Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eikö teillä toimeentulotukea saavilla ole yhtään rahaa säästössä?

Vierailija
12.05.2016 |

Miten perheelliset uskallatte elää ilman yhtään säästöjä?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, voitin lotossa. Siirstin rahat sveitsiläiselle pankkitilille. Odotin sen jälkeen 3 kuukautta ja jälleen hain toimeentulotukea. Aah, elämä on niin ihanaa, korot juoksee ja Suomen valtiokin avustaa kerran kuussa.

Vierailija
2/16 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mulla muutama tonni pöytälaatikossa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli, mutta ei ne säästöt ikuisuuksiin kestä.

Vierailija
4/16 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On muutaman satasen verran.

Vierailija
5/16 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ollut siinä käsityksessä että ainakaan tilillä ei saa olla säästöjä jos saa toimeentulotukea, vaan säästöt pitää käyttää ennen sitä.

Vierailija
6/16 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukan varressa on vähäsen. Ei saa olla tilillä säästöjä jos hakee sossusta tukea.

Vierailija
7/16 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mutta ne ovat joulua varten.

Vierailija
8/16 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu kuin nämä tt-tuki kyselyt tällä palstalla olisivat tietoisia uteluja virastojen toimesta. Näin saadaan "tietoa" jota voi käyttää vastaisuudessa kun tukia aletaan leikkaamaan. Eli kannattaa miettiä mitä kirjoittelee...

Vierailija
9/16 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ajatella, miten joku uskaltaakin köyhtyä?

Vierailija
10/16 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tietää joutuvansa toimeentulon piiriin niin 2-3 kuukautta ennen tili tyhjäksi. Niin helppoa se on.

Vierailija
11/16 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta pakkohan se on. Ei elämistä voi lopettaakaan. Rohkeutta tämä vaatiikin.

Vierailija
12/16 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon ollut siinä käsityksessä että ainakaan tilillä ei saa olla säästöjä jos saa toimeentulotukea, vaan säästöt pitää käyttää ennen sitä.

Kuka idiootti sossuasiakas edes pitää rahojaan tilillä? Tunnen useita toimeentulotuen saajia joilla muutama tonni säästössä mutta eivät tietenkään pidä rahoja tilillä vaan kotonaan "sukanvarressa" koska sossu urkkii ihmisten tilejä.

Vierailija
13/16 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole säästöjä. Tilillä 67 centtiä, lompakossa 1 €. Ei niistä tuista voi säästää, todellakaan!

Vierailija
14/16 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai sitä edes saa, ennen kuin säästöt on käytetty? En tiedä, mulla on ainakin tällainen käsitys. 

Vierailija
15/16 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo oli pari sataa säästöjä ja se riittikin koko tuen eväämiseen. Kuten edellisessä ketjussa valitin. :D Kyllä täällä pidetään kovasti huolta että ei vaan pääse valtion rahoilla rikastumaan. Samalla alkon ja vr yms; pääjohtajille maksetaan tähtitieteellisiä palkkoja verorahoista.

Vierailija
16/16 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole säästöjä. Ennen oli, jopa enemmän kuin se kuuluisa kolmen kuukauden nettopalkka. Sitten lapsi sairatui, jouduin jämään häntä hoitamaan ja sitä kautta jöin työttömäksi. Kolmen kuukauden nettopalkan kokoiset säästöt kuluivat puolessa vuodessa täysin loppuun.