Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten olen vieläkin sinkku?

Vierailija
11.05.2016 |

Olen 24v, tumma, laiha ja kaunis (en pelkästään itse tätä mieltä). Eronnut melkein 2v sitten ja mitään ei ole ollut sen jälkeen. Muutama on sanonut että ehkä olen liian kaunis lähestyttäväksi, olen itse todella ujo tekemään mitään aloitteita siksi että pelkään etten kelpaakkaan.

Epävarmuus jäi edellisestä suhteesta kun mua petettiin. Olenko tuomittu olemaan yksin :(

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"hyvin itsenäinen" :DDD Kyllä te naiset menette itsepetoksessa pitkälle. Mites olis jos vaikka myöntäisit, että sinulla on hyvin vaikea luonne."'

Haluatko täsmentää? Jos "vaikea luonne" tarkoittaa mm. sitä, että elätän itseni eli en ole riippuvainen toisesta taloudellisesti. Pärjään verraten hyvin omassa seurassani  aktiviteeteissani, kuten työssä ja harrastuksissaan hyvin ja muutakin sosiaalista / aktiivista elämää riittää, jotakuinkin tarpeeksi, niin mieluummin olen sitten mieluummin tällainen "vaikea luontoinen" kuin jonkun kanssa väkisin; vain sen takia, että voisin sanoa ta näyttää eläväni (muka) parisuhteessa. Kaipaan etten sanoisi haaveksin satunnaisesti tasaveroisesta kumppanuudesta; henkisestä ja fyysisestä läheisyydestä ja yhteydestä....

Vierailija
22/33 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti epävarmuus on suurempi syy kuin ulkonäkö. Kaikilla tietämilläni kauniilla ihmisillä on koko ajan joku kumppani riippumatta onko ne tosi sosiaalisia vai vähemmän sosiaalisia. Ja eihän kaikki itsevarmat olekaan mitään supersosiaalisia automaattisesti eli ei tarvitse sellaista tavoitella. Sun pitää jotenkin kehittää parempi itsetunto niin varmasti löytyy mies. Sen kuitenkin jotenkin vaistomaisesti että pitääkö ihminen itsestään vaiko ei. Eikä sen opettelu ole mikään mahdoton juttu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ei miehet kelpaa tai edes kiinnosta, niin eihän sille mitään voi....

Eihän kyse ole kelpaamisesta tai kiinnostamisesta. Jos haluaa pitää jonkunlaista rimaa niin onko se väärin?

Tarkennetaan: Jos ei tarjolla olevat tai vastaantulleet miehet kelpaa, niin eihän sille mitään voi.

Vierailija
24/33 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sen takiahan seksikaupoista löytyy helpotusta miehille ja naisille.miehille puhallettava Barbara ja naisille puhallettava jorma" - Enpä miehenä paljoa uskaltaisi luottaa siihen, että puhallettava Barbara täyttäisi ssen sanoisinko enemmän kaipaavani parisuhde kumppanin kanssa parhaimmillaan vallitsevan "henkisen yhteyden." Toki fyysinenkin puoli on tärkeää, mutta kuten sanottu henkinen yhteys on ainakin itselleni tärkeämpää parisuhteessa. Tietenkään kaikkia juttuja ei tarvitse jakaa toisen kanssa. Esimerkiksi ihailen suuresti (mm). omia vanhempiani, jotka osaavat lukea usein toisen ajatuksetkin tai tarkoituksen toistensa kasvoista ja eleistä. Heidän ei aina tarvitse sanoa sanaakaan toiselle, kun "tuntevat" mitä toinen haluaisi tai mitä toisella on mielessä. - Toisaalta heistä kumpikaan ei tunnu erityisesti odottavan toiselta mitään. - En tiedä johtuuko siitä sitten myös se, että melko usein kuulen käyttävän sellaista sanaa kuin kiitos. 

Ja vaikka heillä on hyvin monia yhteisiä ja jettuja juttuja, niin kummallakin on myös kokonaan omia puuhia, joista toinen ei niin ymmärrä tai ole välttämättä lainkaan kiinnostunut; molemmilla on ikäänkuin tiedossa,että parisuhde tukehduttaisi mahdollisesti hengiltä, jos tarkoittaisi jatkuvaa jakamista ja yhdessä oloa 24 tuntia vuorokauudessa, vuooden jokaisena vuorokautena -alkaakseen seuraavana vuonna taas alusta.     

Vierailija
25/33 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luultavasti epävarmuus on suurempi syy kuin ulkonäkö. Kaikilla tietämilläni kauniilla ihmisillä on koko ajan joku kumppani riippumatta onko ne tosi sosiaalisia vai vähemmän sosiaalisia. Ja eihän kaikki itsevarmat olekaan mitään supersosiaalisia automaattisesti eli ei tarvitse sellaista tavoitella. Sun pitää jotenkin kehittää parempi itsetunto niin varmasti löytyy mies. Sen kuitenkin jotenkin vaistomaisesti että pitääkö ihminen itsestään vaiko ei. Eikä sen opettelu ole mikään mahdoton juttu.

Ei mahdoton, mutta useimmille pitkä ja raskas, useimmiten jonkinlaista terapiaa, esim. psykoterapiaa vaativa prosessi.

Itsetuntoa ei "niin vaan" tosiaankaan hankita jos epävarmuus on vaikeaa ja juontuu vaikkapa varhaisesta lapsuudesta.

Vierailija
26/33 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jumala haluaa että opettelet elämään yksin. Kun aika on kypsä Hän kyllä järjestää sinulle jonkun miehen.

Tähän minäkin luotan - tosin Jumalan kohdalla mulla on kohtalo. Kaikelle on joku tarkoitus. Odottavan aika on pitkä..

Vierailija
27/33 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mahdoton, mutta useimmille pitkä ja raskas, useimmiten jonkinlaista terapiaa, esim. psykoterapiaa vaativa prosessi.

Itsetuntoa ei "niin vaan" tosiaankaan hankita jos epävarmuus on vaikeaa ja juontuu vaikkapa varhaisesta lapsuudesta.

Tiedän sen kyllä, olen käynyt terapiassa (ihan oikeilla psykoterapeuteilla) yhteensä liki 10 vuotta. Eihän kaikki tarvitse noin pitkää prosessia kylläkään. Ap : lle voi riittää vaikka muutaman kerran juttelu esim psykologin kanssa tai vaikka joku uusi harrastus. Vaikea sanoa kun ei tiedä mikä juuri aloittajan tilanne on.

Vierailija
28/33 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"hyvin itsenäinen" :DDD Kyllä te naiset menette itsepetoksessa pitkälle. Mites olis jos vaikka myöntäisit, että sinulla on hyvin vaikea luonne."'

Haluatko täsmentää? Jos "vaikea luonne" tarkoittaa mm. sitä, että elätän itseni eli en ole riippuvainen toisesta taloudellisesti. Pärjään verraten hyvin omassa seurassani  aktiviteeteissani, kuten työssä ja harrastuksissaan hyvin ja muutakin sosiaalista / aktiivista elämää riittää, jotakuinkin tarpeeksi, niin mieluummin olen sitten mieluummin tällainen "vaikea luontoinen" kuin jonkun kanssa väkisin; vain sen takia, että voisin sanoa ta näyttää eläväni (muka) parisuhteessa. Kaipaan etten sanoisi haaveksin satunnaisesti tasaveroisesta kumppanuudesta; henkisestä ja fyysisestä läheisyydestä ja yhteydestä....

Fair enough. Ehket ole vaikealuonteinen.

Vierailija
29/33 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulet olevasi paremman näköinen miesten maun mukaan kuin olet.

Vierailija
30/33 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, itse olen ihan hyvännäköinen ja -muotoinen nainen, eikä ole ollut poikaystävää ikinä... Kaikki omat aloitteet on torpattu, ja miehet eivät lähesty missään. Nettideitissä sain vastauksia seksinvonkaajilta ("Lähetä tissikuva" ensimmäisenä viestinä) ja mielenhäiriöisiltä (siis TODELLA karseita juttuja, en ikimaailmassa uskaltaisi tavata niin sekopäisiä tyyppejä)...

Mitä muuta voisin kokeilla?? Olen ihan iloinen ja kiva tyyppi, ja juttelen uusien tyyppien kanssa ihan sujuvasti. En tajua mikä minussa on vikana.

Vierailija
31/33 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen takia ettei työttömät miehet kelpaa teille. Ongelma pahenee vaan entisestään, kun tekniikka kehittyy ja robotit sekä automaatio syrjäyttää nykyisiä töitä.

Robottien myötä tulee aidon oloiset seksirobotitkin, ja sen jälkeen miehiä ei enää kiinnostakaan ns luonnollinen vaihtoehto.

Vierailija
32/33 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

#30 jatkaa vielä:

On muuten harvinaisen ärsyttävää, kun meille sinkuille aina annetaan ohjeita tyyliin: pitää olla itsevarma, itsetunto kuntoon tai et löydä ikinä ketään, pitää rakastaa itseään, sun pitää vaan olla iloisempi/sosiaalisempi/sitätätäblaablaa.

Suuri osa ihmisistä pääsee kuitenkin parisuhteeseen asti, vaikka olisi vähän epävarmuutta tai jopa itseinhoa ilmassa. Ujot, hiljaiset, arat myös löytävät koko ajan puolisoita. Miksi he saavat olla mitä ovat, mutta minun kohdallani pienet puutteet itsetunnossa ovatkin muka joku ratkaiseva tekijä, jonka vuoksi en löydä poikaystävää? En kai nyt todellakaan aloita keskustelua tyyliin, "Moi, mä oon Maija, ja mä oon tällä hetkellä tosi tietoinen näistä mun mahamakkaroista. Kukaan ei myöskään oo halunnut seurustella mun kaa!".

Sanoisin jopa että hyväksyntä ja rakkaus miespuoliselta ihmiseltä voisi parantaakin osan vanhoista haavoista, sillä torjunnasta ne ovat tulleetkin.

Vierailija
33/33 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alan tulla siihen tulokseen, että sattumalla on hurjan iso merkitys. Kaikki eivät vaan kohtaa itselleen sopivaa kumppania etsimisestä ja yrittämisestä huolimatta.