Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kai tässä pitäisi erota

Vierailija
11.05.2016 |

Menimme naimisiin vasta vuosi sitten, yhteensä 4 v yhdessä. Häihin asti mies sai mut tuntemaan itseni ihanaksi ja kauniiksi. Sen jälkeen rumaksi ja lihavaksi. Olen alkanut salaa lohtusyödä ja nyt painoa on tosiaankin 6 kg enemmän.

Miehen mielestä olen siis paitsi lihava niin myös pukeudun nykyään rumemmin kuin ennen, vaikka oikeasti käytän samoja tai samantyyppisiä vaatteita kuin ennen. En kuulemma huolehdi itsestäni (en itse huomaa mitään eroa entiseen yleisessä huolehtimisessa vaan käyn esim salilla useammin, monta krt viikossa).

En kuulemma huomioi häntä tarpeeksi. Kuulemma valitan koko ajan kaikesta, puheideni sisältö on pelkästään ikävä ja äänensävyni myös. En hymyile enkä ole iloinen ja pirteä. Teen päivisin vääränlaisia asioita hänen mielestään. En ole kuulemma tarpeeksi aktiivinen (mielestäni mitä se hänelle kuuluu, mitä teen, sillä hän osittain elää minun kustannuksellani vaikka on työssäkäyvä mies).

Hän ei enää ole n puoleen vuoteen ollut oikein kiinnostunut seksistä kanssani. Viimeisen kolmen vuoden aikana ei tosin olla harrastettu yhtään ainoaa kertaa sellaista seksiä, jossa mulla ei olisi ollut seksiasua päällä, joten ehkä mielenkiinto on hiipunut jo pidemmän aikaa.

Hänen omien sanojensa mukaan tasojemme kehityssuunnat ovat olleet päinvastaisia. Hän on kuulemma suhteemme aikana itse kehittynyt yhä paremmaksi ja laadukkaammaksi mieheksi. Minun kehityskäyräni on kuulemma ollut alaspäin, olen tullut huonolaatuisemmaksi naisena.

Vaikea ottaa kantaa kaikkeen tuohon kritiikkiin, osa voi olla perusteltuakin. Olen lohtusyönyt ja myös varmasti vähemmän energinen ja masentuneempi kuin ennen, kun tunnen itseni niin huonoksi. Musta alkaa tuntua, että ero on lähellä, tunteeni alkavat olla oikeasti melko kuolleita. Jo pitkän aikaa on tuntunut, että ikäänkuin suoritan suhdetta ja itseäni, mutta en tule yrityksistä huolimatta koskaan kelpaamaan hänelle ja että olisi helpotus lopettaa yrittäminen.

Onko muilla ollut vastaavaa tilannetta? Pointtini ei ole, että minussa ei voisi olla noita vikoja vaan että mies ei näe itsessään mitään vikaa, ainoastaan minussa. Kuulostaa siltä, että hän on menettänyt kaiken kunnioituksen mua kohtaan. Voiko suhdetta enää kääntää tällaisesta normaaliksi ja hyväksi? Ero taitaa olla ainoa järkevä vaihtoehto? Lapsia ei ole.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tainnut löytää toisen..kannattaa kyllä miettiä, onko vika vain ja ainoastaan sinussa, vai olisiko pettämiskuvio taustalla.

Vierailija
2/12 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen nainen mullekin tuli mieleen ja olen kysynyt asiasta. Kiistää että olisi kiinnostunut kenestäkään muusta eikä ole koskaan elämässään kuulemma pettänyt ketään.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etpä voi oikein muuta tehdä, kuin erota. Veikkaan, että kun alat erosta puhumaan, niin miehesi muuttaa mieltään, ja olet taas ihana. Kunnes saa pääsi kääntymään ja hetken kaikki on taas hyvin.

Vierailija
4/12 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit huonosti, joten ero on oikea ratkaisu. Oli siellä miehellä mitä tahansa taustalla, sinun ei tarvitse siitä kärsiä. Hän saa sinut voimaan pahoin, joten hän on väärä kumppani sinulle.

Vierailija
5/12 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

OTAT NYT VAAN PARRUA PERSEESEEN

Vierailija
6/12 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko voineet keskustella?

Miehesi käyttäytyy väärin sinua kohtaan.

Voimia :)

Vierailija
7/12 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

OTAT NYT VAAN PARRUA PERSEESEEN

Niin haluaisinkin ja tekisi mieli lähteä baariin katsomaan, onko jossain miehiä, jotka vielä haluaisivat mua. Kuntosalilla kaksi miestä on yrittänyt tulla juttelemasn ja pari on vilkuillut, joten ehkäpä jossain on mies, joka haluaisi minua.

En usko, että mies on konreettisesti pettänyt, mutta ehkä hän on alkanut katsella muita naisia ja tehdä vertailuja. Ja kokenut sen, että joku laiha ja kaunis nainen on osoittanut ihailua ja huomiota hänelle. Minä taas olen se tuttu ja jo tylsä sekä hapan vaimo, joka hänen silmissään rumenee, ja olen lisäksi valittanut kotitöistä. Mies on nimittäin viime kuukausina täydellisesti lopettanut kaikkien kotitöiden tekemisen.

Ap

Ps. kiitos kommenteistanne, ne auttavat näkemään selvemmin. Mies onkin kieltänyt minua käymästä täällä av:lla, kun saan täältä kuulemma haitallisia ajatuksia ja olen tullut kuulemma kriittisemmäksi suhdettamme kohtaan.

Vierailija
8/12 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olisi pariterapia? Parisuhteeseen kuuluu monia eri vaiheita ja kriisejä. Niistä voi selvitä. Kriisit voivat olla ihmisenä kasvamisen paikka molemmille osapuolille. Kyllä mun mielestä kannattaisi ainakin yrittää.

Vierailija
9/12 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkeästi muut naiset/nainen mielessä. Jätä se. Löydät toivottavasti jonkun paremman.

Vierailija
10/12 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastatko miestäsi?Jos et,niin eroa.Jos rakastat,niin pariterapia voi auttaa ja jos miehesi edelleen käyttäytyy noin,niin eroaisin.

Vierailija
11/12 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ihmisten kokemuksia lukee, niin huomaa että asiat melko usein muuttuvat juuri avioliittoon menemisen jälkeen. Kaikille persoonille itsensä kahlitseminen tässä rituaalisessa toimituksessa ei ole hyväksi. Henkilön tulee vapaasti saada olla oma itsensä, ei niin että kaksi henkilöä tulee yhdeksi.

Vierailija
12/12 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omatkin tunteet kuolevat pikkuhiljaa näin. Kuka nyt itsekään haluaisi miestä, joka ei enää halua ja välitä. Onkohan tästä enää mahdollista nousta... Jos mies alkaa katsella muita, niin voiko hänkään enää uudestaan minusta kiinnostua.

Ap