Jos saisit viettää kerran elämässi yön
Kommentit (22)
Sen miehen kanssa, joka tanssilattialla sanoi haluavansa minua ja jonka kaulaa suutelin. Kuulostaa helpolta, mutta mikään muu tässä kuviossa ei ole helppoa ja yksinkertaista. Mitään ei tule koskaan tapahtumaan.
No mä sain jo viettää sellaisen vanhan rakkauteni kanssa, voisin viettää kyllä toisenkin kerran :)
Se olisi tietenkin minun elämäni mies.
Helkkari, että olen tylsä...saan viettää hänen kanssa ensi yön, seuraavan ja sitä seuraavan, jne...Hän on mieheni!
Vierailija kirjoitti:
Helkkari, että olen tylsä...saan viettää hänen kanssa ensi yön, seuraavan ja sitä seuraavan, jne...Hän on mieheni!
Tuli kyllä hyvämieli kun mieleen tuli heti oma mies ja hetken harkinnankin jälkeen se on edelleen hän.
No jaa, varmaankin joku teiniaikojen idoli.
Star Wars I aikainen Carrie Fisher :´´/
Tulee mieleen joitain. En kuitenkaan haluaisi viettää yötä heidän kanssaan, koska silloin tapahtuisi se, että pettäisin avopuolisoani.
Se puhuva pää siinä rautakauppamainoksessa.
Nyt on paha arpoa parin jutun välillä.
Jos sanon tuleva mieheni niin oletushan on se, että saan viettää hänen kanssaan monen monta muutakin yötä eli menisikö toive hukkaan.
Jos sitten olisi tosiaan vaan joku ainutkertainen spesiaaliyö, joka ei toistu niin ensirakkauteni, jonka kanssa ei koskaan menty yönviettämiseen asti. Sitten aloin miettiä, mitä kaikkea hän on ehtinyt tehdä tässä vuosikymmenten saatossa ja en ole enää varma, olisiko viisasta antaa hänen koskea itseeni.
Hmmm. Pitäisikö vaan valita suklaarasia.
Eräs Miika, entinen työkaveri. En luultavasti näe häntä enää koskaan, ja on ikävä.
Tyttö johon olen epätoivoisen rakastunut. Näin ei tule ainakaan lähiaikoina käymään, sillä minä olen vielä vuoden sakkolihaa ja tämä unelmieni nainen 18v
Kyllä se on pakko sanoa että Samu haber , niin vilkkaita unia kyseisestä herrasta olen nähnyt 😃
Vierailija kirjoitti:
Star Wars I aikainen Carrie Fisher :´´/
Jos kuitenkin IV:n aikainen, ei hän 1999 enää niin timmissä tikissä ollut.
Onkohan paha myöntää, etten oikeasti tahdo viereeni kuin mieheni..
Äh niitä on niin paljon. Voisko kysymyksen asettaa monikkoon? Tai saako vastata esim kokonaisen orkesterin yhden solistin sijaan?
Kenen tahansa, joka haluaisi minua tosi paljon. On tylsä maata miehen kanssa, vaikka itse haluaisinkin häntä, jos hän ei oikeasti haluaisi minua vaan pökkisi vain laukeamiseen asti ajatukset muualla.
Mä olen niin kyllästynyt miehiin. Että tällä hetkellä valintani osuisi yösukellukseen austraalian koralliriutoilla satojen yöaikaan liikkuvien kalojen ja mörkkien kanssa. Se olisi tällä hetkellä elämäni yö. ...siihen mitään miehiä tarvita... NOOOOT! =)
Mä luulen etten kaikkein eniten ihailemieni ja arvostamieni henkilöiden kanssa ainakaan. Eihän sitä sen jälkeen voisi enää varmaan arvostaa kun tuollaiseen rupeaa.