Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmiset katkaisevat välit minuun jatkuvasti, käykö muille koskaan näin?

Vierailija
11.05.2016 |

Eli ensinäkin ei haittaa jos joku nyt tästä tunnistaa. Ensimmäisenä yläasteen aikoihin 1 parhaista kavereistani (jonka tunsin ihan lapsesta asti) pisti välit poikki ilman syytä. Se oli oikeasti todella rankkaa mutta siitä kuitenkin kai on yli päästy. Yläasteelta päästyä pari kaveria menikin toiseen kouluun, vaikka koko ajan käsitys oli että ollaan haettu samaan..Niistä en ole sen jälkeen kuullut mitään. Nyt muutama vuosi myöhemmin tutustuin muutamaan ihmiseen joiden kanssa nähtiin, niin heistä pari muutaman tapaamisen jälkeen vaan poisti facebook kavereista ym. ilman mitään selitystä. Ja muutama vastailee viesteihin mutta ei ikinä ehdi näkemään..Sitten jotkut puolitutut ja kaverit yhtäkkiä vaan poistaa fb kavereista tms. ja jonkun ajan kuluttua lisää takaisin. Mikä helvetti mussa on vikana? Ja turha tulla sanomaan ettei mikään, jokin tässä nyt on. Toivottavasti tajusitte jotain.

Kommentit (59)

Vierailija
1/59 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja piti vielä lisätä noihin jotka yhtäkkiä vaan katkaisi välit ja toiset ei ehdi näkemään, niin he kyllä näkevät keskenään. Miten voisin kysyä suoraan että mikä on? Miksei he voi sanoa sitä suoraan..

Vierailija
2/59 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdotonta sanoa, kun ei tunne sinua. Oletko esim sellainen möläyttelijä, joka ei yhtään suodata sanomisiaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/59 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidätkö sanasi noin pääsääntöisesti? Mitä sovitaan niin siihen voi kanssasi luottaa? Arvosteletko muita tai heidän tapojaan? Osaatko ottaa muita huomioon, vai näetkö asiat lähes aina itsesi kautta? Vaikea sanoa, aloituksesi pohjalta ainakaan, missä vika.

Vierailija
4/59 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa a... enpä tiedä. Itsellä ihan samanlaisia kokemuksia. Luultavasti olen vain niin tylsä ihminen. :<

Vierailija
5/59 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla ketään, keneltä kysyä? Jotain kaveria, siskoa? Kyllä ne, jotka sut tuntee, tietää syyn, se ei vaan häiritse heitä tai heidän mielestään sun hyvät puolet vie voiton huonosta.

Vierailija
6/59 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei aloituksen perusteella kyllä voi syytä arvata. Siitä ei selviä millainen olet. Olisiko sulla tosiaan ketään noita voisit kysyä?

Vierailija
7/59 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ripustaudutko, kärtätkö koko ajan seuraa? Möläytteletkö, sanotko asioita, jotka loukkaavat? Valitatko koko ajan, vilkaise Facebook-seinäsi, onko valtaosassa jutuissa valitusta/negatiivisuutta? Vuodatatko kaikki yksityisasiat saman tien? Keskusteletko oikeasti vai puhutko vain yksin? Tuomitsetko toisen valinnat ja elämän, saarnaatko miten pitäisi tehdä? Osaatko käytöstavat, kiittää ja pyytää anteeksi, tarjoat vastavuoroisesti?

Tuossa muutama syy, miksi olen katkaissut välit johonkin.

Vierailija
8/59 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei yleensä jätetä edes vaikka käytökseni olisi huonoa, kuten että kieltäydyn tapaamisista usein enkä vastaile aina edes viesteihin jos en jaksa. Olen kai siitä kivaa seuraa että olen hyvä kuuntelija ja harkitsen sanojani, osaan miellyttää toisia ja saada toisen olon hyväksi, heittää huumoria ja semmoista. Yksi kaveri mulla on, joka on jätetty monesti. Se on...ärsyttävä. Tietää kaiken paremmin, vänkää turhista asioista, on kateellinen toisten menestyksestä. Ei näe tätä itse.

Vierailija
9/59 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko ruma? Haisetko? Oletko tylsä? Tai kenties et puhu mitään? 

Vierailija
10/59 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisia ne ihmiset monesti ovat, että senaikainen elämä kiinnostaa enemmän. Enpä itsekkään ole jaksanut 20 vuotta vanhoihin koulukavereihin pitää yhteyttä. Joskus nähty jossain ja vaihdettu muutama sana ja juotu ehkä tuopillinen.

Sinkkumies

Vierailija
11/59 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ripustaudutko, kärtätkö koko ajan seuraa? Möläytteletkö, sanotko asioita, jotka loukkaavat? Valitatko koko ajan, vilkaise Facebook-seinäsi, onko valtaosassa jutuissa valitusta/negatiivisuutta? Vuodatatko kaikki yksityisasiat saman tien? Keskusteletko oikeasti vai puhutko vain yksin? Tuomitsetko toisen valinnat ja elämän, saarnaatko miten pitäisi tehdä? Osaatko käytöstavat, kiittää ja pyytää anteeksi, tarjoat vastavuoroisesti?

Tuossa muutama syy, miksi olen katkaissut välit johonkin.

