Tädin otsasuoni pullistuu tällaisista AV-aloituksista:
- olenko outo, kun en tykkää porkkanoista/tykkään ukkosesta/minulla on kuusi gerbiiliä.
Sanoisin sulle, että ihan tavallinen pälli olet eikä tämä fakta muutu, vaikka kuinka kalastelisit ihmettelyjä.
- olen introvertti erakkoluonne (mutta mulla on viis lasta, työ viestintätoimistossa ja mies).
Sä oo introverttiä nähnytkään ja erakko on sellainen, jolla ei ole mitään sosiaalisia siteitä. Edelleenkin, sun subjektiivinen kokemus introverttiydestäsi on todellakin vaan subjektiivinen ja kokemus. Eikä tee sinusta mitenkään tavallisuudesta poikkeavaa yksilöä.
- voiko syödä makkaraa, jonka parasta ennen -päivämäärä meni eilen?
No soita nyt vaikka Marttaliittoon. Tai hei, elä vaarallisesti ja nuuskaise, tuoksuuko se lenkki eltaantuneelta. Samaan sarjaan kuuluvat mammulit, jotka paksuna ollessaan kriiseilevät yhdestä lakritsipalasta tai lusikallisesta tuorejuustoa.
- yhyy, en haluaisi mökille/anoppilaan/Kanarialle/polttareihin/ottaa siipiveikkoa pariskuntaa täyshoitoon lomalle Italiaan.
Täällä itkemällähän asia järjestyy. Tai sitten voit kasvattaa selkärangan ja sanoa, että nyt ei nappaa, palataan toisen kerran. Ei ole vaikeaa tai jos on, kirpaisee vaan kerran.
- En tule toimeen naisten kanssa.
No hyvä, sittenhän minun ei tarvitse olla kanssasi tekemisissä, helvetin omahyväinen lumihiutale.
Kiitos. Proceed.
- mies lopetti yhteydenpidon, miksi?
No se sai tarpeekseen. Time to move forward.
Kommentit (13)
Minunkin otsasuoneni pullistelisi, mutta ottanut tavakseni olla lukematta noista aiheista laadittuja kirjoituksia. Aika vähän täällä enää kyllä on luettavaa, vielä vähemmän kommentoimisen arvoista, kun tämä on muuttunut teinien temmellyskentäksi. Mistä mahtaa löytyä palsta, jossa teinit eivät viihtyisi mutta joka ei olisi mikään erikoistunut teemapalsta?
Vierailija kirjoitti:
- olenko outo, kun en tykkää porkkanoista/tykkään ukkosesta/minulla on kuusi gerbiiliä.
Sanoisin sulle, että ihan tavallinen pälli olet eikä tämä fakta muutu, vaikka kuinka kalastelisit ihmettelyjä.- olen introvertti erakkoluonne (mutta mulla on viis lasta, työ viestintätoimistossa ja mies).
Sä oo introverttiä nähnytkään ja erakko on sellainen, jolla ei ole mitään sosiaalisia siteitä. Edelleenkin, sun subjektiivinen kokemus introverttiydestäsi on todellakin vaan subjektiivinen ja kokemus. Eikä tee sinusta mitenkään tavallisuudesta poikkeavaa yksilöä.- voiko syödä makkaraa, jonka parasta ennen -päivämäärä meni eilen?
No soita nyt vaikka Marttaliittoon. Tai hei, elä vaarallisesti ja nuuskaise, tuoksuuko se lenkki eltaantuneelta. Samaan sarjaan kuuluvat mammulit, jotka paksuna ollessaan kriiseilevät yhdestä lakritsipalasta tai lusikallisesta tuorejuustoa.- yhyy, en haluaisi mökille/anoppilaan/Kanarialle/polttareihin/ottaa siipiveikkoa pariskuntaa täyshoitoon lomalle Italiaan.
Täällä itkemällähän asia järjestyy. Tai sitten voit kasvattaa selkärangan ja sanoa, että nyt ei nappaa, palataan toisen kerran. Ei ole vaikeaa tai jos on, kirpaisee vaan kerran.- En tule toimeen naisten kanssa.
No hyvä, sittenhän minun ei tarvitse olla kanssasi tekemisissä, helvetin omahyväinen lumihiutale.Kiitos. Proceed.
Kiitos!
t. Toinen täti
Vierailija kirjoitti:
- voiko syödä makkaraa, jonka parasta ennen -päivämäärä meni eilen?
