Tyttöystävä laittaa herutuskuvia someen,. Onko ok?
Ja muutenkin on aina pukemassa päälleen sellaisia vaatteita, että varmasti kerää katseita muilta miehiltä. Onko tuollainen huomionhakeminen ihan reilua parisuhdekumppania kohtaan? Mistä voisi johtua tyttöystäväni halu esitellä itseään muille miehille? Huono itsetuntoko tuohon ajaa?
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Kato miten asia etenee. Näin ensivaikutelmalta kuulostaisi aika kevytkenkäiseltä.
Onko hänellä itsetunto-ongelmia ylipäätään?
Todennäköisesti Ei vaimo-matskua eli älä mene vahingossakaan lisääntymään sen kanssa.
Ei ole itsetunto-ongelmia noin yleisellä tasolla. Siksi tämä käytös kummastuttaakin. Ap
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti kysymys kuuluu, miksi ap on niin epävarma itsestään, että on mustasukkainen toisen saamasta huomiosta?
Olen toki hieman mustasukkainen hänen saamasta huomiosta, mutta enemmän minua harmittaa ja ihmetyttää se, että tyttöystäväni hakemalla hakee kehuja muilta miehiltä vähäpukeisilla kuvillaan? Onko tämä yleinen ilmiö muissakin parisuhteissa, että kalastellaan vieraiden kehuja somessa? Ainakin minulle riittää tyttöystäväni antama huomio. Ap
Mulla kaveri aloitti tuon heruttelun, kun oli ollut pitkään parisuhteessa. Oli kyllästynyt mieheensä, kun tämä ei huomioinu milläänlailla (ei kehumalla, ei seksuaalisesti). Salaa suunnitteli jo eroakin ja parilla ryyppyreissulla raahas vieraan miehen mukaan. Vihkisormusta ei pitäny. Tämä nainen petaili eroa pikku-hiljaa ja heruttelu kuvia pukkas someen.
Mies vaihtoi työpaikkaa-> palkka tuplaantui. Muijalla heräs mielenkiinto taas, kun rahaa alkoi tulemaan ja sai uusia kodinkoneita, vaatteita, meikkejä, sisustusta ja uuden auton. Kävi vielä minun luona vouhottamassa asiasta. Someherutukset loppui ja tilalle tuli rahalla mälläily kuvat (ostellaan uusia vaatteita, meikkejä, koruja,krääsää) Joka ikinen mikä liittyy rahaan/shoppailuun, niin päivitetään someen. Tämä nainen vielä kertoi mulle, et ero ois tullu, jos raha asiat ei ois parantunu. Nyt taas pitää sormusta ja on niin täydellistä rouvaa. Ja mitään halpaahan he eivät enää hanki vaan laatua. Enää ei esim. itse tehdä hiustenvärjäyksiä kotona vaan joka kuukausi käydään ammattilaisella kampaamossa tukka laittamassa uuteen kuosiin ja someen siitä toitotetaan. Päästä vissiin vähän dingdong/ itseluottamus nollassa ja ostelulla sitä pönkitetään. Tai sun tapauksessa itsensä heruttamisella.
Dis triid is worthless without pics.
Missä huomiohuoran otoksia voi ihailla?
Setä kulli puolikovana
Lutkasta ei voi tehdä vaimoa. Suosittelen etsimään sellaisen naisen jonka koko elämä ei pyöri kyrvän seisottamisen ja ulkonäön ympärillä. Päästä joku Jännämies siementämään nykyistä.
Jos tyttöystävä aidosti rakastaa aloittajaa, ei hän laita mitään "herutuskuvia" minnekkään. Hän on aidosti aloittajan nainen, eikä hänen tarvitse korostaa itsemääräämisoikeuttaan naisena. Mutta jos taas on haku päällä, voi myös sanoa sen aloittajalle reilusti.
Aloittaja voi kysyä suoraan kuvien tarkoitusta. Ja samalla myös päivittää suhteen tilaa.
Vierailija kirjoitti:
Ja muutenkin on aina pukemassa päälleen sellaisia vaatteita, että varmasti kerää katseita muilta miehiltä. Onko tuollainen huomionhakeminen ihan reilua parisuhdekumppania kohtaan? Mistä voisi johtua tyttöystäväni halu esitellä itseään muille miehille? Huono itsetuntoko tuohon ajaa?
Omko linkkiä edes ylilaudan ketjuun saati kuviin. Miksi tämä sama ketju tänne sulla taida olla tyttöäkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omko linkkiä edes ylilaudan ketjuun saati kuviin. Miksi tämä sama ketju tänne sulla taida olla tyttöäkään.
Sama ketju? Laitatko sinä linkin sinne ylilaudan vastaavaan, jos sellaisen kerran onnistuit löytämään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensinnäkin tuo "herutuskuva" on aivan älytön sana.
Toiseksi: Mitä väliä?Itse kuvilla ei nyt välttämättä ole niinkään väliä, vaan enemmänkin minua kiinnostaa ne syyt tuolle toiminnalle. Miksi vakavassa parisuhteessa oleva nainen hakee huomiota muilta miehiltä somessa? Hän on niin nätti, että varmasti niitä miesten kehuja satelisi ilman "tissikuviakin", jos minun antamat kehut eivät kerran riitä. Onko tuollainen käytös sinusta ihan ok? Ap
Mitä väliä onko se minusta ok vai ei? Muuttaisiko se jotenkin sinun mielipidettä asian suhteen?
