Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten vanhempanne suhtautuivat, kun kuukautisenne alkoivat?

Vierailija
11.05.2016 |

Tuli muutamasta täällä olleesta keskustelusta mieleen.
Mulla alkoi kun olin 13v ja kerroin heti äidille. Äiti halasi ja neuvoi siteiden ja kipulääkkeiden kanssa. Myöhemmin sitten ukkini (äidin isä) soitti meille ihan hädissään että kai mä tiesin mistä oli kysymys :D Äiti oli sitten kertonut mummille ja mummi ukilleni. Kyllä muuten 13v mua hävetti... Nykyään muuten naurattais, mutta olihan se aika tahditonta. Oma isäni ei reagoinut muistaakseni mitenkään.
Mites teidän perheissä? Entä jos lapsella alkaa, miten ootte reagoinut?

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti kysyi tarvinko buranaa ja kävi ostamassa mulle omat siteet.

Vierailija
42/44 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti antoi siteitä ja kyseli, olenko kipeä ja mitään ei olis tarvinnut tehdä. En ollut yhtään kipeä, enkä ymmärtänyt koko hässäkkää. Minulla ei siis ole koskaan ollut kuukautiskipuja, joten olin kuten ennenkin, mitä nyt niitä karseita seiskyt-luvun siteitä piti liimailla housuihin. Hetkinen, olikohan niissä edes liimaa. Paksuja ainakin olivat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 15-v kun alkoivat. Olin tosi vetäytynyt ja häpesin itseäni siihen aikaan enkä uskaltanut kertoa asiasta äidille. Äiti myöhemmin kyllä kysyi jolloin sai tietää, ei siinä sen kummempaa sitten ollut.

Vierailija
44/44 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla alko kymmenen vuotiaana, kerroin äidille ja tämä alko itkeen :D

kerto sitten miten siteitä käytetään ja että jos on kipuja nii kysyn aina särkylääkettä, iskällekkin jouduin kertomaan, oli vähän hämmästyny :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kuusi