Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiteen eläinpuisto

Vierailija
11.05.2016 |

Olisiko jollakulla kertoa kokemuksia Kiteen eläinpuistosta? Oliko käymisen arvoista, millaista oli? Ollaan kesäreissulla ajamassa siitä ohi, niin harkitaan, josko pysähdyttäisiin siellä. :)

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä on kivoja kotimaisia eläimiä, ja itse oon joka kerta tykännyt kovasti kun oon käynyt. Mitään eksoottistahan siellä ei ole, mutta muistaakseni esim. karhuja pääsee näkemään, mitkä olivatkin mun mielestä kaikkein kiinnostavimpia. Ja jos teillä on lapsia, niin siellä on myös kaneja joita saa syöttää, ja ehkä jotain ponejakin (poneista en muista satavarmaksi). Kumpa itsekin voisi käydä siellä useammin, mutta aika kallis paikka kyllä.

Vierailija
2/18 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen, ihan mukava kävellä reitti läpi ja katsella eläimiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei.

Itse olen muutaman kerran käynyt kiteen eläinpuistossa ja oli ihan käymisen arvoinen paikka.Lippujen hinnat ovat vaan suhteellisen korkeat.

Vierailija
4/18 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva paikka ja on käymisen arvoinen. :-)

Vierailija
5/18 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kommenteista, justiisa sen takia kyselenkin kokemuksia, kun liput maksavat aika paljon. Pitää siellä näköjään sitten käydä :)

-Ap

Vierailija
6/18 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kävimme viime kesänä. Perhelippu 40 euroa. Kyllä siellä ne eläimet näkee ja pienille lapsille ihan kiva paikka. 

Paikan asiakaspalvelu oli tosin eräänlainen elämys. Itäsuomalaista iloisuutta tai vieraanvaraisuutta ei kannata odottaa (sitä on Joensuun torilla). Rahat kelpasivat, mutta niinkin perusasiat kuin asiakkaan tervehtiminen ja kiittäminen eivät kuuluneet hintaan.  

Otimme kuppilasta kahvit/limpparit ja voileivät. Tiskissä oli valmiina useampaa sorttia voileipiä, mutta kaikissa oli makkaraa tai kinkkua. Kysyin, onko jotain, missä ei olisi mitään lihaa. Myyjä tutki samat leivät ja sanoi, ettei ole. Ei sanaakaan, että voisivat tehdä vaikkapa juustoleivän minulle - tai edes kysynyt, enkö ottaisi kahvin kanssa jotain muuta.  Muita asiakkaita ei näkynyt, joten pieni lisämyynti olisi tullut helposti (Lasten välipalan  jälkeen kävimme vielä jäätelöt ja odottelimme jotain tärkeää puuhastelevaa myyjää tyhjällä kassalla, jotta saimme jätskit maksettua).  

Vierailija
7/18 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suosittele kenellekään ja toivon, etteivät muutkaan ihan heti suosittelisi.

Olen ollut työskentelemässä harjoitusmuotoisesti kyseisessä eläinpuistossa ja tein työpätkäni aikana myös eläinsuojeluilmoituksen paikan puitteista. Eläimistä ei tiedetä, niiden kustannuksella säästetään kaikesta (voittoa tuottava yritys) ja epätoivotut eläinlapset tapetaan surutta kyseenalaisinkin keinoin. Varsinkin säilöheinä oli aina homeista. 

Jos ette halua tukea eläinrääkkäystä, älkää käykö Kitee Zoossa. 

Vierailija
8/18 |
27.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä on tapahtunut kun eläinpuisto ei päivitä facebook-sivuja? Onko kukaan käynyt kohteessa ihan lähiaikoina? Onko toiminta ajettu alas, vai onko kävijöitä riittävästi ilman minkäänlaista mainintaa?

Vierailija
9/18 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi suositella paikkaa. Olen myös ollut harjoittelussa ko paikassa ja omistajilla on valitettavasti vain raha mielessä, eläimet ovat heille vain keino ansaita. Kaikesta säästetään, eläinten kustannuksella tietysti ja eläinlääkäriä ei paikalle saatu vaikka eläin kärsi kuinka. Eläinten väliset tappelut olivat päivittäistä nähtävää, kun häkkeihin laitettiin yksilöitä, jotka eivät tulleet muiden kanssa toimeen.

Vierailija
10/18 |
02.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän mahtaa tilanne nyt olla? Eläinlääkärin pitäisi käydä kerran vuodessa muutenkin tarkistamassa paikka, lainsäädännön mukaan. Tehdä myös muutosehdotuksia ja niin edelleen, aika outoa jos ei käy? Minkälainen paikka?

Vierailija
11/18 |
10.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan käynyt lähiaikoina? Tai onko menossa?

Vierailija
12/18 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tilanne muuttunut?

Vierailija
13/18 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

WC-tilat olivat siivottomat. Joku putki oli poksahanut ja haju kamala. Vettäkin oli lattialla. Joku putki oli sitten vedetty salin lattian kautta jonnekkin...

Vierailija
14/18 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se ole venäläisomistuksessa?

Vierailija
15/18 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö on olemassakaan?

Vierailija
16/18 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää antako rahaa eläinrääkkäykseen!:(

Vierailija
17/18 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytiin mukuloiden kanssa, ei ollut sen arvoista. En edes aloita listamaan mikä kaikki on pielessä, mutta aloitetaan sillä, elli davidinhirvi eli pére david's deer on semiakvaattinen eläin, eli tarvitsisi vettä ympärilleen, mitä niillä siis ei ollut.

Vierailija
18/18 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksikään eläinrakas ihminen ei tue tätä paikkaa. Katsokaa hyvät ihmiset ennen vierailua eläinkohteissa, että kuuluuko se esim. EAZAan. Tämä ei kuulu, syystäkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kolme