Minulla ei ole tyttöystävää, mutta ei minua häiritse se että puoliso jakaa kuvia tai asioitaan somemessa. Miksi se olisi jotakin muuta kuin huomion hakemista itselle?
Jos se jostakin syystä ei ole tai olisi ok, ottaisin asian varmasti hänen kanssaan esille. Ellei asia senkään jälkeen olisi ok parempi olisi ehkä vaihtaa kumppaniin joka minulle olisi paremmin ok.
Enemmän luultavasti itseäni ärsyttäisi jos puoliso hakisi huomiota ja jakaisi somessa kuvia joissa pukeutuu vaikka säkkeihin tai hyvin epäsiististi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti kysymys kuuluu, miksi ap on niin epävarma itsestään, että on mustasukkainen toisen saamasta huomiosta?
Olen toki hieman mustasukkainen hänen saamasta huomiosta, mutta enemmän minua harmittaa ja ihmetyttää se, että tyttöystäväni hakemalla hakee kehuja muilta miehiltä vähäpukeisilla kuvillaan? Onko tämä yleinen ilmiö muissakin parisuhteissa, että kalastellaan vieraiden kehuja somessa? Ainakin minulle riittää tyttöystäväni antama huomio. Ap
Mistä sinä tiedät kenen kehuja tyttö kalastaa? Kyllä naisetkin ja itse asiassa varsinkin naiset kehuvat mielellään toistensa ulkonäköä. Jos minä laittaisin minkä tahansa kuvan someen itsestäni, vain naispuoliset ystäväni kommentoisivat ulkonäköäni, miespuoliset tuskin koskaan. Sama ilmiö muillakin esim. fb-feedissäni olevilla naisilla. Jos seksikkyys on nykyään yksi hyvännäköisyyden mittareista, nainen pyrkii todennäköisesti näyttämään seksikkäältä ihan niiden kanssasisarien silmissä.
Täsmälleen samanlainen ketju oli täällä myös pari viikkoa sitten, etkö saanut mieleisiä vastauksia silloin? Taisitte olla jotakin ihan lapsukaisia, joten yritä nyt jo päättää mitä haluat. Haluatko katsoa heruttavaa typykkääsi vai et, muiden mielipiteillä ei pitäisi olla mitään väliä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä sinä tiedät kenen kehuja tyttö kalastaa? Kyllä naisetkin ja itse asiassa varsinkin naiset kehuvat mielellään toistensa ulkonäköä. Jos minä laittaisin minkä tahansa kuvan someen itsestäni, vain naispuoliset ystäväni kommentoisivat ulkonäköäni, miespuoliset tuskin koskaan. Sama ilmiö muillakin esim. fb-feedissäni olevilla naisilla. Jos seksikkyys on nykyään yksi hyvännäköisyyden mittareista, nainen pyrkii todennäköisesti näyttämään seksikkäältä ihan niiden kanssasisarien silmissä.
On vähän mutkat suoriksi vetävä tulkinta, että koska vain naiset kommentoivat, kuvia laitettaisiin naisten huomion vuoksi. Minä en ainakaan miehenä kommentoi naisten ulkonäköä somekuvissa (tai paljon muutenkaan), koska siitä tulee limainen ja/tai epätoivoinen vaikutelma. Nämä vähät miespuoliset "uuhhh megabejbee" -kommentoijat käytännössä ilmoittavat maailmalle, että haluaisivat päästä panemaan / ovat päässeet panemaan ko. naista. Minulla ei ole tarvetta antaa tällaista informaatiota.
Tuo ei silti tarkoita, etteikö niitä seksikkäitä kuvia katsottaisi ja muistettaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On vähän mutkat suoriksi vetävä tulkinta, että koska vain naiset kommentoivat, kuvia laitettaisiin naisten huomion vuoksi. Minä en ainakaan miehenä kommentoi naisten ulkonäköä somekuvissa (tai paljon muutenkaan), koska siitä tulee limainen ja/tai epätoivoinen vaikutelma. Nämä vähät miespuoliset "uuhhh megabejbee" -kommentoijat käytännössä ilmoittavat maailmalle, että haluaisivat päästä panemaan / ovat päässeet panemaan ko. naista. Minulla ei ole tarvetta antaa tällaista informaatiota.
Tuo ei silti tarkoita, etteikö niitä seksikkäitä kuvia katsottaisi ja muistettaisi.
Tottakai kuvia voi katso joskus jopa käyttää sen alkuperäisen tarkoituksen vastaisesti. Vaikka miehet katselisi kuvia ei se automaattisesti kerro siitä että niillä on tarkoitus hakea miesten mielipiteitä tai hyväksyntää. Saattaa olla että siitä ei ole haittaa tai että tarkoituskin on saada huomiota riippumatta siitä antaako sitä mies vai nainen, pelkästään ulkonäöstä vai liittyykö arvioon myös seksistinen mielipide.
Kehun. Päivittäin. Ap