Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Exästä tullut pakkomielle

epätoivoinen
12.05.2016 |

Enkä pääse yli. Olemme nuoria ja saimme vauvan ja olin onnessani. Sitten hän alkoi hakkaamaan minua vähän väliä ja myös muita ihmisiä. Ilmeisesti menossa nyt vankilaankin törkeästä pahoinpitelystä. Myös petti mua mutta ne 2 vuotta oli mun elämäni parasta aikaa ja hän osasi korjata kaikki autot kodinkoneet kaiken ja oli komea ja hauskaa seuraa :( Mutta jätti meidät ja ei ole edes vauvansa olemassaolosta kiinnostunut ja hänellä jo uuso tyttöystävä.

Olen tietenkin ymmärtänyt asian etten saisi haikailla perään sillä se ihminen on sairas ja väkivaltainen mutta erosta jo 5kk ja silti mietin häntä aamuin öin ja nään unta entisistä ajoista enkä pysty muuta kuin ikävöimään. Olen terapioissa käynyt ja puhumassa mutta ei auta. Mikä auttaa muu kuin itsemurha? Sillä en jaksa tätä enää :( Hypnoosi? Onko se kallista ja toimivaa? En näe tietä ulos

Kommentit (72)

Vierailija
1/72 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lol

Vierailija
2/72 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsemurha nyt ei ainakaan auta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/72 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaa, ei pyöri päässä kaiken aikaa vanhat muistot ja ikävä. En haluaisi kuolla siksi mietin vaihtoehtoja

Vierailija
4/72 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

^

Vierailija
5/72 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä jatkuu, keskity lapseesi. Kohdista häneen kaikki se rakkaus, jota et pääse antamaan miehelle. Järjellä tiedät, ettei mies ansaitse rakkauttasi. Mene eteenpäin omassa elämässäsi, hanki uusia ystäviä, harrastuksia, työpaikka jne.

Vierailija
6/72 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän kyllä mutta tuo ei auta. On harrastuksia ja kavereita enkä pääsesiitä yli että mietin exää aivan kaiken aikaa. Pointti on se että en pääse yli vaikka haluaisin. Eli auttaisiko hypnoosi unohtamaan? Minkä hintaista ja onko vain huijausta. Jos joku tietää jotaan niin kertokaa. Tämä ei ole enää elämää ja pilan lapseni lapsuuden koska en pysty edes teeskentelemään onnellista. Ap

Vierailija
7/72 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

^

Vierailija
8/72 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

5kk on aika lyhyt aika vielä erosta selviämiseen. Työstä menneet ja mene eteenpäin, keskity lapseen ja laittamaan elämäsi kuntoon.  Helppoa se ei ole, mutta kyllä sinä siitä selviät. Tapaat vielä sen oikean myöhemmin, mutta tuo nilkki se ei satavarmasti ollut. 

Vierailija
9/72 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä jumalauta tapa itseäs jos sulla on pieni lapsi. Voiko itsekkäämpää olla?

Vierailija
10/72 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa posttraumaattiselta stressiltä. Hae kunnollista psykiatrista apua.

Vierailija
11/72 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jumalauta kun joku voi olla tyhmä. SIKSI KYSYN TÄÄLTÄ APUA KOSKA TILANNE ON SE ETTÄ EN HALUAISI ELÄÄ MUTTA LAPSEN TAKIA EKNVOI ITSEÄNI TAPPAA JA SIKSI SIIS KYSYN ETTÄ OLISIKO HYPNOOSISTA APUA KOSKA EN PÄÄSE YLI VAIKKA KAIKKEA OLEN KOKEILLUT ap

Vierailija
12/72 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokeile hypnoosia! Onhan siitä monet saaneet apua.

Vierailija
13/72 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko suosituksia hypnoosista?

Vierailija
14/72 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapaa uusia ihmisiä, niin näet että on muitakin miehiä ja paljon parempia. En tarkoita että menet etsimään mitään laastarisuhdetta mutta käyt vaikka treffeillä tai kavereiden illanistujaisissa/baarissa tutustut uusiin ihmisiin.

5 kk on aika lyhyt aika erosta kokonaan yli pääsemiseen eli aika kyllä auttaa. Mutta ymmärrän ettei ole kivaa jos miettii koko ajan exää.

Vierailija
15/72 |
14.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene kaverin kans baariin tai jonnekki ja hommaa uus mies, ite löysin uuden kullan ja vanha paska unohtu samantien.

Vierailija
16/72 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana että koitatte tsempata mutta olen kaikkea kokeillut. Oon nuori jaihan nätti ja nyt ekaa kertaa 3 vuoteen kävin baarissa pari kertaa mutta ei kukaan mua siellä huomannut ja en ole vielä tavannut ainuttakaan miestä, siis edes nähnyt joka kiinnostaisi :( Uskon että hypnoosi ainut apu mutta pelkään että ei toimi ja maksan paljon turhasta - ap

Vierailija
17/72 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävä hyvä, hypnoosi ei sun ongelmaan auta. Hae itsellesi keskusteluapua, työterveyden kautta tai terveyskeskuksesta jos et ole töissä. Ammattiavun ja ajan kanssa pääset pakkomielteisistä ajatuksista eroon. Tarvitset uusia ajatusmalleja ja keinoja päästä nykyisistä ajattelumalleistasi eroon. Älä tuhlaa rahojasi hypnoosiin, siitä ei ole minkäänlaista apua.

Vierailija
18/72 |
15.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et halua elää koska mies ystävä jätti mutta oma lapsesi ei ole tarpeeksi suuri syy jatkaa eteenpäin! Onko naiset tosiaan noin epätoivoisia! Miten yks äijän perkele voi saada ihmisen noin pahasti sekaisin! Siiis jumalauta sinä olet säälittävä! Kirjoitat olevasi onneton & pilaavasi lapsesi elämän kun et pysty edes näyttelemään onnellista!!? Eikö oma lapsi ole suurin onni mitä voi olla!? Lapseltasi saat rakkautta & saat rakastaa! Lopeta tuo lapsellinen vikinä ja ryhdistäydy nyt jumalauta nainen! Sinä olet itsenäinen aikuinen nainen! Sinä olet hyvä äiti & riität juuri tuollaisena! Sinä löydät vielä uuden miehen etkä mieti kuinka exäsi sinut jätti! Vielä koittaa päivä jolloin tajuat kuinka sairasta on ikävöidä miestä joka on hakannut sinua! Sinä ja lapsesi ansaitsette turvallisen elämän ja jonain päivänä kanssanne on rakastava turvallinen mies! Keskity lapseesi nyt! Miesten aika tulee kyllä! Älä ole itsekäs! Lapsi on tärkeintä ja jonain päivänä kadut ettet tuntenut onnea pienestä lapsestasi! Nyt nainen KASVATA NE PALLIT! LOPETA RUIKUTUS! OLE ÄITI LAPSELLESI! JA UNOHDA SE PELLE EX!

Vierailija
19/72 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no kiitos kommentista. Tiedän kyllä ja haluaisin olla ihminen joka on vahva ja pystyisin jatkamaan mutta vaikka kuinka yrittäisin teeskennellä ja pakottaa itseni sellaiseksi niin päässäni on jotain vikaa ja mietin silti exää kaiken aikaa. Siksi pakko löytää joku keino että pystyn jatkamaan koska en ole onnistunut terapioista huolimatta pääsemään yli vaikka kaiken aikaa koitan miettiä että miten ikävöin hirviötä :( -ap

Vierailija
20/72 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

^

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kolme