Miksi tätä wt-porukkaa niin viehättää Euroviisut?
Kommentit (10)
Koska se on KANSAINVÄLINEN KILPAILU jossa taistellaan verissä päin SUOMEN KUNNIASTA ja PERKELE jos se PASKA BIISI menee karsiutumaan!
Ei ole WT:tä meillä näkyny.
Euroviisuja on suvussani seurattu niiden alusta asti. Se on meillä traditio. Lapsenakin sai kerran vuodessa valvoa ääntenlaskun loppuun asti :)
Kivoja muistoja!
Euroviisuthan on homojen olympialaiset. Minun käsittääkseni sateenkaariporukka on aika kaukana wt:stä. Joten perustelisitko hieman mielipidettäsi. Maailmassa euroviisuja seuraa 200 miljoonaa katsojaa, joten mietis vielä uudelleen.
Euroviisut on instituutio.
Mitähän wt:tä on euroviisuissa? Kerrankin jotain positiivista ja sateenkaariväkeä ja juhlahumua.
Voi olla, että jossain maaseudulla ajatellaan noin 90-lukulaisesti, mutta Euroviisut ovat olleet hip ja pop "paremmissakin piireissä" vähintään viimeisimmät 10 vuotta. Näin on siis ainakin pääkaupunkiseudulla.
Euroviisut on ihanat! Huonoja korneja biisejä, jotka kuitenkin aina kuulostaa Euroviisutaustassa hyvältä. Ei täälläkään olla mitään wt:tä, katsotaan silti. Ihana kansainvälinen kulttuuritapahtuma, enemmänkin tuntuu, että juuri wt:t jättävät katsomatta.
On lievästi huvittavaa olla niin cool, että positiivisuudelle perustuva tapahtuma on heti junttia. Viisuihin mahtuu kaikkea, siksi ne on niin mahtavat! Joka vuosi olen rakastanut ainakin paria biisiä, sitten on viisuihanuuksia joista ei ehkä muussa yhteydessä välittäisi, ja loistacamppia ja huonosti piilotettua politiikkaa. Verdushka we love you!
Itse asiassa white trasheimmat tuntemani ihmiset _eivät_ katso Euroviisuja ja naureskelevat niille pilkalliseen sävyyn. Samat henkilöt halveksivat homoja ja eivät ole koskaan matkustaneet ulkomaillekaan. He kyllä muuten tuijottelevat tv:tä tuntikausia päivässä.
Meidän akateemisessa perheessä rakastetaan viisuja, me ollaan niin wt, vain kolme ylempää tutkintoa löytyy yhteensä. Olen kyllä huomannut että maailman ja etenkin itsensä kovin vakavasti ottavilla on usein tarve morkata viisuja, ihan vapaasti, mutta kyllä se enemmän kertoo kommentoijasta itsestään.