APUA! Naarmutinko uuden auton pintaa?
Tuli todella paljon vihertävän keltaista siitepölyä ja koitin sitä äkkiä todellatodella pehmeällä valkealla kankaalla (samoja saa huoltoasemilta pesun yhteydessä). Siitepöly ei tietenkään paljoa lähtenyt, kosteutta ja pesua se tarvitsee, mutta yhtäkkiä havahduin että teenkö mä siihen naarmuja? Kangas oli TODELLA pehmeää enkä painanut paljoa. Pinta vielä sen verran likainen, etten mahdollisia naarmuja näe. Isä saa kohtauksen, jos olen sen pinnan pilannut :( Konepellin päältä siis pyyhin.
Kommentit (20)
Pyyhkiä pölyjä autosta..... mä en saa tätä mielikuvaa sisäköstä ja pölyhuiskusta auton ympärillä pois mielestäni :D
Ei kannata pyyhkiä, jos on kurainen. Naarmuttaa. Itsekin huomasin auton naarmuuntuneen, kun olin talvella lunta harjannut pois auton päältä.
Valkoinen Audi naarmuuntui perästä 😔. ..😡
Siinä auton pinnassahan ei esim. hiekkapölyä ole...
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata pyyhkiä, jos on kurainen. Naarmuttaa. Itsekin huomasin auton naarmuuntuneen, kun olin talvella lunta harjannut pois auton päältä.
Ei ollut kuraa, vain siitepölyä. Sehän ei kuitenkaan kovin terävää ole. Huhhuh kun pelottaa. Muutenkin sattunu kaikenlaista viime aikoina autojen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Jos on joku muu kuin AUDI niin naarmuuntuuko sekin? :-)
Tälläisiä pelkoja tulee kun ajetaan liian kalliilla autolla. Ketään ei pitäisi kiinnostaa paskaakaan, tuleeko johonkin kulkuvälineen maalipintaan vähän naarmuja. Ellei sitten ole taloudellisesti siihen koukussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valkoinen Audi naarmuuntui perästä 😔. ..😡Ei ollut kuraa, vain siitepölyä. Sehän ei kuitenkaan kovin terävää ole. Huhhuh kun pelottaa. Muutenkin sattunu kaikenlaista viime aikoina autojen kanssa.
Ilmassako leijut sen auton kanssa?
Vahaa se auto, niin ne naarmut häviävät ja isäsi ilahtuu muutenkin. Vaha antaa samalla suojan myöhemmiltä hölmöilyiltäsikin.
Vierailija kirjoitti:
Tälläisiä pelkoja tulee kun ajetaan liian kalliilla autolla. Ketään ei pitäisi kiinnostaa paskaakaan, tuleeko johonkin kulkuvälineen maalipintaan vähän naarmuja. Ellei sitten ole taloudellisesti siihen koukussa.
Kyllä se eka naarmu harmittaa vaikkei taloudellinen katastrofi olekaan. Kymmenes kiveniskemä ei sitten enää tunnu missään.
Vierailija kirjoitti:
Eikä ketään kiinnosta, onko sinulla vähän liikaa puuteria nenänpäässä tai valuiko ne luomivärit kyynelten vai hien takia.
Vierailija kirjoitti:
Minun BMW naarmuntui myös, sininen väriltään. Lunta oli satanut autoni päälle kun kävin kaupassa ja olin pysäköinyt autoni invapaikalle poikittain vieden 2 invapaikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valkoinen Audi naarmuuntui perästä 😔. ..😡Minun BMW naarmuntui myös, sininen väriltään. Lunta oli satanut autoni päälle kun kävin kaupassa ja olin pysäköinyt autoni invapaikalle poikittain vieden 2 invapaikkaa.
Miksi tarvitset sen BMW:n logon skodillakkiisi? Kyllä aikuistuttua pitäisi muutkin hahmot kuin Katto Kassinen käydä.
Se Skodan siivekäs nuolihan on vihreämpikin kuin se bemarin ropelli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valkoinen Audi naarmuuntui perästä 😔. ..😡Minun BMW naarmuntui myös, sininen väriltään. Lunta oli satanut autoni päälle kun kävin kaupassa ja olin pysäköinyt autoni invapaikalle poikittain vieden 2 invapaikkaa.
Miksi tarvitset sen BMW:n logon skodillakkiisi? Kyllä aikuistuttua pitäisi muutkin hahmot kuin Katto Kassinen käydä.
Huono, todella huono. *facepalm*
Vierailija kirjoitti:
Vahaa se auto, niin ne naarmut häviävät ja isäsi ilahtuu muutenkin. Vaha antaa samalla suojan myöhemmiltä hölmöilyiltäsikin.
Ehkä on kuitenkin parempi ettei ap enää siihen autoon koske. Levittää vahan kuiten kaiken maantiepölyn yms päälle vaikka eihän siinä muuta ole kuin siitepölyä...
Millainen tupauuno hankaa maalipintaa kuivana?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kisaavat heikommasta viestistä, tuo tosiaan vei voiton. Se johon tuo vastasi oli vain oikeasti huono:
"Minun BMW naarmuntui... olin pysäköinyt autoni invapaikalle poikittain vieden 2 invapaikkaa."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kisaavat heikommasta viestistä, tuo tosiaan vei voiton. Se johon tuo vastasi oli vain oikeasti huono:
"Minun BMW naarmuntui... olin pysäköinyt autoni invapaikalle poikittain vieden 2 invapaikkaa."
Mun mielestä se oli sikahauska. Audikin on kuitenkin vaan volkkari, ei sen kummempi. Ja ajan itse Opelilla ihan tyytyväisenä. Mietin itsekin, että mitä merkitystä sillä auton merkillä oli asian kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vahatessakin voi töpätä ja hölmöillä...
Älä koskaan pyyhi autoa kuivana millään liinalla. Toisaalta, ajan myötä naarmuja tulee ihan jokaiseen autoon riippumatta siitä miten huolella sitä hoitaa.