No soita nyt vaikka Marttaliittoon. Tai hei, elä vaarallisesti ja nuuskaise, tuoksuuko se lenkki eltaantuneelta. Samaan sarjaan kuuluvat mammulit, jotka paksuna ollessaan kriiseilevät yhdestä lakritsipalasta tai lusikallisesta tuorejuustoa.
Muuten ok, mutta tuossa kohtaa sillä määrällä ei oikeasti ole merkitystä, nuolaiset mikrogramman tai imaiset kilon niin se listeria tarttuu yhtä helposti jos ko. tuotteessa se sattuisi olemaan. Jossain lakritsissa, maksamakkarassa tms. riski liittyy määrään, koska kyse ei ole mistään mikrobiriskistä vaan ihan muusta.
Kiitos! Loikin nykyään tällaisten yli, onneksi on valinnanvapaus. T: kolmas täti
Sedälläkin pullistuu, kun ajattelee tätiä....
Kaluni pullistuu mielensäpahoittajatädeistä.
Makkarassa on kyllä viimeinen käyttöpäivä.
On suuri ero tällä "parasta ennen" -merkinnällä ja "viimeinen käyttöpäivä" -leimauksella. Ensimmäinen tarkoittaa vain sitä, että laatu ei välttämättä vastaa tarkoitusta. Toisessa on vaarana ruokamyrkytys.
Mä taas ajattelen asian niin, että tällaisilla palstoilla voi kysyä tai jutella asioista hyvinkin laidasta laitaan.
Siksi mun otsasuoni pullistuu ihmisistä, jotka avaavat ketjuja, jotka eivät heitä kiinnosta (jos otsikosta ei ilmene asia tarpeeksi hyvin, avausviestistä sitten jo), ja sitten valittavat näistä aiheista, eivätkä tee kuten ap itse kehottaa: time to move forward.
Eiköhän täältä löydy jokaiselle jotakin keskusteltavaa?
Vierailija kirjoitti:
Kiitos. Proceed.
Minä taas ymmärrän nämä vallan hyvin. Jos tässä tilanteessa päässä olisi vain järki, niin helppo se olisikin jatkaa eteenpäin. Mutta kun on myös ne tunteet, jotka pitää käsitellä. En usko, että kukaan tällaisten ketjujen avaaja kuvitteleekaan, että saa vastaukseksi jotain, mitä ei olisi koskaan ajatellutkaan, jonkun jumalallisen totuuden tms., mutta vertaistuki on tärkeää. Eihän kaikkia ketjuja tarvitse klikata auki. Taitaa itselläkin aloituksessa mainitut ketjut olla sitä osastoa, joita ei tule avattua.:)
Kävelevä legenda. The legend is alive.
Vierailija kirjoitti:
Minä taas en kestä näitä yhden urpon alfa-uros aloituksia.
Mä taas luen ne aina kun ne on niin hupaisia!
AV_mamma kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos. Proceed.
No se sai tarpeekseen. Time to move forward.Minä taas ymmärrän nämä vallan hyvin. Jos tässä tilanteessa päässä olisi vain järki, niin helppo se olisikin jatkaa eteenpäin. Mutta kun on myös ne tunteet, jotka pitää käsitellä. En usko, että kukaan tällaisten ketjujen avaaja kuvitteleekaan, että saa vastaukseksi jotain, mitä ei olisi koskaan ajatellutkaan, jonkun jumalallisen totuuden tms., mutta vertaistuki on tärkeää. Eihän kaikkia ketjuja tarvitse klikata auki. Taitaa itselläkin aloituksessa mainitut ketjut olla sitä osastoa, joita ei tule avattua.:)
Ooks ollu bb:sää?
Vierailija kirjoitti:
AV_mamma kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos. Proceed.
No se sai tarpeekseen. Time to move forward.Minä taas ymmärrän nämä vallan hyvin. Jos tässä tilanteessa päässä olisi vain järki, niin helppo se olisikin jatkaa eteenpäin. Mutta kun on myös ne tunteet, jotka pitää käsitellä. En usko, että kukaan tällaisten ketjujen avaaja kuvitteleekaan, että saa vastaukseksi jotain, mitä ei olisi koskaan ajatellutkaan, jonkun jumalallisen totuuden tms., mutta vertaistuki on tärkeää. Eihän kaikkia ketjuja tarvitse klikata auki. Taitaa itselläkin aloituksessa mainitut ketjut olla sitä osastoa, joita ei tule avattua.:)
Ooks ollu bb:sää?
Avatariin lainattu henkilö taitaa olla ollut.
Kävelevä legenda. The legend is alive.
Minä taas en kestä näitä yhden urpon alfa-uros aloituksia.