Miten reagoit nähdessäsi julkkiksen?
Miten koet asian, kun näet julkkiksen? Onko mitään idioottimaisia tekoja?
Haltioidutko ja kerrot kaikille tutuille, että näit hänet kaupungilla ja reteilet asialla viikkokaupalla, kuten pikkukylissä on tapana?
Lyöttäydytkö seuraan ja alat kehua häntä ja mielistellä kaikin tavoin ja heittämään tyhmää vitsiä?
Tuijotatko ärsyttävyytreen asti?
Pyydät nimikirjoitusta?
Kommentit (57)
Hengitän sisään, sitten ulos. Toistan tuota kunnes kuolen.
Esitän, etten tunnistaisi tai huomaisi ollenkaan.
yritän kaikkeni olla katsomatta päin ja olen kuin en huomaisikaan
ajattelen että julkkikset haluavat olla vapaa-aikanaan "normaaleja ihmisiä" eikä saada pällistelyä osakseen
sitten on taas niitä julkkiksia jotka haluavat muiden katseita ja ihailua, ja heitä vasta onkin kiva kohdella kuin ilmaa :D siitäs saavat
En kiinnitä huomiota mitenkään, jos näen kaupungilla. Jos tulee potilaakseni, suhatudun kuin kehen tahansa potilaaseen.
Jos se on tuttu, moikkaan. Muussa tapauksessa pistän kyllä merkille, mutta unohdan suunnilleen samantien. Joistain saatan kyllä mainita miehelle.
Yleensä häpeän julkkisen puolesta.... pitää olla iso reikä päässä, jos haluaa olla julkkis.
Ihan samoin kuin muutkin eli suu aukeaa ja kameraa vaivihkaa esiin ja kuvaa someen .
Ajattelisin että siinäpähän on. ei hänen kuuluisuutensa mun elämään vaikuta.
muutaman olen nähnyt ja näillä menty
Mietin, että missä olen nähnyt tuon tyypin, kelailen. Saatan vilkaista vielä toisen kerran, jos en ole varma, mutta eipä sitten muuta. Ihmisiä hekin ovat, joiden työ vain sattuu olemaan jollain tavalla julkista.
Näin Jone Nikulan kerran Kampissa. Kyllä, tuijotin :D Mutta olenkin "juntti" ja asun "landella", joten se on minulta täysin normaalia. Varmaan pyörtyisin, jos näkisin tyyliin Tuomas Holopaisen (siis Suomen mittakaavassa oikean julkkiksen) jossain muualla, kuin Nightwishin keikalla.
Vielä korkeammalla tasolla olisi joku todellinen megatähti, vaikka Johnny Depp tai J.Lo. Sitten en tiedä mitä tapahtuisi :D
Yleensä mä katson että hitsi kun tutun näköinen, tunnenkö mä tuon, pitääkö moikata. Monesti olen moikannutkin. Jälkikäteen vasta tajuan että ei hemmetti, se olikin se ja se. Niitä tuskin haittaa koska varmaan niitä moikkaa aika moni muukin joista niillä ei ole hajuakaan ketä ne on :)
Ne on ihan tavallisia ihmisiä vaikka ovatkin julkkiksia. Menen juttelemaan jos näkemäni julkkis on sellainen mulle tärkeä henkilö jolle mun on pakko päästä sanomaan jotain ja ihan normaalisti kun kohtaa ihmisen ihmisenä eikä lähesty mitenkään hysteerisesti niin se on oikeasti mukava kohtaaminen kummallekin osapuolelle :-)
Tähän liittyen eräs tositapaus, jonka luin joskus jostain. En edes muista, ketkä siinä olivat, mutta sanotaan vaikka tyyliin Erkki Tuomioja ja Arvi Lind. Tervehtivät toisiaan kadulla, juttelivat kuulumisia ja jonkin ajan päästä tuli puheeksi, missä viimeksi nähtiinkään. Ja todettiin, että ei yhtään missään! Molemmat tunnistivat toisensa vain julkisuuden kautta ja käyttäytyivät kuin vanhat tuttavat.
