Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pettäjä vinkuu miten SILLÄ on vaikeeta

Pihalla
11.05.2016 |

Eli vaimo petti ja sekoili. Nyt on heittäytynyt ihan veltoksi ja itkee miten HÄNELLÄ on vaikeaa. Miten hänen elämä on pilalla yms. Ei kykene hoitamaan mitään arkeen liittyviä asioita vaan vikisee että on loppu. Minä joudun pyörittämään arjen, hoitamaan lapset ja kodin.

Välillä anelee että antaisin anteeksi ja seuraavassa lauseessa haukkuu ja syyllistää minua. En ole aikonut sitä pihalle heittää vaan tukea ja katsoa rauhassa mitä tapahtuu. Mutta nyt alkaa omat voimat loppua. Syyllistää minua lapsensa elämän pilaamisesta (ilmoitti itse lapsensa.isälle että ota poika, mä en jaksa kun sekoilu reissultaan raahautui) ja kaikesta. Nyt hänen poikansa huoltajuusasiatkin aivan solmussa. Minulla myös kaksi lasta, yhteisiä ei ole.

Mitä tässä pitäisi tehdä? Heittää tuo (ilmeisesti narsisti) letistä kadulle ja jatkaa elämää VAI??

Miehet, mitä te tekisitte?

Naiset, onko tuo käytös teistä ihan ok??

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki miehet haluaa vaan jännänaisia, jotka pettää ja juopottelee, pukeutuu paljastavasti yms. Me kilttinaiset jäädään yksin. :(

t. kilttinainen.

Vierailija
2/10 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ok tuollainen käytös. Pelasta itsesi ja lapsesi, pistä muija pellolle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies petti ja on yrittänyt sen jälkeen kaikkensa, että meidän avioliitto jatkuisi.

Muo on loukattu niin syvästi, et jos mies käyttäytyisi noin kuin vaimosi se olisi saman tien eropaperit ja ulos. Mä kävin niin syvissä vesissä etten kuuntele mitään kettuilua. Itse en ole millään lailla syyllinen miehen seikkailuun ja olen ollut koko avioliittomme uskollinen ja sitä odotan myös puolisoltani. Jos vielä jotain pettämisiä tulee, ei enään keskustella. Sais lähteä välittömästi.

Vierailija
4/10 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt lienee ensin tärkeintä setviä tilanne niin, että kaikilla lapsilla on kykenevä huoltaja, olet se sitten sinä tai se exä tai kuka hyvänsä. Ilmeisesti ei tuo nainen, jos on noin kyvyttömäksi heittäytynyt.

Sitten kun on lasten asiat kunnossa, niin akka ulos jos ei ala käyttäytyä kuin aikuinen.

Ja ei, ei ole naisen käytös mitenkään oikein.

-N26

Vierailija
5/10 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kommenteista.

-ap

Vierailija
6/10 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komppaan 4:sta

Vierailija
7/10 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katua voi. Itse meinasin päiväni päättää kun syyllisyys oli niin suuri. Nyt voin hyvin ja tapahtuneesta 9 vuotta.

Vierailija
8/10 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sä edes kysyt tuollaisia? Mä ymmärtäisin, jos siipalla olisi paha mielisairaus, jonka takia käyttäytyy noin, mutta silloinkaan en sietäisi huonon omantunnon projisointia minuun.

Jos sun vaimolla ei ole käytökselleen helevetin hyvää syytä ja jos se ei lopeta syyttelemistä ja korjaa köytöstään NYT, niin tosiaan, ulos tuvasta saman tien.

Sä laitat rajat sille, miten annat itseäsi kohdella. Muista se.

Vierailija
9/10 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
10/10 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin jää yhdeksi kerraksi, kerran pettäjä aina pettäjä. Pistä akka lapsineen pihalle, ei ole sun vastuu huolehtia heistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yksi