Joku postin saapumisilmoituksista tietävä tänne!
Mulle saapu postissa eilen (10.5) saapumisilmoitus ja lapussa lukee että voitte noutaa lähetyksen tänään (11.5) kello 16 jälkeen. Oiskohan paketti jo noudettavissa kun yleensä tossa saapumisilmoituksessa on ollut samana päivänä nouto kun oon sen saanut? Jos on vaan postimieheltä tullu väärä leima tohon ja tarkoittanutki 10.5?
Kommentit (12)
No jos posti on lähellä niin käy toki kysymässä. Tai sitten jaksat odottaa sen kolme tuntia.
Vierailija kirjoitti:
Onhan se nyt jo postiin saapunut jos osasivat saapumisilmoituksen toimittaa
Uskon että tää on sen verran pieni, (mutta ei kuitenkaan mahdu postiluukusta) että postimies otti sen mukaan ja kirjas ton saapumisilmotuksen sit paikanpäällä kun en ollut kotona ovea avaamassa.
No jos se on paketin saapumisilmoitus, niin siinä on lähetystunnus ja sen avulla voit tarkistaa postin sivuilla etä missä paketti mene vai onko se jo postissa.
Et saa ennen kuin 16:00
Voit kylläkin tarkistaa netistä tilanteen jos seurantakoodi.
Käy kysymässä. Se voi hyvin olla siellä jo ennen ilmoitettua aikaa vaikka tossa päivämäärässä ei oliskaan mitään virhettä.
Jos lapussa on seurantakoodi, voi katsoa postin sivuilta, näkyykö seurannassa "Noudettavissa"-rivi.
Joskus olen kysynyt postista pakettia aiemmin vaikka ilmoituksessa lukee tietty kellonaika. Joskus paketti on siellä joskus ei.
Ei, vaan voi olla, että paketti saapuu toimipaikkaan vasta 11.5. kello 16 mennessä. Ja kuten muut jo neuvoivat, voit tarkistaa lähetyksenseurannasta.
Veikkaan, että pakettisi on eilen tai toissapäivänä tullut postin lajittelukeskukseen ja siitä on laadittu saapumisilmoitus, joka on lähetetty sinulle. Vie oman aikansa, että paketit lajitellaan ja jaetaan noutopisteisiin. Siksi eri päivämäärä ja kellonaika, että ehtivät siellä jakelussakin saada paketit hyllyihin, joista ne on helppo toimihenkilön löytää.
Mä kävin pakettini hakemassa kun seurauskoodin avulla sain selville, että on jo perillä. Tarvitsin seurantakoodia noudossa, koska mulla ei vielä ollut tiedossa hyllykoodia. Saapumisilmoitus saapui vasta seuraavana päivänä. Sulla taitaa kuitenkin olla vaihtoehto, että paketti olisi yritetty toimittaa vielä tänään perille asti. Netistä selvinnee paketin sijainti.
Ei ole väärä päivämäärä, ja yleensä paketti ei ole noudettavissa ennen tuota nimenomaista kellonaikaakaan.
Onhan se nyt jo postiin saapunut jos osasivat saapumisilmoituksen toimittaa