Nämä olivat syitä, joiden vuoksi muutama omakin kaverisuhde on mennyt päätökseen. Olen ollut pöydän molemmilla puolilla eli muutama kaveri on lopettanut yhteydenpidon, koska ripustauduin heihin liikaa. Vastaavasti itsekin olen lopettanut "kaveruuden", kun huomasin olevani aina vain maksajan roolissa tai se viimeinen "hätävara", johon otettiin yhteyttä vain tarvittaessa. Onneksi noista on tullut opittuakin.

Vierailija
12/59 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet jollain tavalla raskas ihminen. Joko olet kamala suunapäänä oleva päällepäsmäri, joka on aina oikeassa ja "kerrot vain mielipiteesi" loukaten ihmisiä tai sitten olet sellainen, että et oikeasti ole keskustelussa mukana ja jokainen sana pitää nyhtää sinusta pihdeillä. Tai sitten et vain osaa käytöstapoja tai valitat koko ajan tai olet koko ajan jotain vailla.

Tuollaisia ihmisiä jaksaa hetken, mutta ei kauan.

Vierailija
13/59 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sinä kaverina/ystävänä näille ihmisille annat? Minua puistattaa ihmiset, jotka haluavat kyllä nähdä&tehdä, mutta eivät itse anna tilanteeseen mitään; ei mielipiteitä, ei persoonaa, ei sanottavaa muutenkaan. En minä jaksa toimia muiden viihdyttäjänä, jos toinen vain passiivisena nauttii seurasta tekemättä yhtikäs mitään.

Vierailija
14/59 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sä olet tylsä ihminen, jonka kanssa ei haluta hengailla. Ei ihmisen tarvitse olla ilkeä tms., jotta sitä ei haluta kaveriksi. 

Vierailija
15/59 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse lopetin kerran ystävyyden, koska hän oli koko ajan kiinni minussa. Kaikki illat olisi pitänyt jutella, ilmestyi iltamyöhään pihalle, soitteli yöllä, suuttui jos minulla oli jotain muuta sovittua menoa jne. Ei tuollaista jaksa, varsinkin kun olimme päivätkin samassa paikassa.

Toinen ihminen, jota välttelen, valittaa ihan kaikesta! Ottaa muiden tekemiset aina arvosteluna itseään kohtaan ja on erittäin kateellinen. Haukkuu esim. kaikki toisten ihmisten ulkomaanmatkat niin, että hänelle ei enää kerrota niistä. Halveksii kaikkea, missä joku on parempi kuin hän, esim. urheilua, kielten osaamista tms. On muuten äärimmäisen taitava löytämään kaikesta sen negatiivisen puolen ja kertomaan, mikä kaikki voi mennä pieleen. Kukaan ei myöskään saa jutella kellekään ilman että hän on mukana, suuttuu sellaisesta. Mahdotonta edes kuvailla, niin sanoinkuvaamattoman raskas persoona!

Vierailija
16/59 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tota kutsutaan elämäksi. Ihmisiä tulee ja menee, toisilla enemmän ja toisille vähemmän.  Turha kaikelle on syitä hakea.

Vierailija
17/59 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen katkaissut välit kolmeen ihmiseen elämäni aikana.

Yksi näistä oli muuten ihan kiva kaveri, mutta se useamman kerran soitti kesken perjantai-illan jostain baarista ja "lainasi" rahaa. Se tarvitsi sen heti, mieluudti käteisenä (eli piti vielä lähtä viemään) eikä sillä ollut mikäänlaista aikomustakaan maksaa takaisin.

Toinen oli paras kaverini vuosia, mutta abiristeilyllä kun oli sekä hönen luokkansa ja minun luokkani samalla laivalla, huomasin, että se häpesi minua kun en ollut tarpeeksi suosittu.

Kolmas haukkui äitini isälleni valitusta hautakivestä.olis vääranlainen kivi, selvästi valittu tarkoituksena loukata häntä. Haudanhoitokin oli vääränlaista, kukat rumia ja havut huonoja.

Vierailija
18/59 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen vähentänyt erään ihmisen tapaamista, koska hän ei ymmärrä lähteä pois! En enää halua kutsua häntä kotiini, koska hän vain istuu ja istuu ja viimeiset bussit menevät. Tuntuu, että häntä ei voi koskaan tavata kuten muita eli kahvitella tuntia paria vaan aina pitää olla joku kymmenen tunnin megasessio, johon minun voimani uupuvat.

Muita tyyppejä joita välttelen ovat monologien pitäjät ja valittajat ja muiden haukkujat. Myös se on ahdistavaa, jos ihminen ei puhu mitään eikä itse ehdota koskaan mitään kivaa tekemistä vaan häntä pitää viihdyttää. 

Vierailija
19/59 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on käynyt samoin ja useasti. En enää jaksa hankkiutua sosiaalisiin tilanteisiin ja yrittää saada kavereita, parisuhteesta puhumattakaan. Oletan että minussa on jotain vialla, en vaan tiedä mikä 😞.

Vierailija
20/59 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet jollain tavalla hankala ja rasittava ihminen.

Osa täällä on ehdottanut tylsyyttä ja olen itse rauhallisena ja tylsänä ihmisenä eri mieltä, minulle ei ole koskaan tapahtunut vastaavaa mitä ap:lle, eli kerta toisensa jälkeen välien katkomista. Tylsänä ihmisenä välit viilenevät pikemminkin "luonnollisen" hitaasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kahdeksan