Mies! Kumpi on parempi: kysymys hiuksista
Ohuet, lättänät ja pitkät hiukset vai lyhyet ja terveen näköiset?
Tai jokerivaihtoehtona kenties pitkät ja paljon hiuslisäkkeitä?
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuleeko ohuista, lättänöistä ja pitkistä hiuksista paksut ja terveet, kun ne leikataan lyhyeksi? Vai miksi vaihtoehdoissa ei ole pitkät ja paksut hiukset? Miksi verrataan eri ihmisten hiuksia keskenään eikä yhden henkilön eri vaihtoehtoja?
Mutta sopivaa ainetta alle ja kuivumaan nutturalle yöksi, niin aamulla on runsas kiharapilvi. Sitten vielä vähän tuuheuttavaa hiuspuuteria ja lakkaa tyviin, niin kukaan ei arvaisi että hiukset on luonnostaan piikkisuorana roikkuva hiirenhäntä.
Ikävä murskata harhakuvasi, mutta kyllä sen todellakin huomaa, milloin ohutta lirutukkaa on erilaisilla nikseillä ja kymmenillä tuotteilla yritetty saada paksumman näköiseksi. Tukka ei näytä tuuhealta, se näyttää ohuelta, jossa on paljon tököttiä.
En ole tuon kirjoittaja, mutta olen eri mieltä, kyllä ohuistakin saa tuuheamman näköiset ja ilman, että lopputulos näyttää teennäiseltä tai siinä olisi liikaa tököttiä. Mitäs itse suosittelisit hiuksille tehtävän, jos ovat ohuet lirut?
Minulla on ohuet hiukset, mutta ylettyvät rintaan asti. En haluaisi lyhentääkään näitä enää, ainakaan paljoa, vaikka lyhyempi malli voisi näyttää tuuheammalta ja olisi helpompi laittaa kuohkeammaksi. Tämä tukkani on oikeasti aika säälittävän näköinen, kun valuu niin päätä myöten lattanana. (Hiuksia on irtoillut paljon lasten syntymien jälkeen ja vieläkin, vaikka kuopus jo lähestyy kahden vuoden ikää.) Täytyisi kai opetella jotain itselleni sopivia tapoja laittaa hiuksia niin, että saisi niistä tuuheamman näköiset. En vain oikein osaa. Kenelläkään lisää vinkkejä?
Pointti tässä aloituksessa taisi olla se, että kumpi malli on miesten mielestä kauniimpi ohuille hiuksille, lyhyt vai pitkä. Pitkä malli nimittäin korostaa sitä ohuutta ja lyhyt näyttää tai saadaan näyttämään helpommin tuuheammalta.
Vierailija kirjoitti:
Tosiasiassa miehet eivät ymmärrä mitään esimerkiksi ns. hyväkuntoisten ja huonokuntoisten hiusten päälle. Olen huomannut, että miesten päät kääntyvät sitä kerkeämmin, mitä vaaleammaksi blondatut hiukset ja mitä pidemmät, niin se aina plussaa. Saa olla ihan miten aineilla puhkipoltettu ja kiilloton harisko tahansa, niin ei ukoille väliä. Ja ihan sama kellertääkö vai ei, kunhan on vaalea. Ja juurikasvua he eivät huomaa, vaan luulevat aidoiksi blodeiksi näitäkin. Eli jos aloittaja toivoi, että miesten mielestä lyhyt ja hyväkuntoinen on parempi, niin joudut pettymään, ikävä kyllä. Ja miehet eivät tajua lättänyydestäkään, vaan pituus ratkaisee. Ikävä sanoa.
Mulla oli parikymppisenä punaiseksi värjätty tukka. Ihan siis sellainen paloauton punainen, josta luulisi tollommankin huomaavan, että värjättyhän se on. Olin seurustellu erään miehen kanssa kuukausia ja tietenkin värjännyt hiuksia jo monet kerrat, mutta en ollut kertaakaan maininnut mitään värjäämisestä. Eräänä päivänä tuli sitten puheeksi ja mies oli aivan hämmästynyt, kun luuli mun hiustenvärin olevan ihan aito :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä mitä nuo on, mutta shokkivärihiukset on parhaat
Tässä kysyttiin miesten mielipidettä.
Ei vastaa kysymyksen, eikä mitäänntietoa eri hiuslaaduista, eiköhän tuo oo miehen mielipide. Samaa sarjaa, kuin kysymys syödäänkö x vai y ja vastaus on joo.
Mulla on ohut pitkä tukka, eikä edes blondi, ja kiusallisen paljon miehiltä saan huomiota ja olonikin on naisellisempi pitkällä tukalla. Joskus mulla on ollut lyhyempi tukka, enkä tuntenut itseäni silloin niin naiselliseksi ja tuntui että hieman vähemmän silloin tuli miehiltä huomiota.