Mitä sitä alkaisi tekemään, lisääntymään vai?t.ammattivalittaja
Kun en kuitenkaan vakituista työtä koskaan saa jotain lyhyitä työllistämistukipaikkoja vain.
Kommentit (27)
Etkös sä juuri ollut kierukkaa hankkimassa, ettei tulisi maailmaan lisää pikku-ammattivalittajia?
Vierailija kirjoitti:
Etkös sä juuri ollut kierukkaa hankkimassa, ettei tulisi maailmaan lisää pikku-ammattivalittajia?
Kyllä mä vielä yhtä olen miettinyt.ap
Jos lisäännyt, niin anna lapset adoptoitaviksi. Siellä on satoja innokkaita vanhempia jonossa valmiina olemaan täydellisiä vanhempia.
Voi hyvä ihminen, älä nyt enää vain lisäänny!
Vierailija kirjoitti:
Jos lisäännyt, niin anna lapset adoptoitaviksi. Siellä on satoja innokkaita vanhempia jonossa valmiina olemaan täydellisiä vanhempia.
En anna.ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja mietit ehkäisyvaihtoehtoja samaan aikaan. Ok?!
Vierailija kirjoitti:
Voi hyvä ihminen, älä nyt enää vain lisäänny!
Vielä yhden lapsen haluaisin.ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähäksi aikaa.ap
Kolme aborttia, yksi adoptio ja yksi "muka avioero" lapsi. Siinä onkin hyvät lähtökohdat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähäksi aikaa.ap
Kierukkaa ei kannata hankkia "vain vähäksi aikaa"
Tee ny ensin se makaroonilaatikko!
Heh, eilen ko. hlö oli ottamassa kierukan, koska on jo +40v. ja lapsiluku täynnä, tänään haluaa lisää lapsia. No onneksi ikä lienee tehnyt jo tehtävänsä.
Vierailija kirjoitti:
Tee ny ensin se makaroonilaatikko!
Ja kokeile samalla vaihtaa tampooni.
Haluaako miehesikin lisää lapsia? Vai onko sulla miestä? Olen pudonnut kärryiltä näistä eroan-en eroa-eroan -kuvioistasi.
Heh, nämä on tietysti provoja, mutta olisi hauska nähdä gynen ilme kun +40v täti-ihminen könyää paikalle hankkiakseen kierukan "vähäksi aikaa", koska haluaa vielä lapsen. Ajatteliko tyyppi pitää kierukkaa vaikka 45-vuotiaaksi ja sitten alkaa yrittämään?:D
Vierailija kirjoitti:
Heh, eilen ko. hlö oli ottamassa kierukan, koska on jo +40v. ja lapsiluku täynnä, tänään haluaa lisää lapsia. No onneksi ikä lienee tehnyt jo tehtävänsä.
En ole koskaan väittänyt että lapsilukuni olisi täynnä, mietin vain ehkäisyvaihtoehtoja.ap
Jos sinulla ei ole vakituista työpaikkaa ja päätät hankkia lapsen vain sen takia ettet tiedä, mitä tekisit niin kannattaisi harkita vielä uudelleen. Vakituinen työpaikka olisi parempi kuin hyvä, koska sinun pitää kuitenkin elättää itsesi sekä lapsesi. Lapset eivät ole kovin halpoja. Voisit aloittaa jonkin harrastuksen tai opiskelun, jonka myötä voisit saada vakituisen työpaikan. Mieti, mikä sinua kiinnostaa ja mitä voisit tulevaisuudessa tehdä.
Ei tää voi olla enää tosissaan. Eihän kukaan ole oikeasti näin pihalla elämän realiteeteista.
Mene mieluummin lenkille kuin lisääntymään.