Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaikilla muilla on uusi auto ja rahaa ja varaa matkustaa!

Vierailija
11.05.2016 |

Tiedän et lapset pitää tälläistä "kaikilla muillakin on.." mutta meillä kitisijä on perheen isä.Onko todellakin niin,että KAIKKI muut käy lomailemassa,ajaa uusilla autoilla ja on varakkaita,paitsi me?Ollaan lapsiperhe,päälle kolmekymppisiä ja kumpikin työssä mutta ei ilman lainaa olisi varaa ostaa uutta autoa ja lomaan pitäisi säästää,miten kaikilla muilla on varaa?Oon kuulemma vaan huono vaimo.

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mulla ole ainakaan varaa mihinkään, autot vanhoja paskoja -98 ja 00 ajettu maailman ääriin, mutta ei mulla ole varaa ostaa mitään, rahaa ei saa säästettyä, asuntolaina 800€/kk, sähkö 200€/kk, vesi 100€/kk, päivähoito 280€/kk ja saan n:2000/kk palkkaa.

Tuohon päälle vielä kaikki muut menot, vakuutukset, netti, puhelin ym.

Nyt ei ollut paljon laskuja, mutta auto piti viedä lasin vaihtoon ja loppukuusta vietävä katsastukseen.

Sulla menee veteen 1200 euroa ja sähköön 2400 euroa vuodessa? Jesta.

Meitä on kaksi, sähkölasku kolmen kuukauden välein noin 100€, vesimaksu yht. 20€. Aikamoinen kulutus, jos sähköön menee 200€ kuukaudessa.

Vanha talo 114m2 ja 105m2 autotalli, kaikki lämpenee sähköllä, ilmalämpöpumput, puuhella ja takka, tammikuun sähkölasku 460€.

Teen autotallissa iltaisin ja viikonloppuna "pimeää" autoremppaa että saa rahaa.

Vierailija
42/44 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei meillä ole varaa uuteen autoon tai jatkuvaan matkusteluun. Enkä ymmärrä, miksi pitäisi uusi auto ollakaan, sehän on maailman huonoin sijoitus.

Paitsi kolarin sattuessa uusi auto verrattuna vanhaan paskaan kuolema voikin muuttua elämäksi tai paha loukkaantuminen pintanaarmuiksi.

Vanhalla autolla ajelu ON uudella ajelua kalliimpaa.

http://www.iltasanomat.fi/autot/art-2000001175826.html

Ei pidä paikkaansa, meidän autoissa ei arvo enään alene, muijan autoon on tehty remonttia vuoden sisällä, jakohihna, murroksensuojakumi, takaiskareiden pohjaanjoustokumit.

Omaan autoon ei tarvinnut tehdä mitään.

Vakuutuksena liikenne ja osakasko täysillä bonuksilla.

Polttoaineet haetaan venäjältä maksaa alle puolet suomen hinnoista ja tupakat kun myy ei tankkaaminen maksa juuri mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mulla ole ainakaan varaa mihinkään, autot vanhoja paskoja -98 ja 00 ajettu maailman ääriin, mutta ei mulla ole varaa ostaa mitään, rahaa ei saa säästettyä, asuntolaina 800€/kk, sähkö 200€/kk, vesi 100€/kk, päivähoito 280€/kk ja saan n:2000/kk palkkaa.

Tuohon päälle vielä kaikki muut menot, vakuutukset, netti, puhelin ym.

Nyt ei ollut paljon laskuja, mutta auto piti viedä lasin vaihtoon ja loppukuusta vietävä katsastukseen.

Sulla menee veteen 1200 euroa ja sähköön 2400 euroa vuodessa? Jesta.

Meitä on kaksi, sähkölasku kolmen kuukauden välein noin 100€, vesimaksu yht. 20€. Aikamoinen kulutus, jos sähköön menee 200€ kuukaudessa.

Vanha talo 114m2 ja 105m2 autotalli, kaikki lämpenee sähköllä, ilmalämpöpumput, puuhella ja takka, tammikuun sähkölasku 460€.

Teen autotallissa iltaisin ja viikonloppuna "pimeää" autoremppaa että saa rahaa.

460€ Yhden kuukauden sähköistä, huh huh! Ei olisi kyllä meikäläisellä varaa moiseen.

Meillä uusi 150m2 talo, 3 henkilöä ja veteen on mennyt nyt ekana vuotena noin 600€ ja sähköä 10 000 kWh. Vedestäkin iso osa meni viime kesänä uusien istutusten kasteluun, ja sähköä ei mene paljon vaikka ihan vapaasti käytämme, koska kaikki talossa on uutta ja energiatehokasta. Lämmityksenä takka ja poistoilmalämpöpumppu.

Vierailija
44/44 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varaa on ja uusi autokin juu. Vaan parisuhdetta ei ole, eikä tällä menolla taida tullakaan. Valintoja... mut en minä valinnut yksinoloa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yksi