Millä nimellä kumppaninne on puhelimessanne?
Onko omalla nimellään vai jokin "kulta" tms? Oletko nainen vai mies? Olisi kiva saada vastauksia myös miehiltä.
Mulla tällä hetkellä ihan etunimellään. N28
Kommentit (65)
Nimeän aina naisia puhelimeen sitä mukaa kun niitä tapaa. En jaksa aina kysellä, vaan toimin käytännöllisesti; Pillu1, Pillu2, Pillu3...
Sitten voi aina poistaa, sitä mukaa kun poistuu käytöstä.
Vaimon kohdalla lukee "ICE etunimi sukunimi". Joskus aikanaan lisäsin tuon ICE, mutta toisaalta se on ihan turha nykyään, kun puhelin on lukittu koodilla. On vain jäänyt tuohon enkä ole jaksanut muutaakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ICE "Matti". Näinhän sitä ohjeistetaan.
Mitähän hyötyä näistä ICE-liitteistä oikein on, kun ainakin oma puhelimeni on kahdeksannumeroisen suojakoodin takana, että sen saa kukaan ulkopuolinen toimintaan? Ja jos itselleni tulee hätä, niin tiedän kyllä ilman ICE:äkin että kenelle soitan.
Tosiaan ihan turha nykyään. Siksi pitäisikin olla lappu mukana, josta löytyisi tiedot. Esimerkiksi jos olen moottoripyöräilemässä jossain ulkomailla, niin pidän kyseistä lappua lompakossa. Tietäväthän sitten kenelle kilauttaa, jos sitä sattuu makaamaan taju kankaalla jossain tienposkessa.
Etunimellä ja naaman kuvalla. Kuvia lisäilin silloin kun lapsi opetteli käyttämään puhelinta.
Rakas <3 ICE. Ainakin iPhoneissa voi tallentaa SOS-tiedot, jotka saa avattua puhelimen ollessa lukittuna. Löytyy Terveys-sovelluksesta, jossa kannattaa myös laittaa tietojen näkyvyys päälle lukitussa tilassa. :)
N25
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ICE "Matti". Näinhän sitä ohjeistetaan.
Mitähän hyötyä näistä ICE-liitteistä oikein on, kun ainakin oma puhelimeni on kahdeksannumeroisen suojakoodin takana, että sen saa kukaan ulkopuolinen toimintaan? Ja jos itselleni tulee hätä, niin tiedän kyllä ilman ICE:äkin että kenelle soitan.
Iphone ja Samsungin laitteisiin ainakin löytyy sovellus, joka mahdollistaa sen ice näkymisen.
Mutta on hienoa, että sinusta löytyy omaisuus että tajuttomanakin pystyt soittamaan.
ICE wife.
Puhelin on lukittu vain jos se ei ole bluetooth yhteydessä kellooni.
Vaimon puhelinnumero on ICE lyhenteen kanssa myös puhelimen lukitusnäytöllä.
"Salarakas"
Ja puhelin sanoo soittajan nimen kun puhelin soi.
Työkaverit kateellisia.
Vierailija kirjoitti:
Rakas <3 ICE. Ainakin iPhoneissa voi tallentaa SOS-tiedot, jotka saa avattua puhelimen ollessa lukittuna. Löytyy Terveys-sovelluksesta, jossa kannattaa myös laittaa tietojen näkyvyys päälle lukitussa tilassa. :)
N25
Tuollaisia sovelluksia löytyykin näköjään usaempia. Kiitos vinkistä. Ei ole tullut ajateltua noitakaan aikaisemmin.
Rakas aviomies. Puhelimen ollessa lukittu etusivulla on ice etunimi sukunimi ja puhelinnumero.
Rakas <3 itse olen miehen puhelimessa Mussukka. Juu, ollaan ällösöpöjä :D
Pyllytonttu