Millä nimellä kumppaninne on puhelimessanne?
Onko omalla nimellään vai jokin "kulta" tms? Oletko nainen vai mies? Olisi kiva saada vastauksia myös miehiltä.
Mulla tällä hetkellä ihan etunimellään. N28
Kommentit (65)
Vierailija kirjoitti:
Rakas <3 itse olen miehen puhelimessa Mussukka. Juu, ollaan ällösöpöjä :D
Alkoi päässä soimaan sinä tarjosit vain salmiakkia ja minä panin peliin koko elämän. :D
Pimu on miehelle vain joku ällösöpö mussukka ja mies on rakas oikein sydämellä...
Tuli mieleen kun ex-mieheni löysi ulkoa joltain tippuneen kalliin puhelimen, jossa oli suojakoodi. Oli kiikuttamassa sitä poliisilaitokselle, kun näytöllä rupesi yhtäkkiä vilkkumaan "KultaMuru<3". Vastasi ja sai palautettua puhelimen tälle oikean omistajan kultamuru-vaimolle, ja sai pienen löytöpalkkionkin. Kyse oli keski-ikäisestä pariskunnasta. Jotenkin söpöä. :D
ICE, sitten etu- ja sukunimi. Puhelimeni ei ole mitenkään lukittu, joten siihen pääsevät myös pelastusviranomaiset käsiksi, jos tarvetta joskus ilmenee.
Olimme miehen kanssa jo vähän pidempään riidelty tämän alkoholinkäytöstä (joka viikonlopuksi katosi kavereineen dokaamaan...) ja kun hän jälleen kerran päätti lähteä ja jättää mut yksin lasten kanssa, vaihdoin kuikkuisena hänen nimekseen "vuodenisukki". :-D pysyi sillä nimellä jonkun aikaa. Nykyään on ihan omalla nimellään eikä enää lennä joka viikonloppu ulkona.
Vierailija kirjoitti:
Etu- ja sukunimellä, niin kuin olen sen siihen tallentanut silloin, kun numeron sain.
Sama, paitsi kun muutettiin yhteen, lisäsin nimen eteen ICE.
Vierailija kirjoitti:
Vaimon kohdalla lukee "ICE etunimi sukunimi". Joskus aikanaan lisäsin tuon ICE, mutta toisaalta se on ihan turha nykyään, kun puhelin on lukittu koodilla. On vain jäänyt tuohon enkä ole jaksanut muutaakaan.
Oho, iPhonessa sai ennen sellaisen hätätilannesivun esille, mihin sai siis tallentaa just ice-numerot, lääkityksen, sairaudet, mutta on näköjään jonkun päivityksen myötä häipynyt tuo ominaisuus.
Luurissa omalla miehen nimellä, ei sydämiä tai mitään. Facebook messengerissä nimellä Haisuli. 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ICE "Matti". Näinhän sitä ohjeistetaan.
Mitähän hyötyä näistä ICE-liitteistä oikein on, kun ainakin oma puhelimeni on kahdeksannumeroisen suojakoodin takana, että sen saa kukaan ulkopuolinen toimintaan? Ja jos itselleni tulee hätä, niin tiedän kyllä ilman ICE:äkin että kenelle soitan.
Puhelin on suojattu, mutta siihen pääsee vastaamaan kun joku soittaa. Onnettomuuden jälkeen puhelimen halutuunsa ottanut tietää kun ICE soittaa.
"ICE Etunimi Sukunimi"
Mieheni on puhelimessani ihan etunimellä. Minä olen mieheni puhelimessa nimellä "Muru" :)
N26
Mussukka... :DDDD Ei millään pahalla, alkoi vaan naurattamaan. Me ollaan ilmeisesti hyvin kuivakoita ihmisiä ja pelkällä etunimellä löydytään toistemme puhelimista. Karmii ajatus sanasta Mussukka vilkkumassa näytöllä. XD