Aina kun nainen pieraisee, enkeli menettää siipensä :(
Vieno pyyntö palstan naisille, älkää tuhotko kaikkia enkeleitä.
Kommentit (27)
Aina kun mies pieraisee saa enkeli siipensä takaisin
Olen aiheuttanut enkelten joukkotuhon pelkästään tänään.
Aina kun mies pieraisee, tippuu joulupukilta partakarva.
Ilmakos niitä tulee alas kuin rakeita.
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä. Tänä iltana enkeliparvi harvenee ja rankasti.
Kyllä heittäisin emännän pihalle jos alkaisi persreikä haisemaan muulle kuin mansikalle ja hattaralle.
Vierailija kirjoitti:
Minä myös. Kauheat ilmavaivat ollut koko päivän.
Ai saatana. Söin just jäätelötötterön.
T: laktoosi-intolerantikko
Ei vittu :D kiitos päivän nauruista!! :D
Enkeleitä onko heitä? Ei ainakaan kovin montaa, mikäli ap:ta on uskominen.
Hyvää viikonloppua kaikille mammoille ja mammanaluille! Antakaa enkeleille mahdollisuus suojella teitä kaikelta pahalta ja välttäkää hernekeittoa. Ei muuta, kiitos.
"And when love is dead,
I'm loving angels instead."
Ihmetyttää, että jotkut tuntuvat pitävän päivittäisiä ilmavaivoja ihan normaalina asiana. Niinhän ei ole. Terveellinen ja omalle vatsalle sopiva ruokavalio ei aiheuta suolistokaasuja eikä varsinkaan sellaisia määriä, että niitä pitäisi päästellä wc:n ulkopuolella.
Jotenkin minulla on sellainen käsitys, että nämä wt-av-mammat taitavat olla niitä kaikkien eniten piereskeleviä naisia.
Naiset ei piere, joten tuolla ei ole käytännössä mitään merkitystä.
Mulla kuplii sopivasti mahassa. *prööt*
Vierailija kirjoitti:
Ihmetyttää, että jotkut tuntuvat pitävän päivittäisiä ilmavaivoja ihan normaalina asiana. Niinhän ei ole. Terveellinen ja omalle vatsalle sopiva ruokavalio ei aiheuta suolistokaasuja eikä varsinkaan sellaisia määriä, että niitä pitäisi päästellä wc:n ulkopuolella.
Ja höpön löpön. Pieru on paskan postimies. Kun perästä kuuluu, on mentävä vessaan.
Tääkin on taas näitä juttuja mitä nykyiset YH-mammat ei ymmärrä kun eivät klassikko elokuvia katsele. Hauska provo, kohta on taas joulu niin pääsee katselemaan Second Class Angelin ja James Stewartin kohtausta. :)
On se vaan hyvä leffa.
"Every Time a Bell Rings an Angel Gets His Wings"
Mites pimppipierut? Täältä tulee * pliurliurprtss*
Tiedä nyt sitten tuosta, mutta kyllä se ainakin otsoniaukkoa laajentaa.