Hiivin selän taakse ja huudan HÖÖÖÖ
Ihmiset osaa kyllä olla juntteja. Sääliks kävi Mika Häkkistä, kun se erehty pikkukylän karaokebaariin. Känniset kävi taputtelemassa sitä selkään, pyysi nimmareita ja yhteiskuvia.
Vierailija kirjoitti:
Ne on ihan tavallisia ihmisiä vaikka ovatkin julkkiksia. Menen juttelemaan jos näkemäni julkkis on sellainen mulle tärkeä henkilö jolle mun on pakko päästä sanomaan jotain ja ihan normaalisti kun kohtaa ihmisen ihmisenä eikä lähesty mitenkään hysteerisesti niin se on oikeasti mukava kohtaaminen kummallekin osapuolelle :-)
Julkkiksena olo ei ole ammatti. Jos menet tuntemattomalle (vaikkakin sinulle julkisuudesta tutulle) henkilölle pälättämään kesken kaiken ota huomioon että jos hän ei ole sillä hetkellä töissä eikä työroolissaan häiritset hänen yksityisyyttään ja oikeuttaan omaan rauhaan vaikka hän liikkuisikin julkisella paikalla.
En usko että suurin osa tuollaisista kohtaamisista olisi vilpittömästi mukavia niiden kannalta, jotka vaan haluaisivat olla rauhassa ja hoitaa asioitaan. Se, että he eivät välttämättä näytä sinulle kuinka rasittavina sinua pitävät on asia erikseen.
Toki julkkiksissa on heitäkin, jotka ovat niin huomionkipeitä että kaikki seuraantunkijat otetaan ilolla vastaan. Heille sinun kannattaa jutustella. :)
Vierailija kirjoitti:
Näin Jone Nikulan kerran Kampissa. Kyllä, tuijotin :D Mutta olenkin "juntti" ja asun "landella", joten se on minulta täysin normaalia. Varmaan pyörtyisin, jos näkisin tyyliin Tuomas Holopaisen (siis Suomen mittakaavassa oikean julkkiksen) jossain muualla, kuin Nightwishin keikalla.
Vielä korkeammalla tasolla olisi joku todellinen megatähti, vaikka Johnny Depp tai J.Lo. Sitten en tiedä mitä tapahtuisi :D
No voi sinua hupakkoa :) Minä olen nähnyt Tuomas Holopaisen viime syksynä Helsingin rautatieasemalla odottamassa junaa. Kävelin ohi omalle vaunulleni viereisellä raiteella ja mietin, että kas, Tuomas Holopainen :)
Näin eilen Sabina Särkän. Käänsin pääni hänen peräänsä, koska yllätyin että hän oli ilman paksua meikkipakkelia yllättävän tavis;) hiukset olivat keskiverto suomalasen hiuksia paremmat, mutta muuten tusina 20-30 vuotiaan suomi tytön näköinen. Ei mitenkään hätkähdyttävä. Paula koivuniemen nähtyäni käänsin myös pääni. Syy oli toisenlainen. Hänessä oli karismaa ja sitä jotakin mistä oikeat tähdet huomaa.
Kävelen työmatkallani Sanomatalon (Hki) läpi kahdesti päivässä. Joka päivä siellä näkee jonkun julkisuudesta tutun. Esim vaikka tuo edellämainittu Jone Nikula istuu siinä lasiakvaario-studiossaan joka iltapäivä. Siinä voi käydä nenä kiinni ikkunassa ihmettelemässä, että siinähän se on Jone, ihan ilmielävänä kuulokkeet päässä ja jalat pöydällä! Wau!
No varmaan toljottaisin jos näkisin. Ja ehkä miettisin että onkohan toi tosiaan se.