Tiesittekö, että nykyään vahinkoalapeukun (tai yläpeukun) voi vaihtaa toiseksi?
Kokeilkaa vaikka. Ylä- tai alapeukuttakaa tätä ja vaihtakaa se sitten ala- tai yläpeukuksi.
Ei enää vahinkopeukkuja kumpaankaan suuntaan!!
Kommentit (16)
OHHOH! Pieni, mutta merkityksellinen muutos :)
Tiesin. Lisäksi olen huomannut, että peukutuksia onnistuu usein tekemään useita kappaleita, kun sivu välillä päivittyy. Varsinkin kännykällä.
Hämmästyttävää, että joku EI tiennyt. Muutos on ollut voimassa kuukausia.
Kännykällä voi peukuttaa useamman kerran myös niin, että käyttää vuorotellen wifi-verkkoa ja vuorotellen matkapuhelinverkkoa.
Vierailija kirjoitti:
Kännykällä voi peukuttaa useamman kerran myös niin, että käyttää vuorotellen wifi-verkkoa ja vuorotellen matkapuhelinverkkoa.
Tämän tiesin. Ja seuraavana päivänä voi peukuttaa lisää!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämän tiesin. Ja seuraavana päivänä voi peukuttaa lisää!
Näin on :D
Saisipa peukutettua edes yhteen suuntaan. Jostain syystä se ei toimi minulla millään laitteella tai selaimella.
Peukutusmahdollisuutta ei ole ollut enää pitkiin aikoihin. Voi ainoastaan valita nuolen, joka osoittaa vaihtoehtoisesti ylös tai alas.
Mut entä jos vahingossa laittaa ylä- tai alanuolen omaan viestiin. Sitä ei voi perua.
En mä ainakaan jaksa niitä vahinkopeukkuja vaihdella. Yleensä vahingot menee semmosiin kommentteihin, joihin mulla ei oo mitään kannanottoa. Kännykällä kun scrollailee :D Pahoittelut kaikille mielensäpahoittajille, jos alapeukutan teidän kommenttii <3
Vierailija kirjoitti:
Hämmästyttävää, että joku EI tiennyt. Muutos on ollut voimassa kuukausia.
Katsos kun meitä on myös sellaista ihmislajia, joka ei roiku tällä keskustelupalstalla joka päivä. Tai edes joka viikko. Tai edes joka kuukausi!
Vierailija kirjoitti:
Mut entä jos vahingossa laittaa ylä- tai alanuolen omaan viestiin. Sitä ei voi perua.
Voi! Kokeilepa vaikka.
Vierailija kirjoitti:
Saisipa peukutettua edes yhteen suuntaan. Jostain syystä se ei toimi minulla millään laitteella tai selaimella.
Mulla sama homma!
Meillä on yhteinen kone joten nyt voin käydä muuttamassa puolisoni peukutukset.
No niinpä näköjään onnistuikin!
Kiitos tästä tiedosta.