Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten reagoit nähdessäsi julkkiksen?

Pilipoika
12.05.2016 |

Miten koet asian, kun näet julkkiksen? Onko mitään idioottimaisia tekoja?
Haltioidutko ja kerrot kaikille tutuille, että näit hänet kaupungilla ja reteilet asialla viikkokaupalla, kuten pikkukylissä on tapana?
Lyöttäydytkö seuraan ja alat kehua häntä ja mielistellä kaikin tavoin ja heittämään tyhmää vitsiä?
Tuijotatko ärsyttävyytreen asti?
Pyydät nimikirjoitusta?

Kommentit (57)

Vierailija
1/57 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No varmaan toljottaisin jos näkisin. Ja ehkä miettisin että onkohan toi tosiaan se.

Vierailija
2/57 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hengitän sisään, sitten ulos. Toistan tuota kunnes kuolen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/57 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esitän, etten tunnistaisi tai huomaisi ollenkaan.

Vierailija
4/57 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

yritän kaikkeni olla katsomatta päin ja olen kuin en huomaisikaan

ajattelen että julkkikset haluavat olla vapaa-aikanaan "normaaleja ihmisiä" eikä saada pällistelyä osakseen

sitten on taas niitä julkkiksia jotka haluavat muiden katseita ja ihailua, ja heitä vasta onkin kiva kohdella kuin ilmaa :D siitäs saavat

Vierailija
5/57 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kiinnitä huomiota mitenkään, jos näen kaupungilla. Jos tulee potilaakseni, suhatudun kuin kehen tahansa potilaaseen.

Vierailija
6/57 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se on tuttu, moikkaan. Muussa tapauksessa pistän kyllä merkille, mutta unohdan suunnilleen samantien. Joistain saatan kyllä mainita miehelle.

Vierailija
7/57 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä häpeän julkkisen puolesta.... pitää olla iso reikä päässä, jos haluaa olla julkkis.

Vierailija
8/57 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samoin kuin muutkin eli suu aukeaa ja kameraa vaivihkaa esiin ja kuvaa someen .

Vierailija
9/57 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelisin että siinäpähän on. ei hänen kuuluisuutensa mun elämään vaikuta.

muutaman olen nähnyt ja näillä menty

Vierailija
10/57 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin, että missä olen nähnyt tuon tyypin, kelailen. Saatan vilkaista vielä toisen kerran, jos en ole varma, mutta eipä sitten muuta. Ihmisiä hekin ovat, joiden työ vain sattuu olemaan jollain tavalla julkista.

Vierailija
11/57 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin Jone Nikulan kerran Kampissa. Kyllä, tuijotin :D Mutta olenkin "juntti" ja asun "landella", joten se on minulta täysin normaalia. Varmaan pyörtyisin, jos näkisin tyyliin Tuomas Holopaisen (siis Suomen mittakaavassa oikean julkkiksen) jossain muualla, kuin Nightwishin keikalla.

Vielä korkeammalla tasolla olisi joku todellinen megatähti, vaikka Johnny Depp tai J.Lo. Sitten en tiedä mitä tapahtuisi :D

Vierailija
12/57 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä mä katson että hitsi kun tutun näköinen, tunnenkö mä tuon, pitääkö moikata. Monesti olen moikannutkin. Jälkikäteen vasta tajuan että ei hemmetti, se olikin se ja se. Niitä tuskin haittaa koska varmaan niitä moikkaa aika moni muukin joista niillä ei ole hajuakaan ketä ne on :)

Vierailija
13/57 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on ihan tavallisia ihmisiä vaikka ovatkin julkkiksia. Menen juttelemaan jos näkemäni julkkis on sellainen mulle tärkeä henkilö jolle mun on pakko päästä sanomaan jotain ja ihan normaalisti kun kohtaa ihmisen ihmisenä eikä lähesty mitenkään hysteerisesti niin se on oikeasti mukava kohtaaminen kummallekin osapuolelle :-)

Vierailija
14/57 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän liittyen eräs tositapaus, jonka luin joskus jostain. En edes muista, ketkä siinä olivat, mutta sanotaan vaikka tyyliin Erkki Tuomioja ja Arvi Lind. Tervehtivät toisiaan kadulla, juttelivat kuulumisia ja jonkin ajan päästä tuli puheeksi, missä viimeksi nähtiinkään. Ja todettiin, että ei yhtään missään! Molemmat tunnistivat toisensa vain julkisuuden kautta ja käyttäytyivät kuin vanhat tuttavat.

Vierailija
15/57 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiivin selän taakse ja huudan HÖÖÖÖ

Vierailija
16/57 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset osaa kyllä olla juntteja. Sääliks kävi Mika Häkkistä, kun se erehty pikkukylän karaokebaariin. Känniset kävi taputtelemassa sitä selkään, pyysi nimmareita ja yhteiskuvia.

Vierailija
17/57 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne on ihan tavallisia ihmisiä vaikka ovatkin julkkiksia. Menen juttelemaan jos näkemäni julkkis on sellainen mulle tärkeä henkilö jolle mun on pakko päästä sanomaan jotain ja ihan normaalisti kun kohtaa ihmisen ihmisenä eikä lähesty mitenkään hysteerisesti niin se on oikeasti mukava kohtaaminen kummallekin osapuolelle :-)

Julkkiksena olo ei ole ammatti. Jos menet tuntemattomalle (vaikkakin sinulle julkisuudesta tutulle) henkilölle pälättämään kesken kaiken ota huomioon että jos hän ei ole sillä hetkellä töissä eikä työroolissaan häiritset hänen yksityisyyttään ja oikeuttaan omaan rauhaan vaikka hän liikkuisikin julkisella paikalla.

En usko että suurin osa tuollaisista kohtaamisista olisi vilpittömästi mukavia niiden kannalta, jotka vaan haluaisivat olla rauhassa ja hoitaa asioitaan. Se, että he eivät välttämättä näytä sinulle kuinka rasittavina sinua pitävät on asia erikseen.

Toki julkkiksissa on heitäkin, jotka ovat niin huomionkipeitä että kaikki seuraantunkijat otetaan ilolla vastaan. Heille sinun kannattaa jutustella. :)

Vierailija
18/57 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin Jone Nikulan kerran Kampissa. Kyllä, tuijotin :D Mutta olenkin "juntti" ja asun "landella", joten se on minulta täysin normaalia. Varmaan pyörtyisin, jos näkisin tyyliin Tuomas Holopaisen (siis Suomen mittakaavassa oikean julkkiksen) jossain muualla, kuin Nightwishin keikalla.

Vielä korkeammalla tasolla olisi joku todellinen megatähti, vaikka Johnny Depp tai J.Lo. Sitten en tiedä mitä tapahtuisi :D

No voi sinua hupakkoa :) Minä olen nähnyt Tuomas Holopaisen viime syksynä Helsingin rautatieasemalla odottamassa junaa. Kävelin ohi omalle vaunulleni viereisellä raiteella ja mietin, että kas, Tuomas Holopainen :)

Vierailija
19/57 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin eilen Sabina Särkän. Käänsin pääni hänen peräänsä, koska yllätyin että hän oli ilman paksua meikkipakkelia yllättävän tavis;) hiukset olivat keskiverto suomalasen hiuksia paremmat, mutta muuten tusina 20-30 vuotiaan suomi tytön näköinen. Ei mitenkään hätkähdyttävä. Paula koivuniemen nähtyäni käänsin myös pääni. Syy oli toisenlainen. Hänessä oli karismaa ja sitä jotakin mistä oikeat tähdet huomaa.

Vierailija
20/57 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävelen työmatkallani Sanomatalon (Hki) läpi kahdesti päivässä. Joka päivä siellä näkee jonkun julkisuudesta tutun. Esim vaikka tuo edellämainittu Jone Nikula istuu siinä lasiakvaario-studiossaan joka iltapäivä. Siinä voi käydä nenä kiinni ikkunassa ihmettelemässä, että siinähän se on Jone, ihan ilmielävänä kuulokkeet päässä ja jalat pöydällä! Wau!