Varattu mies...
Tämä on jotain mitä olen aina tuominnut, ymmärrän siis jos suurin osa tai jopa kaikki vastausviesteistä on vaan vihaa mua kohtaan enkä saa apua. Olen itse suhteessa joka vetelee viimeisiään ja meillä on kummallakin lupa pitää omaa elämää, ollaan kuin kämppiksiä. Ajaduin tässä sitten seksisuhteeseen ihanan miehen kanssa, mua ei nyt kiinnosta mikään uusi parisuhde ja asia oli sille miehellekin harvinaisen jees. Me ei puhuttu mitään mistään suhteista, muistaakseni hän käytti jotain kiertoilmausta jonka mukaan olisi eronnut mutta lapsi. Nyt kuitenkin hän pudotti pommin, hänellä on kaksivuotias ja pikkuvauva, aviovaimo ja koti. Olin asiasta järkyttynyt ja yritin tivata miksi hän tekee näin (anteeksi, en edes tiedä miksi yritin...) ja hän ei edes aloittanut mitään itkuvirttä pihtaavasta vaimosta vaan sanoi tekevänsä näin koska biologia ja hauskaa, kotona kyllä seksiä ja vaimo jonka kanssa on suunnitellut loppuelämän olevansa. Olen jotenkin vaan järkyttynyt. Mulla on likainen olo, en tiedä mitä tekisin. Se vaimo on ollut raskaana kun me ollaan tämä aloitettu... En edes tiedä miksi tämän kirjoitan, halusin vain anonyymin keinon päästä tämä purkamaan.
Kommentit (7)
Miksi tässä sulle kukaan olisi vihainen? Et tiennyt että mies on varattu, lopetit homman heti kun kuulit. Sullahan on siis moraali varsin kohdallaan.
Tuo mies sen sijaan on moraaliton kusipää.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tässä sulle kukaan olisi vihainen? Et tiennyt että mies on varattu, lopetit homman heti kun kuulit. Sullahan on siis moraali varsin kohdallaan.
Tuo mies sen sijaan on moraaliton kusipää.
Kaduttaa etten kysynyt suoraan hänen perheestään tai patisuhdetilanteesta. Kerran mainitsi, että "poika tulee viikonloppuna mummolasta minun luokseni", eli jotenkin ajattelin tuon tarkoittavan hänen olevan eronnut. Kaduttaa kanssa myös että jään kuuntelemaan noita selityksiä, tuli vaan entistä ällömpi olo.. En vieläkään tiedä mitä tekisin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Tuo mies on törkeä. Lopeta suhde häneen. En tuomitse sinua kuitenkaan.
No ei olla seksiä tuon jälkeen harrastettu. Käytiin selittelykahvilla ja nyt laittaa mulle viestiä viestin perään...
Jep jep, annahan olla. Siinä kuuntelet selityksiä ja mies saa just mitä tahtoo. Huomiota vierailta naisilta. Jos ei sulta niin todnäk sitten joltain muulta. Kusipää se on eikä se siitä muuksi muutu, mitä teetkin.
Paras palvelus itsellesi olisi kadota tuon ihmisen näköpiiristä ja vähän helkatan nopeaa, usko tai älä. Se ei tosiaankaan välitä sun eikä perheensäkään tunteista pätkääkään. Jos tulee valinnan paikka, luulen että valitsee perheensä. Elä riko itteäs. Selitykset ja selittelykahvit on aivan turhia. Saat vaan niistä pahemman olon vaikka uskottelet nyt itselles muuta.
Vierailija kirjoitti:
Jep jep, annahan olla. Siinä kuuntelet selityksiä ja mies saa just mitä tahtoo. Huomiota vierailta naisilta. Jos ei sulta niin todnäk sitten joltain muulta. Kusipää se on eikä se siitä muuksi muutu, mitä teetkin.
Paras palvelus itsellesi olisi kadota tuon ihmisen näköpiiristä ja vähän helkatan nopeaa, usko tai älä. Se ei tosiaankaan välitä sun eikä perheensäkään tunteista pätkääkään. Jos tulee valinnan paikka, luulen että valitsee perheensä. Elä riko itteäs. Selitykset ja selittelykahvit on aivan turhia. Saat vaan niistä pahemman olon vaikka uskottelet nyt itselles muuta.
No en ole hankkimassa uutta suhdetta eli mulle on ihan ok että valitsisi perheensä, haluaisin vain että oikeasti valitsisi ne kenen tahansa vieraan naisen sijaan. Ällöttävä olo. En pääse tämän henkilön näköpiiristä pois, sillä kuulumme samaan työyhteisöön... Siksi meillä olikin niin paljon juteltavaa ettei tullut mieleen udella mitään henkilökohtaisesta elämästä.
Ap
Mulle kävi aikoinaan samoin. Työkaveri joka käytti töissä aina sormusta, olikin yhtäkkiä kuukausia ilman sormusta. Juteltiin aina töissä niitä näitä, ei mistään henkilökohtaisesta. Luulin että hän oli eronnut kun tosiaan ei sitä sormusta enään käyttäny. Työpaikan bileistä päädyttiin muutaman kerran vittämään yhteistä yötä. Kerran sitten selvisi, ettei hän mitään eronnut ole, naimisissa ja toinen lapsi tulossa. Vaimokin soitti ja mun edessä valehteli sujuvasti olevansa töissä. Sain tehdä kovasti töitä, että meidän "suhde" päättyi. Vaikea vältellä kun samassa työpaikassa. Onneksi lähti muualle sitten töihin, yritti tosin vielä vuoden päästä vongata soittelemalla. Vielä myönsi et mun jälkeenkin oli muijia, mut kun mä olin niin ihana...hyi hitto jäi paska fiilis tyypistä..ja oli edelleen nsimisissa.
Tuo mies on törkeä. Lopeta suhde häneen. En tuomitse sinua kuitenkaan.