurustelin muutaman vuoden, päätin sitten sen jättää kun alkoi tuntua riippakiveltä.
Siitä voi myös sanoa miehelle. Olin itse samanlainen ja ajattelin miehen pitävän siitä että hän sai itse päättää asioita mutta muutin tapojani kun mies kertoi että se tuntuu ikävältä.
Mä oon tollanen "ihan sama" -tyyppi. Se johtuu vaan siitä, että monet asiat oikeesti on mulle ihan sama. Ärsyttää, kun tivataan mielipidettä asiasta, josta mulla ei ole mielipidettä. Ymmärrän kyllä toisenkin puolen, onhan se rasittavaa jos joutuu itse päättämään kaikesta. Varsinkin parisuhteessa olisi kiva, jos molemmat ehdottelisivat eri asioita. Toisaalta ihan sama -tyyppi on helpompi kuin sellainen, jolla on jyrkkä näkemys eri asioista.
Kenties ette sovi yhteen.
Jep, kannattaa miettiä sitä omaa suhtautumista, jos mies joskus ehdottaa jotain. Mun eksä (mies) vaati mua ehdottamaan jotain ja sitten lyttäsi idean tyyliin "aivan paska ajatus, eihän kukaan voi nyt noin tyhmä olla". Ja taas valitti kun hän "joutuu kaiken päättämään". Tein miten vaan niin aina väärin.
Joka kysymykseen? Tarvitsetko ehdottomasti hänen mielipiteensä kaikkeen, ehkä kyselet liikaa ja mies ei tosiaan välitä pistetäänkö makaronilaatikkoon keltasipulia vai purjosipulia?
Onko hän masentunut tai oletko lytännyt hänen mielipiteensä aiemmin ja mennyt kyselyn jälkeenkin oman pääsi mukaan?
Olin tuollainen nuorena ja ihmettelin miksi parisuhteet kuivuivat kasaan parissa viikossa kun miehet tympiintyivät. Alkoi toimimaan paremmin kun aloin ilmaista itseäni.
Kysy mieheltäsi, että" Pitäiskö mun porata sua perseeseen tuolla sun uudella klarinetilla?"
Ja mies vastaa..?
Vierailija kirjoitti:
Joka kysymykseen? Tarvitsetko ehdottomasti hänen mielipiteensä kaikkeen, ehkä kyselet liikaa ja mies ei tosiaan välitä pistetäänkö makaronilaatikkoon keltasipulia vai purjosipulia?
Onko hän masentunut tai oletko lytännyt hänen mielipiteensä aiemmin ja mennyt kyselyn jälkeenkin oman pääsi mukaan?
Komppi.
Kolmas selitys voi olla ihan sekin, että mies ajattelee omiaan ja mahdollisesti on kyllästynyt ap:hen, ja on kohta nostamassa kytkintä.
Niin tai näin, ei lupaa hyvää ap:n suhteelle...
Jos olet sellainen ns. jyrä. Kysyt mieheltä mitä tehdään, mutta mies saa tahtonsa läpi vain jos sattui arvaamaan mitä sinä haluaisit tehdä. Mies oppii nopeasti tuohon "Ihan sama, päätä sinä."-meininkiin kun huomaa, ettei hänellä kuitenkaan tosiasiassa ole mitään sananvaltaa - ainakin jos ei ole kovin tärkeistä asioista kyse.
Vierailija kirjoitti:
Tämä juuri että kysytään neuvoa ja vaaditaan toista esittämään mielipiteensä ja näkemyksensä että tämä näkemys voidaan sitten lytätä. Ilmeisesti sadaan hyvää oloa siitä että kuullaan toisen neuvot ja ohjeet jotka sitten tyrmätään.
:(
Aika tyhmä pitää olla jos sitä mielipidettään viitsii esittää pidemmän päälle.
Just. No jätäpä se sika.
Sinulle ei myöskään miehen mielipide kuitenkaan kelpaa, eikö niin?
Vierailija kirjoitti:
Hyvin koulutettu.
Minä sanon ihan sama minulle merkityksettömiin asioihin mutta tärkeisiin minua ja minun rahojani koskeviin asioihin vaimolla ei ole mitään sananvaltaa ....ja piste !
Ainuttakaan laskua minkä vaimo hommaa en maksa, tämä on periaatteeni. Jos tilaa nuohoojan niin itse maksaa ja silleen jne.
Sitä ei kiinnosta. :(