Tyttöystävä laittaa herutuskuvia someen,. Onko ok?
Ja muutenkin on aina pukemassa päälleen sellaisia vaatteita, että varmasti kerää katseita muilta miehiltä. Onko tuollainen huomionhakeminen ihan reilua parisuhdekumppania kohtaan? Mistä voisi johtua tyttöystäväni halu esitellä itseään muille miehille? Huono itsetuntoko tuohon ajaa?
Kommentit (36)
Niin, ja saa jakaa kuvia someen. Meni itsellänikin pointti ohi kun jäin paasaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Tyttöystäväsi saa pukea päälleen mitä haluaa. Saa nauttia huomiosta, kunhan ei petä. (Minun mielestäni siis.)
Ja voihan olla, että tyttöystäväsi pukeutuu ihan vain muodin mukaan. Lyhyet paidat, "kurkistusreiät" vaatteissa jne ovat hyvin muodikkaita nyt. Ja muutenkin, tuntuu, että ihmiset pukeutuvat nykyään paljon rohkeammin kuin ennen.
Mutta anyways, pointti oli se, että tyttöystäväsi saa lähteä ulos juuri sen näköisenä kuin häntä huvittaa. Jos et voi sietää sitä, etsi vaikka joku nunna tyttöystäväksi.
Olen nainen, mutta jos minulla olisi lutkahtava tyttöystävä, niin en kyllä tyytyväinen olisi. Pukeutukoon lutkahtavasti, mutta onko pakko ottaa herukuvia?
Vierailija kirjoitti:
Tyttöystäväsi saa pukea päälleen mitä haluaa. Saa nauttia huomiosta, kunhan ei petä. (Minun mielestäni siis.)
Ja voihan olla, että tyttöystäväsi pukeutuu ihan vain muodin mukaan. Lyhyet paidat, "kurkistusreiät" vaatteissa jne ovat hyvin muodikkaita nyt. Ja muutenkin, tuntuu, että ihmiset pukeutuvat nykyään paljon rohkeammin kuin ennen.
Mutta anyways, pointti oli se, että tyttöystäväsi saa lähteä ulos juuri sen näköisenä kuin häntä huvittaa. Jos et voi sietää sitä, etsi vaikka joku nunna tyttöystäväksi.
Se koira älähtää...
Kato miten asia etenee. Näin ensivaikutelmalta kuulostaisi aika kevytkenkäiseltä.
Onko hänellä itsetunto-ongelmia ylipäätään?
Todennäköisesti Ei vaimo-matskua eli älä mene vahingossakaan lisääntymään sen kanssa.
Kehutko tyttöystävääsi? Minä ainakin saan päivittäin kuulla olevani esim. söpö, kaunis, seksikäs, kiva pylly. Kyllä se vaan kohottaa itsetuntoa kun mies jaksaa kehua, ei tarvii heruttamalla muualta kerjätä.
Sinä et päätä, miten tyttöystäväsi pukeutuu tai millaisia kuvia hän itsestään julkaisee. Voit toki kertoa, että asia häiritsee, mutta tyttöystäväsi itse päättää tekeekö asialle jotain.
Vierailija kirjoitti:
Ja muutenkin on aina pukemassa päälleen sellaisia vaatteita, että varmasti kerää katseita muilta miehiltä. Onko tuollainen huomionhakeminen ihan reilua parisuhdekumppania kohtaan? Mistä voisi johtua tyttöystäväni halu esitellä itseään muille miehille? Huono itsetuntoko tuohon ajaa?
Niin kummalla tässä on huono itsetunto? Noin ylipäätään tuollainen herutuskuvien jakaminen yms. on täysin naurettavaa.
Itse ainakin olen ihan tyytyväinen, jos muut miehet katselevat vaimon perään. Jos eivät katselisi, niin sehän tarkoittaisi, että vaimo on ruma muiden mielestä.
Oikeasti kysymys kuuluu, miksi ap on niin epävarma itsestään, että on mustasukkainen toisen saamasta huomiosta?
Jaetaan kaikkea kaikille, tosi reilua ja anteliasta 😀
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se koira älähtää...
Oi voi, hyvä yritys mutta ohi meni, itse en jaa kuvia itsestäni mihinkään nettiin, mutta olen sitä mieltä että jokaisella on vapaus tehdä omat päätöksensä (lain puitteissa, kun kuitenkin joku alkaa tästä näsäviisastelemaan).
Koska melkein kaikki naiset huomiohuoraa nykyään somessa, ei halua erottua joukosta.
Tekikö tyttöystäväsi noin jo ennen kuin aloitte olla yhdessä?
Ja sitten haukutaan 'ällösetiä'.No mä vaan halusin näyttää mun näitä tissejäni,joo... kyllä,kyllä...
No minä en ymmärrä ylipäänsä, miksi naiset julkaisevat niitä kuvia. Tyttöystävälläsi on oikeus pukeutua niin kuin tahtoo ja laittaa kuviaan someen, mutta voit kyllä asiallisesti keskustella siitä hänen kanssaan. Tästä ei nyt ihan saa selvää, miten tyrkkyjä nämä kuvat ovat. Mutta on mahdollista, että hän ei itsekään ihan tiedä, miksi niitä julkaisee, ehkä hän tekee niin kuin muutkin, eikä ole miettinyt tarkemmin. En kuitenkaan ottaisi asiaa esille yhtään syyttävässä ja omistushaluisessa sävyssä.
Ensinnäkin tuo "herutuskuva" on aivan älytön sana.
Toiseksi: Mitä väliä?
Vierailija kirjoitti:
Tekikö tyttöystäväsi noin jo ennen kuin aloitte olla yhdessä?
Ei tehnyt. Hän on saanut muotoja suhteemme aikana, ja sitä kautta tietenkin miesten antama huomio on lisääntynyt. Ymmärrän kyllä, että kaunis ja muodokas nuorinainen saa paljon huomiota, mutta ihmetyttää vain, että miksi sitä pitää oikein kalastelemalla kalastella. Ei tunnu minun antamat kehut riittävän.
Vierailija kirjoitti:
Ensinnäkin tuo "herutuskuva" on aivan älytön sana.
Toiseksi: Mitä väliä?
Itse kuvilla ei nyt välttämättä ole niinkään väliä, vaan enemmänkin minua kiinnostaa ne syyt tuolle toiminnalle. Miksi vakavassa parisuhteessa oleva nainen hakee huomiota muilta miehiltä somessa? Hän on niin nätti, että varmasti niitä miesten kehuja satelisi ilman "tissikuviakin", jos minun antamat kehut eivät kerran riitä. Onko tuollainen käytös sinusta ihan ok? Ap
Jos se ei ole sulle ok, sun pitää jättää se. Nainen ei ole sua varten. Kyllähän suhteessa jotain on pielessä, jos pitää kuvilla vonkua huomiota muilta miehiltä.