Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

elämäntaparemontti

Vierailija
11.05.2016 |

Olisi tarkoitus panostaa terveempiin elämäntapoihin, mutta mistä lähteä liikenteeseen? Tällä hetkellä meidän kahden hengen taloudessa syödään hyvin usein jossain muualla kuin kotona tai jos syödään kotona niin tehdään jotain mitä nopeasti saa, liikuntaa meillä harrastetaan hyvin vähän, mutta nukutaan kyllä melkoisen hyvät yöunet. Itsellä on osa-aika työ ja vapaa päivinä kun olen kotona niin tulee juotua teetä todella monta kupillista ja olen ymmärtänyt, että sekään ei ole kovin terveellistä pitemmän päälle, syöminen jaa todella vähälle myös, illalla jos jotain vähän haukkaa niin hyvä. Tarvitsisin neuvoja kuinka tällaisen tilanteen pystyy korjaamaan.

Ruuan laitto kyllä kiinnostaa itseäni, mutta olen todella arka kokeilemaan mitään uusia ruokia ja ruoka-aineita, joten usein tulee tehtyä sitä samaa lasagnea ja keittoja..

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ensiksi etsi tietoa hyvästä ravinnosta.

Vierailija
2/2 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paista jauhelihaa ja broilerin fileesuikaleita pakastimeen, niitä on helppo sulattaa. Siihen oheen vaan salaattilisuke, lihalle mahdollisesti kastike ja tarvittaessa hiilarilisuke. Jos päivittäinen kokkaaminen tuntuu hankalalta, mutta olet valmis syömään samoja ruokia muutaman päivän putkeen, niin valmista ruokasatsi yhtenä päivänä ja purkita kaikki valmiiksi jääkaappiin. Vapaapäivänä helppoa heittää ruoka lautaselle ja mikroon. :) Arkiruuan ei tarvitse olla gurmeeta, vaan nimenomaan simppeliä polttoainetta kropalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla